33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

Χωρίς να έχω διάθεση να κράξω έναν ακόμα (που στην προκειμένη δε φταίει κιόλας), είναι μόνο δική μου άισθηση, ότι στα παιχνίδια που δεν τυχαίνει να βάλει γκολ δεν καταλαβαίνω αν παίζει;
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Το εχουμε πει πολλες φορες αυτο..
Dimg4

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Παιχταρα τι εγινε? επαιζες σημερα?
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Photis »

Άρχισε και γίνεται χειρότερος γενικά. ποιο στατικός, δε ξέρω τι φταίει, αλλά καλό είναι να έχεις απαιτήσεις και φιλοδοξίες από τι ζωή σου.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Thanix »

Πηδαει που πηδαει... τουλαχιστον να παστελωνε και κανενα καλο....με το πρασο που εμπλεξε...

Δεν πηρες μαθηματα απο τον σακη...
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DigitalFan »

Κλάους, πρέπει να κάνεις ένα... restart, αλλιώς δεν σε βλέπω καλά!
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5721
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Athens »

δεν ακουμπησες σημερα λεμε, τα εξαιρετικα σου τελειωματα δεν σημαινουν οτι του χρονου θα εισαι βασικος...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από giapas »

To κακό για σένα είναι ότι έχεις δώσει ψιλοπατηματάκια εξωαγωνιστικά και μπορεί να στην πει κάποιος όταν δε παίζεις καλά.

Το καλό είναι ότι ως τώρα πάντα επανέρχεσαι μετά απο κακές εμφανίσεις, ρίχνεις κανά 2 γκολάκια και βάζεις τα πράγματα στη θέση τους.

Συνέχισε έτσι..
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από shark4 »

+1926.

Συν ξεματιασμα , καθοτι εχθες δεν πρεπει να ελαβε χωρα.... :D
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από danirifle »

γέμισες τα χέρια με τατού και μλκίες και την έχεις δει πολύ βεντέτα. σήμερα απέναντι σε άμυνα β εθνικής, ούτε ακούμπησες. ούτε σε αισθάνθηκαν οι αμυντικάρες της καλλιθέας των οποίων αν γράψω τα ονόματα θα γελάμε όλοι μαζί.

αν συνεχίσεις έτσι, θα μείνεις ένα φορ στατιστικών και καλά θα κάνει η ΠΑΕ να σε πουλήσει όσο πιάνεις αξία. εκτός αν δεχτείς να φας πάγκο που δεν το βλέπω.

αλήθεια μετά το ματς έκατσες αθήνα για τη γκόμενα, ή γύρισες με όλη την αποστολή?

Τελευταία αναφορά στην προσωπική του ζωή.
Με ποια πάει και τι κάνει, δεν σε αφορά, δεν μας αφορά όπως δεν μας αφορά αν και πόσα τατού έχει.
Αν έχεις να πεις κάτι για το αγωνιστικό, ελεύθερα. Τα άλλα τέλος.
DC
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από eorptol »

Δυστυχώς ο κλαους λίγο φαινετε τα εχει μπερδέψει τελευταία σαν να μην εχει το μυαλό στο ποδόσφαιρο έλλειψη συγκέντρωσης καθαρα εναι .....


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Μπορεί να του πρότειναν να κάνει καριέρα μοντέλου, μετά την φωτογράφιση που έκανε για την εκστρατεία κατά του AIDS και να το σκέφτεται...

Εικόνα

Κρέμονται και τα παπούτσια, όσο να 'ναι είναι ένας συμβολισμός...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από danirifle »

danirifle έγραψε:γέμισες τα χέρια με τατού και μλκίες και την έχεις δει πολύ βεντέτα. σήμερα απέναντι σε άμυνα β εθνικής, ούτε ακούμπησες. ούτε σε αισθάνθηκαν οι αμυντικάρες της καλλιθέας των οποίων αν γράψω τα ονόματα θα γελάμε όλοι μαζί.

αν συνεχίσεις έτσι, θα μείνεις ένα φορ στατιστικών και καλά θα κάνει η ΠΑΕ να σε πουλήσει όσο πιάνεις αξία. εκτός αν δεχτείς να φας πάγκο που δεν το βλέπω.

αλήθεια μετά το ματς έκατσες αθήνα για τη γκόμενα, ή γύρισες με όλη την αποστολή?

Τελευταία αναφορά στην προσωπική του ζωή.
Με ποια πάει και τι κάνει, δεν σε αφορά, δεν μας αφορά όπως δεν μας αφορά αν και πόσα τατού έχει.
Αν έχεις να πεις κάτι για το αγωνιστικό, ελεύθερα. Τα άλλα τέλος.
DC
δυστυχώς dc η προσωπική ζωή των ποδοσφαιριστών επηρεάζει και τις επιδόσεις τους μέσα στο γήπεδο. και αυτές έχουν πέσει κατακόρυφα εδώ και λίγο καιρό. οπότε μας νοιάζει πιστεύω μια ψιλή ο λόγος της πτώσης του
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από john4serres »

danirifle έγραψε:γέμισες τα χέρια με τατού και μλκίες και την έχεις δει πολύ βεντέτα. σήμερα απέναντι σε άμυνα β εθνικής, ούτε ακούμπησες. ούτε σε αισθάνθηκαν οι αμυντικάρες της καλλιθέας των οποίων αν γράψω τα ονόματα θα γελάμε όλοι μαζί.

αν συνεχίσεις έτσι, θα μείνεις ένα φορ στατιστικών και καλά θα κάνει η ΠΑΕ να σε πουλήσει όσο πιάνεις αξία. εκτός αν δεχτείς να φας πάγκο που δεν το βλέπω.

αλήθεια μετά το ματς έκατσες αθήνα για τη γκόμενα, ή γύρισες με όλη την αποστολή?

Τελευταία αναφορά στην προσωπική του ζωή.
Με ποια πάει και τι κάνει, δεν σε αφορά, δεν μας αφορά όπως δεν μας αφορά αν και πόσα τατού έχει.
Αν έχεις να πεις κάτι για το αγωνιστικό, ελεύθερα. Τα άλλα τέλος.
DC
σιγα ρε , για τα ταττοο τον ειπε δεν τον ειπε και καμπουρη
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από karlat85 »

Κατάλαβες, άλλοι αμάν κάνουν μα βρουν γκόμενα, και αυτός που βρήκε μας πειράζει:P:P:P:P
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”