Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Να γιατί και μία μεταγραφάρα τώρα, και 2 το χειμώνα και +5 μύρια για παίκτες άμεσα, δεν θα έκαναν διαφορά. Όποιον και να φέρεις, όση μπαλάρα και να παίζεις, αλλού κερδίζονται τα πρωταθλήματα και όσοι δεν το πιστεύουν ή δεν θέλουν να το αποδεχτούν αυτό, απλά εθελοτυφλούν και βαυκαλίζονται δυστυχώς.
Όσους Βιερίνια (ή και Σισέ) να φέρεις, πάντα θα υπάρχει ένας ρήγας σπαθί στο μανίκι και κάποιος που θα καλύπτει τον Κατσουράνη. Μόνο όταν δυναμώσεις και εκεί, θα πιάσουν τόπο και οι μεταγραφές και τα μύρια. Μέχρι τότε, θα βλέπουμε ό,τι πιο ξεδιάντροπο και ανήθικο στα επίπεδα του μέχρι και 11 κόκκινες σε ένα ημίχρονο ή 10 πέναλτυ στο διορισμένο σε 5 επιθέσεις, προκειμένου να πανηγυρίζουν τα ορκ του λιμανιού και να μυρώνεται ο βουβαλάκης.
Όσους Βιερίνια (ή και Σισέ) να φέρεις, πάντα θα υπάρχει ένας ρήγας σπαθί στο μανίκι και κάποιος που θα καλύπτει τον Κατσουράνη. Μόνο όταν δυναμώσεις και εκεί, θα πιάσουν τόπο και οι μεταγραφές και τα μύρια. Μέχρι τότε, θα βλέπουμε ό,τι πιο ξεδιάντροπο και ανήθικο στα επίπεδα του μέχρι και 11 κόκκινες σε ένα ημίχρονο ή 10 πέναλτυ στο διορισμένο σε 5 επιθέσεις, προκειμένου να πανηγυρίζουν τα ορκ του λιμανιού και να μυρώνεται ο βουβαλάκης.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
γιαυτο και ο βάζελος το ένα πρωτάθλημα που πήρε τον κατέστρεψε οικονομικά.
Δεν είναι μόνο αγωνιστικό το θέμα
Δεν είναι μόνο αγωνιστικό το θέμα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
μπορει να ναι καραγκιοζακος ο καραγκουνης αλλα στα 34 δεν ξερω πολλους ελληνες που να μπορουσαν να ναι μελη ομαδας πρεμιερ λιγκ...παιξει δεν παιξει...και ο βαζελςο του φερθηκε ασχημα...οπως και σε πολλους
επισης ο σηφακς την πατησε σαν ΄΄εξυπνος΄΄ ελλην... σαρλερουα
επισης ο σηφακς την πατησε σαν ΄΄εξυπνος΄΄ ελλην... σαρλερουα
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Τελικά αυτός ο Ιβαν Σαββίδης είναι υπαρκτό πρόσωπο?Είναι σίγουρο αυτό?Και έβαλε και λεφτά στον ΠΑΟΚ?Εγω έχω σοβαρές αμφιβολίες γιατι προχτές που μίλαγα με κάτι οπαδούς του Γκέμπελς σχεδόν με "ψήσανε" για το αντίθετο.Έ ρε κόμπλεξ που χει ο κόσμος..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ο Σηφακης τώρα ας κάτσει πάγκο.....σε πια.....στη Σαρλερουα.....στο ΠΑΟΚ το πιο πιθανό είναι να έπαιζε βασικός!
Και μάλιστα τα δημοσιεύματα μιλάνε ότι ο πρόπονητης τον πήρε σαν τρίτο!
Και μάλιστα τα δημοσιεύματα μιλάνε ότι ο πρόπονητης τον πήρε σαν τρίτο!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
"Ζήτω ο Καντάφι" φώναζε ο Τζιμπούρ!
Ακόμη και οι Αλγερινοί ασκούν έντονη κριτική στον Ραφίκ Τζιμπούρ θεωρώντας πως ο άσος του Ολυμπιακού προκαλούσε με την συμπεριφορά του, τους Λίβυους.
