Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αυτός είναι ο βάζελος που είναι 1-2 κλάσεις πάνω από μας, υποτίθεται;
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Με 2 καλεςπροσθηκες θα το παλεύαμε.Τωρα μακαρι αλλα δεν νομιζω
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Θέλω να δω ποιος θα μαρκάρει τον Huntelaar..
Έτσι και είναι σε κέφια ο ολλανδός θα έχουμε εποχές γιουβέντους

Έτσι και είναι σε κέφια ο ολλανδός θα έχουμε εποχές γιουβέντους
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν ξερω τι λετε εσεις, αλλα ο βαζελουα ειχε παρα πολλες ευκαιριες για γκολ.
Ηταν κολοφαρδος ο πανθραξ
Τωρα μπορει να μην επαιξε μπαλαρα, αλλα ειμαστε αρχες πρωταθληματος. Και ακομη και χωρις μπαλαρα, εκανε πολλες ευκαιριες, και αυτο αποδεικνυει οτι εχει μεγαλη κλασση
Ηταν κολοφαρδος ο πανθραξ
Τωρα μπορει να μην επαιξε μπαλαρα, αλλα ειμαστε αρχες πρωταθληματος. Και ακομη και χωρις μπαλαρα, εκανε πολλες ευκαιριες, και αυτο αποδεικνυει οτι εχει μεγαλη κλασση
-
Dimg4
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Κι εγω δεν ξερω τι γνωμη σας αλλα με μια στοιχειωδη ενισχυση φετος περπατωντας παιρνουμε δευτερη θεση.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Πέρσυ με στοιχειώδη πέρναμε κύπελλο πρόπερσι πρωτάθλημα.....φέτος δεύτερη θέση.
Do the math που λενε και οι αμερικανέζοι.
Do the math που λενε και οι αμερικανέζοι.
-
Dimg4
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Περσυ ειχαν και οι αλλοι ομαδα, μην τα μπερδευεις... φετος η αεκ ειναι με ροστερ γ εθνικης και ο βαζελος ειναι ενα κλικ κατω απο τον πληρη ΠΑΟΚ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ποιος είναι αυτός ό Στοιχειώδης; Μπας και είναι ελεύθερος ακόμη και μπορούμε να κάνουμε καμια μεταγραφή εξπρές.Argonaut4 έγραψε:Πέρσυ με στοιχειώδη πέρναμε κύπελλο πρόπερσι πρωτάθλημα.....φέτος δεύτερη θέση.
Do the math που λενε και οι αμερικανέζοι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
απλα κλαιω, εισαι απιστευτος...........karl έγραψε:Ποιος είναι αυτός ό Στοιχειώδης; Μπας και είναι ελεύθερος ακόμη και μπορούμε να κάνουμε καμια μεταγραφή εξπρές.Argonaut4 έγραψε:Πέρσυ με στοιχειώδη πέρναμε κύπελλο πρόπερσι πρωτάθλημα.....φέτος δεύτερη θέση.
Do the math που λενε και οι αμερικανέζοι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
«Συγχαρητήρια στη Σεβίλλη για την εμφάνιση που έκανε. Άξιζε να μας νικήσει και το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο. Εμείς ήμασταν χάλια. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε ομάδα. Εγώ είμαι προπονητής και όταν η ομάδα δεν παρουσιάζει το πρόσωπο που πρέπει είναι δική μου ευθύνη. Στο ημίχρονο έκανα δύο αλλαγές, αλλά ήθελα να κάνω επτά. Κάθε παίκτης πρέπει να ξέρει τις ευθύνες του. Οι παίκτες της Σεβίλλης έμπαιναν σε κάθε φάση με πάθος. Εμείς το κάναμε αυτό μόνο απέναντι στην Μπαρτσελόνα», τόνισε.
Ερωτηθείς αν η υπόθεση Ρονάλντο επηρέασε την ομάδα, απάντησε: «Δεν έχει καμία σχέση. Δυστυχώς λίγοι παίκτες είναι αφοσιωμένοι και το ποδόσφαιρο είναι προτεραιότητα στη ζωή τους. Αν όμως συμβαίνει αυτό, είναι δική μου ευθύνη».
