Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από sporos123 »

καλο αποτελεσμα,που μας βολευει...οι συνδιεκδικητες της 2ης θεσης μοιραστηκαν απο εναν βαθμο,ενω εχουμε πλεον 6 βαθμους διαφορα απο τον βαζελο...Αν δεν χαναμε και στο περιστερι..... :(
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Odi »

Πλάκα πλάκα ο βάζελος λιγότερους βαθμούς και απ τον Αρούλη έχει..!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106629
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ολυμπιακός 12
ΠΑΟΚ 9
Αστέρας 9
Πανιώνιος 9
Ατρόμητος 8
ΟΦΗ 5
Αρης 5
Ξάνθη 5
Πλατανιάς 5
Βέροια 4
Λεβαδειακός 4
Πανθρακικός 3
ΠΑΟ 3
ΠΑΣ 2
ΑΕΚ 1
Κέρκυρα 1
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4307
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

Στην ΕΡΑ τα ειχαν σολο τον αγωναε τον σπαθα .Με ποιον; Με τον σπαθα. Με ποιον; Με τον σπαθα . Με ποιον; Με τον σπαθα . Με ποιον; Με τον σπαθα . Με ποιον; Με τον σπαθα χαχαχαχαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Καλυτερο αποτέλεσμα δε γινόταν μετα τη νίκη μας στη Ξάνθη με 0-3 που το πέτυχα ακριβώς αλλά και έπεσα μεσα και στη γκέλα του βαζελου.

Η 4 άρα επί το ρούλη έρχετε και σιγά σιγά κλειδώνει η 2η θέση.
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2586
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από dimbar »

Κακό ποδόσφαιρο.
Πολύ παράξενη η διαιτησία του Σπάθα, έδωσε το πέναλτυ αλλά σφύριζε συστηματικά Ατρόμητο.
Αν δεν μου έκανε νερά το μόνιτορ ο Βιτόλο λανσάρει κόκκινο μαλί.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16664
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Equalizer »

1. Υπέροχο αποτέλεσμα.

2. Ο Σπάθας έπαιζε ΚΑΡΓΑ ατρόμητο... Πω πω απο το πρώτο λεπτό στη φάπα τους είχε. Ρε κάτι γυρίσματα... :twisted:

3. Λούτσα στο σκουλήκι. Να πάρει φόρα η ομάδα...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Αμα ήμουν βαζελος θα ντρεπομουνα να εχω για προεδρο το χειροτερο προεδρο που περασε ποτε απο το βαζελο.
Παλι τουιταρισε οτι ο Σπαθας ηταν στημένος.Ελεος.......ποσο ρε φιλε?

Α και βγήκε ανοικτά και παραδέχτηκε οτι η προσπαθεια με τα μελη απέτυχε και ψαχνει 7 μυρια δανειο.

Ποσο ρε φιλε ποιο πολυ να αποτυχεις σαν ατομο?

Τωρα βαζελακια σας χαλαγε ο τζιγκερ που σας ειχε σταθερα στα ευρώπας......και δευτερους.....φατε τα τωρα.
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2506
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από trel@menos »

ο σπαθας μια χαρα σφυριζε.
οι βαζελοι ηταν εξαιρετικα εκνευριστικοι. τοσο οι παικτες οσο και οι οπαδοι. οι πρωτοι σε καθε επαφη ζητουσαν φαουλ και απο τους δευτερους σε καθε σχεδον φαση ακουγοταν ενα παρατεταμενο εεε.
εχουν φαει ολοι τον παπα του αλαφουζου οτι και καλα ολος ο γαλαξιας συνωμοτει εναντιον τους.
παντως σαν ομαδα ο βαζελος... ΤΡΑΤΖΙΚ.
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1233
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DigitalFan »

Θα με πιάσει θλίψη...! Δεν έχει σήμερα την δίκη στο αλαφουζοκάναλο...! :cry: :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Argonaut4 έγραψε: Α και βγήκε ανοικτά και παραδέχτηκε οτι η προσπαθεια με τα μελη απέτυχε και ψαχνει 7 μυρια δανειο.
Ποσο ρε φιλε ποιο πολυ να αποτυχεις σαν ατομο?
Δεν νομίζω να μας χαλάει :?: Μια χαρά το πάει το καράβι στα βράχια :lol:
Πάντος οι βάζελοι δεν τσίμπισαν για να τον χώσουν φραγκα και μπράβο τους.
Μάλλον θα φταίνε οι περιβαλοντικές-εκπευδευτικές-ανθρωπιστικές-μνημονιακές παρεμβάσεις του ομίλου. :o :shock:
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4307
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

Μην τρελαινεστε .Δεν θα μεινει ετσι ο βαζελος.

.ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΤΣΑΚΑΣ
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11915
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από desperando »

παντως πολυ καλη ομαδα ο ατρομητας παιζει ωραιο και στρωτό ποδοσφαιρο και το μονο που της λειπει ειναι το νουμερο 9.
και αυτος ο ιγκλεσιας θα ηταν ταμαμ να μοιραζόταν την θεση με τον γκαρσια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Δευ 24 Σεπ 2012, 22:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

ο γνωστος πρασινος θιασος....καρναβαλι σκετο.
μονο ο κλαψας ο καραβουτας ελειπε σημερα απο αυτον τον τραγικο βαζελο για να ''δεσει το γλυκο''.
σαν να τον ''βλεπω'' να κανει τα μακροβουτια :mrgreen: ,και σε καθε φαουλ να χτυπιεται και να ''σφαδαζει'' απο τον πονο....και να απλωνει τα χερια του σε καθε μαρκαρισμα ζητωντας απο θεους και διατητες...δικαιοσυνη :lol: :lol:
τσιρκο...οχι ομαδα...τσιρκο.

η αληθεια ειναι οτι
εχουμε να κανουμε με μια κατεστραμενη-νεκρη ομαδα,που την κρατανε στη ζωη ....με τα 'σωληνακια''
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από eorptol »

Μια χαρα αποτέλεσμα για μας .....αυτός ο αλαφουζος παίζει να ειναι ποιο γραφικός και απο τον τσακα ε ρε βαζελια έχετε τους ηγέτες που σας αξίζουν


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”