Το κλίμα στην εθνική Αλγερίας είναι ιδιαίτερα βαρύ για τον "τρομοκράτη", καθώς τόσο ο πρόεδρος της ομοσπονδίας, Μοχάμεντ Ραουάρα, όσο και ο προπονητής του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος της χώρας Βαχίντ Χαλίλχοτζιτς φέρονται ενοχλημένοι από την συμπεριφορά του 28χρονου φορ.
Μάλιστα, ο Τζιμπούρ, ο οποίος δέχθηκε επίθεση από τους Λίβυους διεθνείς δεν αποκλείεται να τεθεί εκτός εθνικής Αλγερίας.
Όπως τονίζεται στο δημοσίευμα του "le buteur", o Τζιμπούρ ήταν εκνευρισμένος για το γεγονός πως μπήκε αλλαγή στα τελευταία λεπτά του αγώνα.
Έτσι, έχοντας απωλέσει την αυτοσυγκέντρωση του υπέπεσε σε ένα σκληρό φάουλ. Επίσης υπάρχουν καταγγελίες πως προκαλούσε τους αντιπάλους του λέγοντας ειρωνικά "ζήτω ο Καντάφι".
Ο Τζιμπούρ, ο οποίος δεν έχει σκοράρει με την εθνική Αλγερίας από τις 7 Ιουνίου 2009 δεν βρίσκεται στις αρχικές επιλογές του Βαχίντ Χαλίλχοτζιτς που προτιμά τον Ισλάμ Σλιμάνι.
Σε επίπεδο φημών κάποιοι επιμένουν πως ο άσος των "ερυθρολεύκων" σκόπιμα προέβη σε αντιαθλητικές ενέργειες προκειμένου να μην καλείται στην εθνική Αλγερίας από τη στιγμή μάλιστα που θεωρεί πως αδικείται συστηματικά από τον Χαλίλχοτζιτς.
http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... F%8D%CF%81
Τι έγινε ρε παιδιά; Έχασα επεισόδια.
Κανέ βιντάκι;
Ακόμη και οι Αλγερινοί ασκούν έντονη κριτική στον Ραφίκ Τζιμπούρ θεωρώντας πως ο άσος του Ολυμπιακού προκαλούσε με την συμπεριφορά του, τους Λίβυους.
Το κλίμα στην εθνική Αλγερίας είναι ιδιαίτερα βαρύ για τον "τρομοκράτη", καθώς τόσο ο πρόεδρος της ομοσπονδίας, Μοχάμεντ Ραουάρα, όσο και ο προπονητής του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος της χώρας Βαχίντ Χαλίλχοτζιτς φέρονται ενοχλημένοι από την συμπεριφορά του 28χρονου φορ.
Μάλιστα, ο Τζιμπούρ, ο οποίος δέχθηκε επίθεση από τους Λίβυους διεθνείς δεν αποκλείεται να τεθεί εκτός εθνικής Αλγερίας.
Όπως τονίζεται στο δημοσίευμα του "le buteur", o Τζιμπούρ ήταν εκνευρισμένος για το γεγονός πως μπήκε αλλαγή στα τελευταία λεπτά του αγώνα.
Έτσι, έχοντας απωλέσει την αυτοσυγκέντρωση του υπέπεσε σε ένα σκληρό φάουλ. Επίσης υπάρχουν καταγγελίες πως προκαλούσε τους αντιπάλους του λέγοντας ειρωνικά "ζήτω ο Καντάφι".
Ο Τζιμπούρ, ο οποίος δεν έχει σκοράρει με την εθνική Αλγερίας από τις 7 Ιουνίου 2009 δεν βρίσκεται στις αρχικές επιλογές του Βαχίντ Χαλίλχοτζιτς που προτιμά τον Ισλάμ Σλιμάνι.
Σε επίπεδο φημών κάποιοι επιμένουν πως ο άσος των "ερυθρολεύκων" σκόπιμα προέβη σε αντιαθλητικές ενέργειες προκειμένου να μην καλείται στην εθνική Αλγερίας από τη στιγμή μάλιστα που θεωρεί πως αδικείται συστηματικά από τον Χαλίλχοτζιτς.
http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... F%8D%CF%81
Τι έγινε ρε παιδιά; Έχασα επεισόδια.
Κανέ βιντάκι;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Η ΕΠΟ δικαιώνει Hρακλή, Καβάλα, Βόλο!