Oι δηλώσεις του Μουρίνιο μετά την ήττα της Ρεάλ εχθές.
Αυτές είναι δηλώσεις προπονητή με κάκαλα που κερδίζει το σεβασμό του αντιπάλου αλλά και του οπαδού.
Μη μου πείτε τι συγκρίνεις....Ρεαλ είναι και αυτός ειναι Μουρίνιο και να χαμε να λεγαμε....ακόμα χειρότερα γιατι αυτός ακριβώς είναι ο Μουρίνιο....ο καλύτερος προπονητής για μένα στο κόσμο.
Μερικοί μερικοί κάντε το αφίσα το παραπάνω να το βλέπετε κάθε μερα.
Υ.Γ Δε τον χωνέυω καθόλου και απολαμβάνω να χάνει η κωλοΡΕΑΛ του συνέχεια.Αχώνευτος τέρμα.
Ερωτηθείς αν η υπόθεση Ρονάλντο επηρέασε την ομάδα, απάντησε: «Δεν έχει καμία σχέση. Δυστυχώς λίγοι παίκτες είναι αφοσιωμένοι και το ποδόσφαιρο είναι προτεραιότητα στη ζωή τους. Αν όμως συμβαίνει αυτό, είναι δική μου ευθύνη».
Oι δηλώσεις του Μουρίνιο μετά την ήττα της Ρεάλ εχθές.
Αυτές είναι δηλώσεις προπονητή με κάκαλα που κερδίζει το σεβασμό του αντιπάλου αλλά και του οπαδού.
Μη μου πείτε τι συγκρίνεις....Ρεαλ είναι και αυτός ειναι Μουρίνιο και να χαμε να λεγαμε....ακόμα χειρότερα γιατι αυτός ακριβώς είναι ο Μουρίνιο....ο καλύτερος προπονητής για μένα στο κόσμο.
Μερικοί μερικοί κάντε το αφίσα το παραπάνω να το βλέπετε κάθε μερα.
Υ.Γ Δε τον χωνέυω καθόλου και απολαμβάνω να χάνει η κωλοΡΕΑΛ του συνέχεια.Αχώνευτος τέρμα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Σιγά τις κλασικές ευκαιρίες..2 με τον Κουίνσι και μία με τον Τοτσέ..Και ο Πάνθρακας καλός ήτανε και μπορούσε να σκοράρει και στο πρώτο ημίχρονο.Shaman4 έγραψε:Δεν ξερω τι λετε εσεις, αλλα ο βαζελουα ειχε παρα πολλες ευκαιριες για γκολ.
Ηταν κολοφαρδος ο πανθραξ
Τωρα μπορει να μην επαιξε μπαλαρα, αλλα ειμαστε αρχες πρωταθληματος. Και ακομη και χωρις μπαλαρα, εκανε πολλες ευκαιριες, και αυτο αποδεικνυει οτι εχει μεγαλη κλασση
Σε καμία περίπτωση πάνω από εμάς σαν ομάδα ο βάζελος.Και επίσης η σημερινή ήττα του δείχνει γιατί μας δυσκόλεψε τόσο ο Πανθρακικός την 1η αγωνιστική.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ούτε ο βάζελος ούτε εμείς έχουμε ακόμα στρωμένες ομάδες. Το χορτάρι αυτο δείχνει. Έχουμε και τις απουσίες.
Όμως, αν οι παράγκες αποφασίσουν να είναι πάνω από εμάς στο τέλος, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα γίνει ακόμα και αν η ομάδα κάνει παπάδες μελλοντικά.
Όμως, αν οι παράγκες αποφασίσουν να είναι πάνω από εμάς στο τέλος, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα γίνει ακόμα και αν η ομάδα κάνει παπάδες μελλοντικά.
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ο κονδορ ;theoPAOK έγραψε:Θέλω να δω ποιος θα μαρκάρει τον Huntelaar..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εντάξει ο γαύρος στο +7 από την 3η αγωνιστική. Πρωτάθλημα από το Δεκέμβρη θα πάρουν...