Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν πειράζει. Δύο ήττες θα κάνει από τον δυνάστη και θα ξεφουσκώσει.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
εε νταξ
μεχρι στιγμης με ομαδες β εθνικης παιζει κατσε ναρθουν κ τα δυσκολα.
απο τις μικρες κ μεσσαιες ομαδες μονο ο χαλκηδονας ειναι ζορι.
σημερα ο ψιλικα-τσιγαρα στη γειτονια μου που ειναι γαυρος
με ειπε πως φοβαται πρωτα τον χαλκηδονα κ μετα εμας.
μεχρι στιγμης με ομαδες β εθνικης παιζει κατσε ναρθουν κ τα δυσκολα.
απο τις μικρες κ μεσσαιες ομαδες μονο ο χαλκηδονας ειναι ζορι.
σημερα ο ψιλικα-τσιγαρα στη γειτονια μου που ειναι γαυρος
με ειπε πως φοβαται πρωτα τον χαλκηδονα κ μετα εμας.
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Λογικό είναι αυτό. Μόνο που ο Ατρόμητας είναι παραρτημάκι. Με Τάτους-Μήτρογλους και Μπάγεβιτς για κόουτς τι φοβάται; 
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ε εντάξει εδώ εγώ είμαι από Αθήνα και Νοτ.Ανατολική Αττική και είμαι ΠΑΟΚ ενώ το παιδί από τον Πειραία είναι ΠΑΟΚ και αυτός (εδώ στο φόρουμ). Ε τι να πεις.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
κ ομως.... ολοι εχουμε τα κουσουρια μας.Τρόμος έγραψε:Άσχετο στον Ευοσμο ο ψιλικατζής είναι γαύρος;;;;WTF
καλα ολη η Κρητη ασσο το επαιξε????????????
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αν βλεπει κανεις νιονιο πεστε λιγο γνωμη για τον κουρο το19αρ μπακ τους...
2 αυτογκολ ο οφη?

2 αυτογκολ ο οφη?
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αυτόγκολ και ο νιόνος. Τι λέμε; Το παράρτημα του παραρτήματος οοεεε
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
και εγώ από νέα σμύρνη, με πατέρα φανατικό πανιώνιο :ρbaneprelevic361 έγραψε:Ε εντάξει εδώ εγώ είμαι από Αθήνα και Νοτ.Ανατολική Αττική και είμαι ΠΑΟΚ ενώ το παιδί από τον Πειραία είναι ΠΑΟΚ και αυτός (εδώ στο φόρουμ). Ε τι να πεις.
3 αυτογκόλ ρε
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
το κανουνε επειτηδες για να πανιγυρησουν κ οι 2 ομαδες γκολ....
δεν εξηγητε αλλιως!
δεν εξηγητε αλλιως!
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Είδες; Πολύ είμαστε εδώ μέσα! χαχα!pgetsos έγραψε:και εγώ από νέα σμύρνη, με πατέρα φανατικό πανιώνιο :ρbaneprelevic361 έγραψε:Ε εντάξει εδώ εγώ είμαι από Αθήνα και Νοτ.Ανατολική Αττική και είμαι ΠΑΟΚ ενώ το παιδί από τον Πειραία είναι ΠΑΟΚ και αυτός (εδώ στο φόρουμ). Ε τι να πεις.
3 αυτογκόλ ρε
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
καμια συγγενεια με πανω? εμενα η μανα σερραια οποτε θεσσαλονικη καθε χρονοbaneprelevic361 έγραψε:Είδες; Πολύ είμαστε εδώ μέσα! χαχα!pgetsos έγραψε:και εγώ από νέα σμύρνη, με πατέρα φανατικό πανιώνιο :ρbaneprelevic361 έγραψε:Ε εντάξει εδώ εγώ είμαι από Αθήνα και Νοτ.Ανατολική Αττική και είμαι ΠΑΟΚ ενώ το παιδί από τον Πειραία είναι ΠΑΟΚ και αυτός (εδώ στο φόρουμ). Ε τι να πεις.
3 αυτογκόλ ρε
τωρα ειδα τα πρωτα 2 γκολ, νταξει ΧΑΛΑΡΑ για top-10 αυτογκολ τελευταια δεκαετιας.... ελλαδα θυμαμαι αλλο 1 πριν 4-5 χρονια απο ατρομητο, απο το κεντρο
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Την επόμενη Κυριακή δίνεται η ευκαιρία σε όποιον περνάει οικονομική κρίση (υπάρχει κανείς που δεν περνάει άλλωστε...; ) να ξεφύγει από αυτήν! Πως; Παίζοντας το... σπίτι του στον άσο του Λεβαδειακού με τον Πανιώνιο!!!

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ξερει κανεις τι εγιναν οι πρωην παικτες μας που ηταν ελευθεροι???
τελειωσαν καριερα?
μιλαω για Ιβιτς, Χαλκια
Υ.Γ για τον Μαλεζα ενημερωνομαστε συχνα, για την πουλεναρα τον Μπαφι εχουμε κανενα νεο

τελειωσαν καριερα?
μιλαω για Ιβιτς, Χαλκια
Υ.Γ για τον Μαλεζα ενημερωνομαστε συχνα, για την πουλεναρα τον Μπαφι εχουμε κανενα νεο
εισαι κακοςDigitalFan έγραψε:Την επόμενη Κυριακή δίνεται η ευκαιρία σε όποιον περνάει οικονομική κρίση (υπάρχει κανείς που δεν περνάει άλλωστε...; ) να ξεφύγει από αυτήν! Πως; Παίζοντας το... σπίτι του στον άσο του Λεβαδειακού με τον Πανιώνιο!!!![]()
![]()