Για κρατική παρέμβαση έκανε λόγο η ΕΠΟ σχετικά με τον υποβιβασμό Ηρακλή, Ολυμπιακού Βόλου και Καβάλα και ζητάει να παίξουν στην Football League, καλώντας την διοργανώτρια Αρχή να προβεί άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες.
Να αποκαταστήσει την νομιμότητα ζήτησε από την Football League η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, ζητώντας της να ενσωματώσει τις τρεις ομάδες από την ερχόμενη σεζόν, κάνοντας λόγο μάλιστα και για παράβαση του αυτοδιοίκητου της ΕΠΟ από το Κράτος.
Aναλυτικά όσα αναφέρει η ανακοίνωση:
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη σημερινή του συνεδρίαση έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις:
1.Ομόφωνα και αφού έλαβε υπόψιν:
Α.Τις σαφείς προβλέψεις του καταστατικού και των κανονισμών και σε θέματα πειθαρχικών ποινών, οι οποίες πρέπει πάντα να επιβάλλονται αποκλειστικά από διορισμένα ποδοσφαιρικά όργανα και να ανταποκρίνονται στις διατάξεις των ισχυόντων Κανονισμών, και
Β.Τη δεδομένη ανατροπή των ως άνω προβλέψεων του καταστατικού και των κανονισμών στις περιπτώσεις των ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου, Καβάλα και Ηρακλής, στις οποίες επιβλήθηκαν, μετά από κρατική παρέμβαση, ποινές μη συμμετοχής στις επαγγελματικές κατηγορίες από εξωποδοσφαιρικό–κρατικό όργανο (Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού) και ενώ ήδη είχαν αποφανθεί τελεσίδικα τα ποδοσφαιρικά δικαιοδοτικά όργανα:
-Ζητά από την Ένωση Β’-Γ’ Εθνικής Κατηγορίας (Football League & Football League-2) και για την αποκατάσταση της ποδοσφαιρικής νομιμότητας και την επιβεβαίωση της αποκλειστικής αρμοδιότητας των διορισμένων ποδοσφαιρικών οργάνων στην επιβολή πειθαρχικών ποινών απέναντι στην ακραία κρατική παρέμβαση, όπως αυτή εκδηλώθηκε, στις υποθέσεις των ως άνω ΠΑΕ, να τοποθετήσει τις ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου, Καβάλα και Ηρακλής στο Πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής Κατηγορίας περιόδου 2012/2013, και
-Καλεί όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές να προχωρήσουν άμεσα στις αναγκαίες προς τούτο ενέργειες.
2.Ομόφωνα ενέκρινε την τοποθέτηση του κ. Γιώργου Καραμελίδη στη θέση του προέδρου της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας, η οποία ήταν κενή μετά την παραίτηση του κ. Γιώργου Σαρρή. Επίσης, ομόφωνα και μετά από πρόταση του κ. Καραμελίδη, ενέκρινε την τοποθέτηση του κ. Βαγγέλη Μαζαράκη στη θέση του αναπληρωτή προέδρου της ΚΕΔ/ΕΠΟ.
3.Ομόφωνα ενέκρινε την επέκταση της συνεργασίας για ακόμη έναν χρόνο με τους Ομοσπονδιακούς προπονητές κ.κ. Βαγγέλη Κουτσάκη, Δημήτρη Μπατσίλα και Παναγιώτη Μολακίδη».
Για κρατική παρέμβαση έκανε λόγο η ΕΠΟ σχετικά με τον υποβιβασμό Ηρακλή, Ολυμπιακού Βόλου και Καβάλα και ζητάει να παίξουν στην Football League, καλώντας την διοργανώτρια Αρχή να προβεί άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες.
Να αποκαταστήσει την νομιμότητα ζήτησε από την Football League η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, ζητώντας της να ενσωματώσει τις τρεις ομάδες από την ερχόμενη σεζόν, κάνοντας λόγο μάλιστα και για παράβαση του αυτοδιοίκητου της ΕΠΟ από το Κράτος.
