Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
καλο αποτελεσμα,που μας βολευει...οι συνδιεκδικητες της 2ης θεσης μοιραστηκαν απο εναν βαθμο,ενω εχουμε πλεον 6 βαθμους διαφορα απο τον βαζελο...Αν δεν χαναμε και στο περιστερι..... 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Πλάκα πλάκα ο βάζελος λιγότερους βαθμούς και απ τον Αρούλη έχει..!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ολυμπιακός 12
ΠΑΟΚ 9
Αστέρας 9
Πανιώνιος 9
Ατρόμητος 8
ΟΦΗ 5
Αρης 5
Ξάνθη 5
Πλατανιάς 5
Βέροια 4
Λεβαδειακός 4
Πανθρακικός 3
ΠΑΟ 3
ΠΑΣ 2
ΑΕΚ 1
Κέρκυρα 1
ΠΑΟΚ 9
Αστέρας 9
Πανιώνιος 9
Ατρόμητος 8
ΟΦΗ 5
Αρης 5
Ξάνθη 5
Πλατανιάς 5
Βέροια 4
Λεβαδειακός 4
Πανθρακικός 3
ΠΑΟ 3
ΠΑΣ 2
ΑΕΚ 1
Κέρκυρα 1
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Στην ΕΡΑ τα ειχαν σολο τον αγωναε τον σπαθα .Με ποιον; Με τον σπαθα. Με ποιον; Με τον σπαθα . Με ποιον; Με τον σπαθα . Με ποιον; Με τον σπαθα . Με ποιον; Με τον σπαθα χαχαχαχαχαχαχα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Καλυτερο αποτέλεσμα δε γινόταν μετα τη νίκη μας στη Ξάνθη με 0-3 που το πέτυχα ακριβώς αλλά και έπεσα μεσα και στη γκέλα του βαζελου.
Η 4 άρα επί το ρούλη έρχετε και σιγά σιγά κλειδώνει η 2η θέση.
Η 4 άρα επί το ρούλη έρχετε και σιγά σιγά κλειδώνει η 2η θέση.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Κακό ποδόσφαιρο.
Πολύ παράξενη η διαιτησία του Σπάθα, έδωσε το πέναλτυ αλλά σφύριζε συστηματικά Ατρόμητο.
Αν δεν μου έκανε νερά το μόνιτορ ο Βιτόλο λανσάρει κόκκινο μαλί.
Πολύ παράξενη η διαιτησία του Σπάθα, έδωσε το πέναλτυ αλλά σφύριζε συστηματικά Ατρόμητο.
Αν δεν μου έκανε νερά το μόνιτορ ο Βιτόλο λανσάρει κόκκινο μαλί.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
1. Υπέροχο αποτέλεσμα.
2. Ο Σπάθας έπαιζε ΚΑΡΓΑ ατρόμητο... Πω πω απο το πρώτο λεπτό στη φάπα τους είχε. Ρε κάτι γυρίσματα...
3. Λούτσα στο σκουλήκι. Να πάρει φόρα η ομάδα...
2. Ο Σπάθας έπαιζε ΚΑΡΓΑ ατρόμητο... Πω πω απο το πρώτο λεπτό στη φάπα τους είχε. Ρε κάτι γυρίσματα...
3. Λούτσα στο σκουλήκι. Να πάρει φόρα η ομάδα...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αμα ήμουν βαζελος θα ντρεπομουνα να εχω για προεδρο το χειροτερο προεδρο που περασε ποτε απο το βαζελο.
Παλι τουιταρισε οτι ο Σπαθας ηταν στημένος.Ελεος.......ποσο ρε φιλε?
Α και βγήκε ανοικτά και παραδέχτηκε οτι η προσπαθεια με τα μελη απέτυχε και ψαχνει 7 μυρια δανειο.
Ποσο ρε φιλε ποιο πολυ να αποτυχεις σαν ατομο?
Τωρα βαζελακια σας χαλαγε ο τζιγκερ που σας ειχε σταθερα στα ευρώπας......και δευτερους.....φατε τα τωρα.
Παλι τουιταρισε οτι ο Σπαθας ηταν στημένος.Ελεος.......ποσο ρε φιλε?
Α και βγήκε ανοικτά και παραδέχτηκε οτι η προσπαθεια με τα μελη απέτυχε και ψαχνει 7 μυρια δανειο.
