33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- nick_shortjohn
- Δημοσιεύσεις: 343
- Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
- Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Χωρίς να έχω διάθεση να κράξω έναν ακόμα (που στην προκειμένη δε φταίει κιόλας), είναι μόνο δική μου άισθηση, ότι στα παιχνίδια που δεν τυχαίνει να βάλει γκολ δεν καταλαβαίνω αν παίζει;
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29743
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Άρχισε και γίνεται χειρότερος γενικά. ποιο στατικός, δε ξέρω τι φταίει, αλλά καλό είναι να έχεις απαιτήσεις και φιλοδοξίες από τι ζωή σου.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Πηδαει που πηδαει... τουλαχιστον να παστελωνε και κανενα καλο....με το πρασο που εμπλεξε...
Δεν πηρες μαθηματα απο τον σακη...
Δεν πηρες μαθηματα απο τον σακη...
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κλάους, πρέπει να κάνεις ένα... restart, αλλιώς δεν σε βλέπω καλά!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
δεν ακουμπησες σημερα λεμε, τα εξαιρετικα σου τελειωματα δεν σημαινουν οτι του χρονου θα εισαι βασικος...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
To κακό για σένα είναι ότι έχεις δώσει ψιλοπατηματάκια εξωαγωνιστικά και μπορεί να στην πει κάποιος όταν δε παίζεις καλά.
Το καλό είναι ότι ως τώρα πάντα επανέρχεσαι μετά απο κακές εμφανίσεις, ρίχνεις κανά 2 γκολάκια και βάζεις τα πράγματα στη θέση τους.
Συνέχισε έτσι..
Το καλό είναι ότι ως τώρα πάντα επανέρχεσαι μετά απο κακές εμφανίσεις, ρίχνεις κανά 2 γκολάκια και βάζεις τα πράγματα στη θέση τους.
Συνέχισε έτσι..
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
+1926.
Συν ξεματιασμα , καθοτι εχθες δεν πρεπει να ελαβε χωρα....
Συν ξεματιασμα , καθοτι εχθες δεν πρεπει να ελαβε χωρα....
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
γέμισες τα χέρια με τατού και μλκίες και την έχεις δει πολύ βεντέτα. σήμερα απέναντι σε άμυνα β εθνικής, ούτε ακούμπησες. ούτε σε αισθάνθηκαν οι αμυντικάρες της καλλιθέας των οποίων αν γράψω τα ονόματα θα γελάμε όλοι μαζί.
αν συνεχίσεις έτσι, θα μείνεις ένα φορ στατιστικών και καλά θα κάνει η ΠΑΕ να σε πουλήσει όσο πιάνεις αξία. εκτός αν δεχτείς να φας πάγκο που δεν το βλέπω.
αλήθεια μετά το ματς έκατσες αθήνα για τη γκόμενα, ή γύρισες με όλη την αποστολή?
Τελευταία αναφορά στην προσωπική του ζωή.
Με ποια πάει και τι κάνει, δεν σε αφορά, δεν μας αφορά όπως δεν μας αφορά αν και πόσα τατού έχει.
Αν έχεις να πεις κάτι για το αγωνιστικό, ελεύθερα. Τα άλλα τέλος.
DC
αν συνεχίσεις έτσι, θα μείνεις ένα φορ στατιστικών και καλά θα κάνει η ΠΑΕ να σε πουλήσει όσο πιάνεις αξία. εκτός αν δεχτείς να φας πάγκο που δεν το βλέπω.
αλήθεια μετά το ματς έκατσες αθήνα για τη γκόμενα, ή γύρισες με όλη την αποστολή?
Τελευταία αναφορά στην προσωπική του ζωή.
Με ποια πάει και τι κάνει, δεν σε αφορά, δεν μας αφορά όπως δεν μας αφορά αν και πόσα τατού έχει.
Αν έχεις να πεις κάτι για το αγωνιστικό, ελεύθερα. Τα άλλα τέλος.
DC
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Δυστυχώς ο κλαους λίγο φαινετε τα εχει μπερδέψει τελευταία σαν να μην εχει το μυαλό στο ποδόσφαιρο έλλειψη συγκέντρωσης καθαρα εναι .....
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μπορεί να του πρότειναν να κάνει καριέρα μοντέλου, μετά την φωτογράφιση που έκανε για την εκστρατεία κατά του AIDS και να το σκέφτεται...

Κρέμονται και τα παπούτσια, όσο να 'ναι είναι ένας συμβολισμός...

Κρέμονται και τα παπούτσια, όσο να 'ναι είναι ένας συμβολισμός...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
δυστυχώς dc η προσωπική ζωή των ποδοσφαιριστών επηρεάζει και τις επιδόσεις τους μέσα στο γήπεδο. και αυτές έχουν πέσει κατακόρυφα εδώ και λίγο καιρό. οπότε μας νοιάζει πιστεύω μια ψιλή ο λόγος της πτώσης τουdanirifle έγραψε:γέμισες τα χέρια με τατού και μλκίες και την έχεις δει πολύ βεντέτα. σήμερα απέναντι σε άμυνα β εθνικής, ούτε ακούμπησες. ούτε σε αισθάνθηκαν οι αμυντικάρες της καλλιθέας των οποίων αν γράψω τα ονόματα θα γελάμε όλοι μαζί.
αν συνεχίσεις έτσι, θα μείνεις ένα φορ στατιστικών και καλά θα κάνει η ΠΑΕ να σε πουλήσει όσο πιάνεις αξία. εκτός αν δεχτείς να φας πάγκο που δεν το βλέπω.
αλήθεια μετά το ματς έκατσες αθήνα για τη γκόμενα, ή γύρισες με όλη την αποστολή?
Τελευταία αναφορά στην προσωπική του ζωή.
Με ποια πάει και τι κάνει, δεν σε αφορά, δεν μας αφορά όπως δεν μας αφορά αν και πόσα τατού έχει.
Αν έχεις να πεις κάτι για το αγωνιστικό, ελεύθερα. Τα άλλα τέλος.
DC
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33941
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
σιγα ρε , για τα ταττοο τον ειπε δεν τον ειπε και καμπουρηdanirifle έγραψε:γέμισες τα χέρια με τατού και μλκίες και την έχεις δει πολύ βεντέτα. σήμερα απέναντι σε άμυνα β εθνικής, ούτε ακούμπησες. ούτε σε αισθάνθηκαν οι αμυντικάρες της καλλιθέας των οποίων αν γράψω τα ονόματα θα γελάμε όλοι μαζί.
αν συνεχίσεις έτσι, θα μείνεις ένα φορ στατιστικών και καλά θα κάνει η ΠΑΕ να σε πουλήσει όσο πιάνεις αξία. εκτός αν δεχτείς να φας πάγκο που δεν το βλέπω.
αλήθεια μετά το ματς έκατσες αθήνα για τη γκόμενα, ή γύρισες με όλη την αποστολή?
Τελευταία αναφορά στην προσωπική του ζωή.
Με ποια πάει και τι κάνει, δεν σε αφορά, δεν μας αφορά όπως δεν μας αφορά αν και πόσα τατού έχει.
Αν έχεις να πεις κάτι για το αγωνιστικό, ελεύθερα. Τα άλλα τέλος.
DC
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κατάλαβες, άλλοι αμάν κάνουν μα βρουν γκόμενα, και αυτός που βρήκε μας πειράζει:P:P:P:P