Aναλυτικά όσα αναφέρει η ανακοίνωση:
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη σημερινή του συνεδρίαση έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις:
1.Ομόφωνα και αφού έλαβε υπόψιν:
Α.Τις σαφείς προβλέψεις του καταστατικού και των κανονισμών και σε θέματα πειθαρχικών ποινών, οι οποίες πρέπει πάντα να επιβάλλονται αποκλειστικά από διορισμένα ποδοσφαιρικά όργανα και να ανταποκρίνονται στις διατάξεις των ισχυόντων Κανονισμών, και
Β.Τη δεδομένη ανατροπή των ως άνω προβλέψεων του καταστατικού και των κανονισμών στις περιπτώσεις των ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου, Καβάλα και Ηρακλής, στις οποίες επιβλήθηκαν, μετά από κρατική παρέμβαση, ποινές μη συμμετοχής στις επαγγελματικές κατηγορίες από εξωποδοσφαιρικό–κρατικό όργανο (Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού) και ενώ ήδη είχαν αποφανθεί τελεσίδικα τα ποδοσφαιρικά δικαιοδοτικά όργανα:
-Ζητά από την Ένωση Β’-Γ’ Εθνικής Κατηγορίας (Football League & Football League-2) και για την αποκατάσταση της ποδοσφαιρικής νομιμότητας και την επιβεβαίωση της αποκλειστικής αρμοδιότητας των διορισμένων ποδοσφαιρικών οργάνων στην επιβολή πειθαρχικών ποινών απέναντι στην ακραία κρατική παρέμβαση, όπως αυτή εκδηλώθηκε, στις υποθέσεις των ως άνω ΠΑΕ, να τοποθετήσει τις ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου, Καβάλα και Ηρακλής στο Πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής Κατηγορίας περιόδου 2012/2013, και
-Καλεί όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές να προχωρήσουν άμεσα στις αναγκαίες προς τούτο ενέργειες.
2.Ομόφωνα ενέκρινε την τοποθέτηση του κ. Γιώργου Καραμελίδη στη θέση του προέδρου της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας, η οποία ήταν κενή μετά την παραίτηση του κ. Γιώργου Σαρρή. Επίσης, ομόφωνα και μετά από πρόταση του κ. Καραμελίδη, ενέκρινε την τοποθέτηση του κ. Βαγγέλη Μαζαράκη στη θέση του αναπληρωτή προέδρου της ΚΕΔ/ΕΠΟ.
3.Ομόφωνα ενέκρινε την επέκταση της συνεργασίας για ακόμη έναν χρόνο με τους Ομοσπονδιακούς προπονητές κ.κ. Βαγγέλη Κουτσάκη, Δημήτρη Μπατσίλα και Παναγιώτη Μολακίδη».
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/football-league/article/324728-i-epo-dikaionei-hrakli-kabala-boloRe: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
«Παράνομη η επιστροφή του Ηρακλή»
Εξώδικό έστειλαν 9 πρώην ποδοσφαιριστές της ομάδας του Ηρακλή κάνοντας λόγο για παράνομη επιστροφή και θα καταθέσουν ασφαλιστικά φτάνοντας την υπόθεση μέχρι την FIFA αν δεν δικαιωθούν.
Εξώδικο προς την ΕΠΟ, την Football League, την Super League, την ΕΕΑ τον Yφυπουργό Αθλητισμού, την FIFA, την NOVA, τον ΟΠΑΠ και τον ΠΣΑΠ έστειλαν μέσω του δικηγόρου Γιώργου Παναγόπουλου εννέα πρώην παίκτες του Ηρακλή. Πρόκειται για τους εξής παίκτες: Παπαστεριανός, Γιάκομπ, Μάρα, Σουάρες, Αραμπατζής, Κυριαζής, Γκαρσία, Τσίτας και Μπαντής!
Στο εξώδικο που είναι πέντε σελίδες και δημοσιεύεται από την ιστοσελίδα SoccerPlus οι ποδοσφαιριστές, αφού αναφέρουν ότι υπάρχουν αποφάσεις επιτροπών της ΕΠΟ και πολιτικών δικαστηρίων για χρήματα που ουδέποτε τους κατέβαλε η ΠΑΕ Ηρακλής, αναφέρονται στην συγχώνευση του Ηρακλή με την ΑΕ Ποντιών Κατερίνης και την μετονομασία σε ΑΕΠ Ηρακλής, την οποία θεωρούν παράνομη.
