Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Karelias »

Αυτός είναι ο βάζελος που είναι 1-2 κλάσεις πάνω από μας, υποτίθεται;
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

Με 2 καλεςπροσθηκες θα το παλεύαμε.Τωρα μακαρι αλλα δεν νομιζω
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από theoPAOK »

Θέλω να δω ποιος θα μαρκάρει τον Huntelaar.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Έτσι και είναι σε κέφια ο ολλανδός θα έχουμε εποχές γιουβέντους :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Shaman4
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:02

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Shaman4 »

Δεν ξερω τι λετε εσεις, αλλα ο βαζελουα ειχε παρα πολλες ευκαιριες για γκολ.
Ηταν κολοφαρδος ο πανθραξ

Τωρα μπορει να μην επαιξε μπαλαρα, αλλα ειμαστε αρχες πρωταθληματος. Και ακομη και χωρις μπαλαρα, εκανε πολλες ευκαιριες, και αυτο αποδεικνυει οτι εχει μεγαλη κλασση
Dimg4

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Dimg4 »

Κι εγω δεν ξερω τι γνωμη σας αλλα με μια στοιχειωδη ενισχυση φετος περπατωντας παιρνουμε δευτερη θεση.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Πέρσυ με στοιχειώδη πέρναμε κύπελλο πρόπερσι πρωτάθλημα.....φέτος δεύτερη θέση.

Do the math που λενε και οι αμερικανέζοι.
Dimg4

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Dimg4 »

Περσυ ειχαν και οι αλλοι ομαδα, μην τα μπερδευεις... φετος η αεκ ειναι με ροστερ γ εθνικης και ο βαζελος ειναι ενα κλικ κατω απο τον πληρη ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karl »

Argonaut4 έγραψε:Πέρσυ με στοιχειώδη πέρναμε κύπελλο πρόπερσι πρωτάθλημα.....φέτος δεύτερη θέση.

Do the math που λενε και οι αμερικανέζοι.
Ποιος είναι αυτός ό Στοιχειώδης; Μπας και είναι ελεύθερος ακόμη και μπορούμε να κάνουμε καμια μεταγραφή εξπρές.
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1270
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από dini26 »

karl έγραψε:
Argonaut4 έγραψε:Πέρσυ με στοιχειώδη πέρναμε κύπελλο πρόπερσι πρωτάθλημα.....φέτος δεύτερη θέση.

Do the math που λενε και οι αμερικανέζοι.
Ποιος είναι αυτός ό Στοιχειώδης; Μπας και είναι ελεύθερος ακόμη και μπορούμε να κάνουμε καμια μεταγραφή εξπρές.
απλα κλαιω, εισαι απιστευτος...........
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Argonaut4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Argonaut4 »

«Συγχαρητήρια στη Σεβίλλη για την εμφάνιση που έκανε. Άξιζε να μας νικήσει και το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο. Εμείς ήμασταν χάλια. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε ομάδα. Εγώ είμαι προπονητής και όταν η ομάδα δεν παρουσιάζει το πρόσωπο που πρέπει είναι δική μου ευθύνη. Στο ημίχρονο έκανα δύο αλλαγές, αλλά ήθελα να κάνω επτά. Κάθε παίκτης πρέπει να ξέρει τις ευθύνες του. Οι παίκτες της Σεβίλλης έμπαιναν σε κάθε φάση με πάθος. Εμείς το κάναμε αυτό μόνο απέναντι στην Μπαρτσελόνα», τόνισε.

Ερωτηθείς αν η υπόθεση Ρονάλντο επηρέασε την ομάδα, απάντησε: «Δεν έχει καμία σχέση. Δυστυχώς λίγοι παίκτες είναι αφοσιωμένοι και το ποδόσφαιρο είναι προτεραιότητα στη ζωή τους. Αν όμως συμβαίνει αυτό, είναι δική μου ευθύνη».

Oι δηλώσεις του Μουρίνιο μετά την ήττα της Ρεάλ εχθές.
Αυτές είναι δηλώσεις προπονητή με κάκαλα που κερδίζει το σεβασμό του αντιπάλου αλλά και του οπαδού.

Μη μου πείτε τι συγκρίνεις....Ρεαλ είναι και αυτός ειναι Μουρίνιο και να χαμε να λεγαμε....ακόμα χειρότερα γιατι αυτός ακριβώς είναι ο Μουρίνιο....ο καλύτερος προπονητής για μένα στο κόσμο.

Μερικοί μερικοί κάντε το αφίσα το παραπάνω να το βλέπετε κάθε μερα.

Υ.Γ Δε τον χωνέυω καθόλου και απολαμβάνω να χάνει η κωλοΡΕΑΛ του συνέχεια.Αχώνευτος τέρμα.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Odi »

Shaman4 έγραψε:Δεν ξερω τι λετε εσεις, αλλα ο βαζελουα ειχε παρα πολλες ευκαιριες για γκολ.
Ηταν κολοφαρδος ο πανθραξ

Τωρα μπορει να μην επαιξε μπαλαρα, αλλα ειμαστε αρχες πρωταθληματος. Και ακομη και χωρις μπαλαρα, εκανε πολλες ευκαιριες, και αυτο αποδεικνυει οτι εχει μεγαλη κλασση
Σιγά τις κλασικές ευκαιρίες..2 με τον Κουίνσι και μία με τον Τοτσέ..Και ο Πάνθρακας καλός ήτανε και μπορούσε να σκοράρει και στο πρώτο ημίχρονο.

Σε καμία περίπτωση πάνω από εμάς σαν ομάδα ο βάζελος.Και επίσης η σημερινή ήττα του δείχνει γιατί μας δυσκόλεψε τόσο ο Πανθρακικός την 1η αγωνιστική.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DC »

Ούτε ο βάζελος ούτε εμείς έχουμε ακόμα στρωμένες ομάδες. Το χορτάρι αυτο δείχνει. Έχουμε και τις απουσίες.
Όμως, αν οι παράγκες αποφασίσουν να είναι πάνω από εμάς στο τέλος, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα γίνει ακόμα και αν η ομάδα κάνει παπάδες μελλοντικά.
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

theoPAOK έγραψε:Θέλω να δω ποιος θα μαρκάρει τον Huntelaar.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ο κονδορ ;
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Εντάξει ο γαύρος στο +7 από την 3η αγωνιστική. Πρωτάθλημα από το Δεκέμβρη θα πάρουν...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”