33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από teod1980 »

Δεν είναι θέμα νοοτροπίας, αλλά εκτίμησης της ομάδας.
Ξέρει ότι το Χ είναι πολύτιμο και όπως ήρθε τυχερό, οπότε γιατί να ρισκάρει και απλά κερδίζει και χρόνο.
Αν έδειχνε η ομάδα ότι μπορεί θα έπαιρνε σίγουρα τη μπάλα από την εστία.
Πάλι καλά να λέμε.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από eleos »

joshua έγραψε:Ρε εδω βγαζετε mvp τον σαλπιγγιδη,ψυχαρα,αρχηγαρα και εγω δεν ξερω τι αλλο,επιθετικο που δεν ειχε τελικη, μονο 2 αναποδα κοντρολ σε φασεις που εφευγε μονος,επειδη εκανε μια σεντρα και σας πειραξε που ο Κλαους πανηγηρισε το γκολ?
Σωστά, πολύ λογικό το πάτημα σου να κράξεις αναίσχυντα τον Σάλπι. (not)
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54427
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Μερικοί δεν μπορούν να αντέξουν το βάρος της φανέλας.
Ο Klaus έχει σηκώσει το βάρος μιας ολόκληρης ομάδας και ξελασπώνει συμπαίκτες και προπονητή σχεδόν κάθε εβδομάδα, όταν οι υπόλοιποι ξύνουν τ'*ρχίδια τους και παίζουν λες και το καλοκαίρι είχαν Mundial, Euro, Copa Africa και μεσοβδόμαδα παίζουν CL και EL!
Αυτός φταίει που είμαστε 2οι και καμαρώνουμε και λέμε "Ο Δώνης σε βγάζει 2ο, ο Boloni τι έκανε;"... Κι ας έχασε τα άχαστα που έχασε!

17 γκολ ο Π.Α.Ο.Κ., 8 μόνος του. 1/3 σουτ σου είναι γκολ (2ος αποτελεσματικότερος στράικερ εντός των συνόρων, οριακά πίσω από τον Αλγερινό)...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

shark4 έγραψε:
sourmenetes έγραψε:Δεν το βοηθαμε ετσι..


:? μαλλον εχεις δικιο ...Πρεπει να βαλουμε - εκτος απο τις χαντρες- και το ξεματιασμα μαζι με το ευχελαιο στο προγραμμα πριν τα ματς.... :lol: :lol:

Βρες μου τι παιζουμε στο γηπεδο , ποσες φορες αναπτυσσεται ορθολογικα η ομαδα , τι πασες παιρνει και μετα το συζηταμε .... Στο φετινο συστημα "καντε σεντρα μπας και βαλει ο Κλαους γκολ" κρινεται ως 100% επιτυχημενος ....
sourmenetes έγραψε:αμα δεν ειχαμε εσενα θα ημασταν ουτε 10τοι.


Αμα κανουμε τον υπολογισμο με τα γκολ που εχει βαλει , τι βαθμους εχουμε παρει , θα βρουμε και τη θεση...
Ετσι παει shark???
Αχρηστευετε με τον τροπο που εκφραζετε την αποψη σας μεγαλη μεριδα παιχτων επειδη ο κλαους κανει το γκολ.Σιγουρα το γκολ ειναι αυτο που δινει τους ποντους αλλα δεν μπορω να τα πιστωσω ολα στον κλαους.

Τελος παντων εγω το εχω πει πολλες φορες οτι ο κλαους ειναι επιθετικος που βλεπει διχτυα μεσα στην περιοχη οσο λιγοι αλλα θεωρω πως πρεπει να δουλεψει σε αρκετους τομεις ακομα.
Stavros_Paoki
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
Τοποθεσία: Κουφάλια

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Stavros_Paoki »

RoMaN έγραψε:Όταν είπε για την "κοπέλα"/κοπέλα του, πέθανα στο γέλιο! "Έχουμε χωρίσει!" και μετά από λίγο "Εντάξει, δεν χωρίσαμε ακριβώς, είναι μια περίεργη φάση..."!!! :lol:
Πες ρε Κλάους "Την πηδάω ακόμα αν και δεν πολυγουσταριζόμαστε πλέον!" 8-)
...
http://www.bloglines.gr/iframe.php?url= ... _9279.html

Βρε λες;
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

joshua έγραψε:Ρε εδω βγαζετε mvp τον σαλπιγγιδη,ψυχαρα,αρχηγαρα και εγω δεν ξερω τι αλλο,επιθετικο που δεν ειχε τελικη, μονο 2 αναποδα κοντρολ σε φασεις που εφευγε μονος,επειδη εκανε μια σεντρα και θεωρειτε υποτιμητικο που ο Κλαους πανηγηρισε το γκολ και δεν ετρεξε για σεντρα?
Joshua η μπαλα παλι κατα τυχη...εεε???Με λαθος κοντρολ..

Ε ρε ζητηματα που εχετε...

Για πες μας για τη φαση του κλαους που φευγει μονος του...

Οταν θα καταλαβετε οτι για να παρει την μπαλα ο κλαους περασε απο αλλους 4 θα ξανασυζητησουμε.