Όπως παράνομη θεωρούν και την απόφαση τοποθέτηση της ΠΑΕ Ηρακλης στη Football League χωρίς να διευκρινίζεται η νομική της υπόσταση, το ΑΦΜ και αλλά.
Επίσης ισχυρίζονται ότι από κανέναν φορέα δεν τέθηκε ως προϋπόθεση η εξόφληση όλων των τελεσίδικων αποφάσεων υπέρ των ποδοσφαιριστών και ζητούν την απόφαση οργάνων της ΕΠΟ που ενέκρινε την συγχώνευση με ποιο ΑΦΜ και με ποια νομική μορφή μετείχε η ομάδα στην Football League 2.
Σε αντίθετη περίπτωση οι ποδοσφαιριστές δηλώνουν ότι θα κάνουν ασφαλιστικά μέτρα, αγωγές, προσφυγή στην ΕΕΑ και καταγγελίες στην FIFA προς αποκατάσταση των δικαιωμάτων τους.
Εξώδικό έστειλαν 9 πρώην ποδοσφαιριστές της ομάδας του Ηρακλή κάνοντας λόγο για παράνομη επιστροφή και θα καταθέσουν ασφαλιστικά φτάνοντας την υπόθεση μέχρι την FIFA αν δεν δικαιωθούν.
Εξώδικο προς την ΕΠΟ, την Football League, την Super League, την ΕΕΑ τον Yφυπουργό Αθλητισμού, την FIFA, την NOVA, τον ΟΠΑΠ και τον ΠΣΑΠ έστειλαν μέσω του δικηγόρου Γιώργου Παναγόπουλου εννέα πρώην παίκτες του Ηρακλή. Πρόκειται για τους εξής παίκτες: Παπαστεριανός, Γιάκομπ, Μάρα, Σουάρες, Αραμπατζής, Κυριαζής, Γκαρσία, Τσίτας και Μπαντής!
Στο εξώδικο που είναι πέντε σελίδες και δημοσιεύεται από την ιστοσελίδα SoccerPlus οι ποδοσφαιριστές, αφού αναφέρουν ότι υπάρχουν αποφάσεις επιτροπών της ΕΠΟ και πολιτικών δικαστηρίων για χρήματα που ουδέποτε τους κατέβαλε η ΠΑΕ Ηρακλής, αναφέρονται στην συγχώνευση του Ηρακλή με την ΑΕ Ποντιών Κατερίνης και την μετονομασία σε ΑΕΠ Ηρακλής, την οποία θεωρούν παράνομη.
Όπως παράνομη θεωρούν και την απόφαση τοποθέτηση της ΠΑΕ Ηρακλης στη Football League χωρίς να διευκρινίζεται η νομική της υπόσταση, το ΑΦΜ και αλλά.
Επίσης ισχυρίζονται ότι από κανέναν φορέα δεν τέθηκε ως προϋπόθεση η εξόφληση όλων των τελεσίδικων αποφάσεων υπέρ των ποδοσφαιριστών και ζητούν την απόφαση οργάνων της ΕΠΟ που ενέκρινε την συγχώνευση με ποιο ΑΦΜ και με ποια νομική μορφή μετείχε η ομάδα στην Football League 2.
Σε αντίθετη περίπτωση οι ποδοσφαιριστές δηλώνουν ότι θα κάνουν ασφαλιστικά μέτρα, αγωγές, προσφυγή στην ΕΕΑ και καταγγελίες στην FIFA προς αποκατάσταση των δικαιωμάτων τους.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/podosfairo/article/325116-paranomi-i-epistrofi-toy-irakli- thodoris31
- Δημοσιεύσεις: 602
- Εγγραφή: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 15:51
- Τοποθεσία: Καμποτζη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Να κάνω μια ερώτηση ;
Τωρα που θα ανέβουν 4 ομάδες απο την β´.
Απο τη σουπερλιγκ πόσες θα πέσουν ;
Μακάρι 4

Τωρα που θα ανέβουν 4 ομάδες απο την β´.
Απο τη σουπερλιγκ πόσες θα πέσουν ;
Μακάρι 4
- thodoris31
- Δημοσιεύσεις: 602
- Εγγραφή: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 15:51
- Τοποθεσία: Καμποτζη
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ποιος ηρακλης ανεβαίνει ο σκετος η ο πόντιος κατερινης ;