Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εντάξει είπαμε, είμαστε χώμα ως τώρα, αλλά ούτε σύγκριση με τα πτώματα του χθεσινοβραδυνού ντέρμπυ παραμονής..
Το να ασχολούνται τα χανούμια με τον ΠΑΟΚ φέτος δείχνει θράσος και ασχετοσύνη.
Το να ασχολούνται τα χανούμια με τον ΠΑΟΚ φέτος δείχνει θράσος και ασχετοσύνη.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
τουλάχιστον ΕΜΕΙΣ είμαστε ομάδα με πτώση της ποιότητας ναι αλλα λειτουργούμε οργανωμένα, αυτοι και οι δυο παίζανε άθλια πραγματικα 22 παίκτες που πηγαινοερχοταν χωρίς οργάνωση με γιομες και ο θεός βοηθός
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Θα έχουν και την τιμή να παίξουν στο αγγλικών προδιαγραφών αελ εφ σι (κλ)αρίνα....Μεγαλείο!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Έχετε όλοι ξεχάσει τον Πανιώνιο που έχει 6 βαθμούς και παίζει σήμερα κόντρα στον ΟΦΗ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν πιστεύω ότι θα κάνει 3/3...σιγά..εξάλλου ο Αναστόπουλος έχει 0 παθητικό ακόμη...θα κρατήσει και εκεί. 0-0 σκόρ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Κι ο Ελευθερόπουλος έχει μηδέν πίσω. Λες να μην μπορέσει να βάλει ένα και μόνον ένα γκολ;
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Την επόμενη αγωνιστική έχει ντέρμπι παραμονής από τα λίγα...! Ίσως κριθεί σε αυτά τα ματς και ποιοί 2 θα πέσουν!
Άρης-Κέρκυρα (προβλέπω 2)
ΟΦΗ-ΑΕΚ (προβλέπω Χ)
Άρης-Κέρκυρα (προβλέπω 2)
ΟΦΗ-ΑΕΚ (προβλέπω Χ)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
απο αυτο εχθες...........
μπορουμε

σημερα αυτο......
επιτυχια το χ
(βασικα αυτη ειναι η αληθεια)


σημερα αυτο......

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
κοιτα για αρχη εγω πιστευω πως επιβαλεται φετος να τους κανουμε το 4 στα 4 κ
αστους να παλευουν με τους αλλους μετα,
αλλα τον ρουλη ειδικα θελω να τον τελειωσουμε κ στα 2 ματς πριν καν ξενινησουν
μια για την γλωσσα μετα το 1-1 περυσι κ μια για το κωλοδοκαρι
του Κλαους στο 0-0

αστους να παλευουν με τους αλλους μετα,
αλλα τον ρουλη ειδικα θελω να τον τελειωσουμε κ στα 2 ματς πριν καν ξενινησουν
μια για την γλωσσα μετα το 1-1 περυσι κ μια για το κωλοδοκαρι
του Κλαους στο 0-0
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν πειράζει. Δύο ήττες θα κάνει από τον δυνάστη και θα ξεφουσκώσει.