Αλλα για καποιους το αθλημα ειναι μονο αυτος που βαζει γκολ.
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από stephanos »

karlat85 έγραψε:Αλήτη κλάους, δώσε μας πίσω τα 30 ολόκληρα δευτερόλεπτα του πανηγυρισμού σου, για να γυρίσουμε το ματς:grin::grin::grin:

Άσε που κανονικά έπρεπε να πάρεις την μπάλα και να τρέξεις μέχρι το κέντρο σε λιγότερο από 5 δεύτερα
Η μπάλα τρέχει πιο γρήγορα από τον παίκτη αδερφέ, απορώ πώς το ξέχασες. :P Κανονικά έπρεπε να δώσει την μπάλα δίπλα στον Φωτάκη και να του πει «βγάλε μπαλιά στα 20 μέτρα». Μέσα σε 2 δευτερόλεπτα η μπάλα θα είχε διανύσει άνετα 50 μέτρα (όπως το έκανε άλλες 5 φορές χθες ο Γιώργος) και θα βρισκόταν στη σέντρα. :twisted:
ΥΓ: Μή μου πείτε ότι πρέπει πρώτα να γυρίσουν και όλοι οι παίκτες πίσω από τη σέντρα. Αυτό το λέτε εσείς, ο Δαλούκας (στο Θρασύβουλος-ΠΑΟΚ 1-2) δεν το ήξερε και έβγαλε κίτρινη (και στο καπάκι κόκκινη) στον Γκαρσία. :evil:

Πάντως η εικόνα που είχαμε δεν έδειχνε ότι θα βάλουμε και δεύτερο᾿ εδώ τρομάξαμε να βάλουμε το ένα.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από joshua »

sourmenetes έγραψε:
joshua έγραψε:Ρε εδω βγαζετε mvp τον σαλπιγγιδη,ψυχαρα,αρχηγαρα και εγω δεν ξερω τι αλλο,επιθετικο που δεν ειχε τελικη, μονο 2 αναποδα κοντρολ σε φασεις που εφευγε μονος,επειδη εκανε μια σεντρα και θεωρειτε υποτιμητικο που ο Κλαους πανηγηρισε το γκολ και δεν ετρεξε για σεντρα?
Joshua η μπαλα παλι κατα τυχη...εεε???Με λαθος κοντρολ..

Ε ρε ζητηματα που εχετε...

Για πες μας για τη φαση του κλαους που φευγει μονος του...

Οταν θα καταλαβετε οτι για να παρει την μπαλα ο κλαους περασε απο αλλους 4 θα ξανασυζητησουμε.

Αλλα για καποιους το αθλημα ειναι μονο αυτος που βαζει γκολ.
Οχι απλα ζητηματα αλλα και τρελλες απαιτησεις.Συγνωμη που περιμενω απο τους μεσοεπιθετικους του ΠΑΟΚ να βλεπουν τερμα,να εχουν τελικες,να περναν καναν αντιπαλο μηπως και δημιουργηθει πλεονεκτημα στην επιθεση, για να το θεωρησω καλη αποδοση.Εσενα προφανως σου αρκει στην τουμπα σε 90 λεπτα παιχνιδιου, μια σεντρα στο υψος της περιοχης, που εφερε την μοναδικη ευκαιρια στο παιχνιδι και καποιο αποτελεσμα, μονο και μονο επειδη ειχαμε την τυχη να τρωμε μονο ενα γκολ σε εκεινο το σημειο.Οπως λες και εσυ οταν οι απαιτησεις σας επανελθουν σε επιπεδο ΠΑΟΚ, θα ξανασυζητησουμε.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Για να δεις ποσα ζητηματα εχετε εισαι στο τοπικ του κλαους και μιλας για τον σαλπιγγιδη...
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από trel@menos »

ρε παιδια το θεμα δεν γινεται για τα 20 δευτερολεπτα που εχασε στον πανηγυρισμο αλλα για την εικονα που δειχνεις. και κυριως στον αντιπαλο. εισαι στην τουμπα, χανεις 1-0 και ισοφαριζεις στο 87 με το γηπεδο να καιγεται. ε τρεχεις στη σεντρα κατευθειαν γ@μω την τρελα μου να τους εχεις ενα πενταλεπτο μετα μεσα στην περιοχη τους τους αλλους και να τα χουν κανει πανω τους απ το φοβο. οχι να σ εχουν και την κατοχη κιολας το υπολοιπο πενταλεπτο.
αυτην την αντιδραση θα την δεχομουν αν γινοταν στο καραισκακη.
υγ. α, μπραβο για το γκολ! :)
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

τι ώρα να το περιμένουμε το tweet σήμερα;

βρουμ, βρουμ
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Πουλενάρα μη μας παρεξηγείς αν σου τη λέμε καμιά φορά.Απο υπερβολική αγάπη ειναι.Σαν τις μανάδες που στριμώχνουν το παιδί και λένε "για το καλό σου είναι ,δε ξέρεις εσύ". ;) :D
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

....και τοτε ο πιτσιρικας της απανταει....
...ρε μαναααα :evil: ...ελεος.......φτανει.......μπαλονια μας τακανες :mrgreen: :lol: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

:lol: Ετσι.Τον πρήξαμε τον άνθρωπο.
Άβαταρ μέλους
gsavvas
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Δευ 31 Δεκ 2007, 14:09
Τοποθεσία: ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ....

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από gsavvas »

Ειλικρινά μην ξανά βγεις και κάνεις δηλώσεις τύπου θα βγω πρώτος σκόρερ γιατί έκανες δυο παιχνίδια να σκοράρεις...ΜΟΝΟ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΣΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΛΑΟΥΣ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”