Ποσο ρε φιλε ποιο πολυ να αποτυχεις σαν ατομο?
Τωρα βαζελακια σας χαλαγε ο τζιγκερ που σας ειχε σταθερα στα ευρώπας......και δευτερους.....φατε τα τωρα.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2506
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ο σπαθας μια χαρα σφυριζε.
οι βαζελοι ηταν εξαιρετικα εκνευριστικοι. τοσο οι παικτες οσο και οι οπαδοι. οι πρωτοι σε καθε επαφη ζητουσαν φαουλ και απο τους δευτερους σε καθε σχεδον φαση ακουγοταν ενα παρατεταμενο εεε.
εχουν φαει ολοι τον παπα του αλαφουζου οτι και καλα ολος ο γαλαξιας συνωμοτει εναντιον τους.
παντως σαν ομαδα ο βαζελος... ΤΡΑΤΖΙΚ.
οι βαζελοι ηταν εξαιρετικα εκνευριστικοι. τοσο οι παικτες οσο και οι οπαδοι. οι πρωτοι σε καθε επαφη ζητουσαν φαουλ και απο τους δευτερους σε καθε σχεδον φαση ακουγοταν ενα παρατεταμενο εεε.
εχουν φαει ολοι τον παπα του αλαφουζου οτι και καλα ολος ο γαλαξιας συνωμοτει εναντιον τους.
παντως σαν ομαδα ο βαζελος... ΤΡΑΤΖΙΚ.
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1233
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Θα με πιάσει θλίψη...! Δεν έχει σήμερα την δίκη στο αλαφουζοκάναλο...!

- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν νομίζω να μας χαλάειArgonaut4 έγραψε: Α και βγήκε ανοικτά και παραδέχτηκε οτι η προσπαθεια με τα μελη απέτυχε και ψαχνει 7 μυρια δανειο.
Ποσο ρε φιλε ποιο πολυ να αποτυχεις σαν ατομο?
Πάντος οι βάζελοι δεν τσίμπισαν για να τον χώσουν φραγκα και μπράβο τους.
Μάλλον θα φταίνε οι περιβαλοντικές-εκπευδευτικές-ανθρωπιστικές-μνημονιακές παρεμβάσεις του ομίλου.
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Μην τρελαινεστε .Δεν θα μεινει ετσι ο βαζελος.
.ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΤΣΑΚΑΣ
.ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΤΣΑΚΑΣ
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11915
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
παντως πολυ καλη ομαδα ο ατρομητας παιζει ωραιο και στρωτό ποδοσφαιρο και το μονο που της λειπει ειναι το νουμερο 9.
και αυτος ο ιγκλεσιας θα ηταν ταμαμ να μοιραζόταν την θεση με τον γκαρσια
και αυτος ο ιγκλεσιας θα ηταν ταμαμ να μοιραζόταν την θεση με τον γκαρσια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Δευ 24 Σεπ 2012, 22:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ο γνωστος πρασινος θιασος....καρναβαλι σκετο.
μονο ο κλαψας ο καραβουτας ελειπε σημερα απο αυτον τον τραγικο βαζελο για να ''δεσει το γλυκο''.
σαν να τον ''βλεπω'' να κανει τα μακροβουτια
,και σε καθε φαουλ να χτυπιεται και να ''σφαδαζει'' απο τον πονο....και να απλωνει τα χερια του σε καθε μαρκαρισμα ζητωντας απο θεους και διατητες...δικαιοσυνη
τσιρκο...οχι ομαδα...τσιρκο.
η αληθεια ειναι οτι
εχουμε να κανουμε με μια κατεστραμενη-νεκρη ομαδα,που την κρατανε στη ζωη ....με τα 'σωληνακια''
μονο ο κλαψας ο καραβουτας ελειπε σημερα απο αυτον τον τραγικο βαζελο για να ''δεσει το γλυκο''.
σαν να τον ''βλεπω'' να κανει τα μακροβουτια
τσιρκο...οχι ομαδα...τσιρκο.
η αληθεια ειναι οτι
εχουμε να κανουμε με μια κατεστραμενη-νεκρη ομαδα,που την κρατανε στη ζωη ....με τα 'σωληνακια''
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Μια χαρα αποτέλεσμα για μας .....αυτός ο αλαφουζος παίζει να ειναι ποιο γραφικός και απο τον τσακα ε ρε βαζελια έχετε τους ηγέτες που σας αξίζουν
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