Δραματικές καταστάσειςsernikos έγραψε:στην ωρα διαβασα που ελεγε "την ωρα που στην Τουμπα ο διαιτητης χαριζε πεναλτυ στον ΠΑΟΚ , στο οακα εσκιζαν την κουλα"karlat85 έγραψε:Μου φαινετε πολυ παραξενο που για τα χανουμο πρωτοσελιδα δεν φταιει ο διαιτητης
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ

