Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

Ποιος ηρακλης ανεβαίνει ο σκετος η ο πόντιος κατερινης ;
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από eorptol »

O ΠΟΝΤΙΚΛΗΣ


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11633
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από danirifle »

ο πόντιος
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4883
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Τρόμος »

Η κομπίνα με τα εσώρουχα
Στον μαγικό κόσμο της Σούπερ Λίγκας υπάρχουν δύο συμπαίκτες οι οποίοι συνεργάζονται πολύ καλύτερα εκτός αγωνιστικού χώρου. Ποιοι να είναι...

Η κομπίνα με τα εσώρουχα

Η κομπίνα, άλλωστε, που σκαρφίστηκαν είναι για σεμινάριο και παραπέμπτει σε βίντεο ακατάλληλα για ανηλίκους.

Ο ένας -ο ψηλός και γόης- λειτουργεί ως «δόλωμα», ο άλλος -ο κοντός, το «μαμούνι»- υλοποιεί το πλάνο. Τι κάνουν; Εχουν δημιουργήσει ολόκληρη συλλογή με βίντεο τα οποία καταγράφουν εσώρουχα (και όχι μόνο) αεροσυνοδών!

Πώς τα καταφέρνουν; Κάθε φορά που συνταξιδεύουν (στις αποστολές της ομάδας τους) επιλέγουν να καθίσουν σε καθίσματα που τα χωρίζει ο διάδρομος του αεροσκάφους.

Και τότε αρχίζει το «παιχνίδι». Ο γόης φωνάζει την αεροσυνοδό που έχουν «κοζάρει» και την καθυστερεί μέχρι να επιλέξει τάχα μου την κατάλληλη καραμέλα. Για να κερδίσει χρόνο ζητάει συνήθως γεύση κανέλα που είναι πιο δυσεύρετη.

Την ίδια ώρα το «μαμούνι» ενεργοποιεί τη λειτουργία του βίντεο στο κινητό του τηλέφωνο και... διακριτικά κατεβάζει το χέρι του κάτω από το ύψος της φούστας της αεροσυνοδού για να τραβήξει τον... εσωτερικό της κόσμο.

Για την ώρα ο κοντός δεν έχει «φάει» κανένα χαστούκι από τις ανυποψίαστες υπαλλήλους και καυχιέται για τη συλλογή του. Οπως και ο συνεργός του βέβαια. Ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε, απλώς να σημειωθεί πως έχουν συνυπάρξει έως τώρα στις μικρές εθνικές ομάδες και σε δύο συλλόγους. Τι άλλο να πούμε; Αντε, το... πήρε το ποτάμι.

Βοήθεια στο κουίζ: Ο ψηλός είναι σέντερ φορ και ο κοντός διακρίνεται κυρίως στις νυχτερινές... πίστες.

Πηγή: Goal

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.sportdog.gr/article/125949/i-kompina-me-ta-esoroyxa
Είναι το δίδυμο που φαντάζομαι;
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από lefis »

Τρόμος έγραψε: ... απλώς να σημειωθεί πως έχουν συνυπάρξει έως τώρα στις μικρές εθνικές ομάδες και σε δύο συλλόγους. Τι άλλο να πούμε; Αντε, το... πήρε το ποτάμι.

Βοήθεια στο κουίζ: Ο ψηλός είναι σέντερ φορ και ο κοντός διακρίνεται κυρίως στις νυχτερινές... πίστες.
Είναι το δίδυμο που φαντάζομαι;

εεεε δεν θελει και ιδιαίτερη σκεψη...
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1270
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από dini26 »

για πες κ σε μας να φανταστουμε παρεα :lol: :lol:
μηπως εννοαεις Σακης-Μεσσι των φτωχων :?:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Σάκης είναι γόης και (φαντάζομαι) άνδρακλας! Δεν φαντάζομαι να έχει ανάγκη να ικανοποιείται από τα κλεφτά υποφούστια video όταν μπορεί να έχει τη γυναίκα ολόκληρη, οριζοντίως και καθέτως!
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από xlebouras »

Τυχαινει να γνωριζω προσωπικα την πρωην κοπελα του Θανου με την οποια ειχε 2 χρονη σχεση και δεν νομιζω να εχει κανει κατι τετοιο...
Αφου ακομα και τωρα που εχουν χωρισει την παρακαλαει να γυρισει... ;)
(παντα γουσταρα τα παοκτσηδικα κουτσομπολια :P )
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

Το οτι αγαπάει δεν σημαινει οτι δεν μπορει να κανει σαχλαμαριτσες
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από giapas »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Σάκης είναι γόης και (φαντάζομαι) άνδρακλας! Δεν φαντάζομαι να έχει ανάγκη να ικανοποιείται από τα κλεφτά υποφούστια video όταν μπορεί να έχει τη γυναίκα ολόκληρη, οριζοντίως και καθέτως!

Κάτσε ρε Αποστόλη τι είναι αυτά που λες?
Ακούς εκεί "φαντάζομαι άνδρακλας" , ηρέμησε λίγο :lol:

Και σιγά το κελεπούρι να πούμε
Γεμίσαμε γόηδες .

βρήκαμε τώρα, είδαμε και πάθαμε να σε πείσουμε ότι είναι ο πιο άμπαλος επιθετικός που πέρασε από την ομάδα, τώρα το γυρίσαμε το τροπάριο στην ομορφιά και στη γοητεία.

ΥΓ : Αν είναι αλήθεια πάντως, είναι για μπάτσες. Αυτά δε τα κάνουν παιδιάκια του δημοτικού
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από vasilis.A »

αν ειναι αυτοι,τοτε με τετοια μυαλα τους βλεπω ακομα παρακατω...και αναρωτιομαστε γιατι δεν προοδευσαν ποτε σε εμας...Α ΡΕ ΠΑΟΚ...ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΣΟΥ...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

giapas έγραψε:Και σιγά το κελεπούρι να πούμε
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

τον Πινο που χα ''προτεινει'' :mrgreen: θα τον παρει ο γαβρος...για να δουμε..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Από Γενάρη και μετά...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από moican4 »

Όποιος έχει όρεξη να δει έναν καλό πρώην παίκτη μας.. :(

http://www.thefirstrow.eu/watch/140489/ ... sburg.html
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”