Argonaut4 έγραψε:ΗΔΟΝΗ ΠΟΥΣΤΟΓΑΥΡΟΙ!
Το τελευταίο γκολ δείτε το Κοντρέρας που δεν μαρκάρει σωστά στη κεφαλιά και μετά το ρουφάνε τα πουστράκια.
Ούτε να πηδήξει δεν είχε δύναμη!
Argonaut4 έγραψε:ΗΔΟΝΗ ΠΟΥΣΤΟΓΑΥΡΟΙ!
Το τελευταίο γκολ δείτε το Κοντρέρας που δεν μαρκάρει σωστά στη κεφαλιά και μετά το ρουφάνε τα πουστράκια.
++++++++++++++giapas έγραψε:Για Κοντρέρας , δε θα συμφωνήσω . Κατά τη γνώμη μου ήταν πάρα πολύ καλός για τα δεδομένα του γαύρου.
Από μένα τα συγχαρητήριά μου στο άξιο πρεσβευτή της Ελλάδας στο Τσου λου. Έκανε αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα από όλους και για μια ακόμα φορά μας γέμισε περηφάνια !
Ανυπομονώ για το επόμενο ματς