Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Μονη λύση και ο πρώτος του κολοπρωταθλήματος μας να παίζει προκριματικά στο τσου λου
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 2003
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Για να γινει αυτο πρεπει να μαζευουμε σαν χωρα βαθμους στην Ευρωπη ....Αλλα ο ψευτο-πρωταθλητης μας τοσα χρονια μαζευει μονο ψ@λες ....
Ως εκ τουτου ειναι πιο πιθανο το σεναριο του eorptol... Kαι ισως και πιο δικαιο λογω του ελληνικου κ@λοπρωταθληματος....
Ως εκ τουτου ειναι πιο πιθανο το σεναριο του eorptol... Kαι ισως και πιο δικαιο λογω του ελληνικου κ@λοπρωταθληματος....
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 2003
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Σωστό αυτό που λες. Αλλά το να σκεφτόμαστε να αναβαθμίσουμε το πρωτάθλημά μας είναι σίγουρα καλύτερο από το να το υποβαθμίσουμε. Αν και είναι όντως πιο πιθανό το δεύτερο σενάριο. Το θέμα είναι ότι αν ο πρωταθλητής δεν περνάει στους ομίλους τότε θα υποβαθμίζεται όλο και περισσότερο...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αλλα δυστυχώς για να γίνει αυτο πρέπει να μην μαζεύουμε βαθμούς στην Ευρώπη και καλα οι άλλοι να τρώνε φαπες ΕΜΕΙΣ όμως ; Τα δυο τελευταία χρονια σώσαμε βαθμολογικά την Ελλάδα για να πηγαίνει απευθείας ομίλους ο τρισκαταρατος
:(
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Και αυτό. Απλά με πορδές αυγά δε βάφονται. Χρειάζεται επαγγελματισμός σε όλα τα επίπεδα για να συναγωνιστούμε λεφτάδες.DC έγραψε:Αυτό δείχνει που είναι τα ταμεία του γκέι, τα οποία όλοι ξέρουμε πως ακριβώς αυγάτισαν, δυστυχώς.Photis έγραψε:Αυτό δείχνει και που είναι ο γκέι και που οι υπόλοιποι, δυστυχώς.
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Η σχολή προπονητικής ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν τα παει και πολυ καλα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ιβάν.....άντε κάνε τη καλή.Φερτονα στην ομάδα και βάλε βοηθό το Δώνη.Αποκατάσταση της τάξης.
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ναί όντως τώρα με Ιβάν πιστεύω και εγώ ότι μπορούμε να δελεάσουμε τον Χάβο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
μετα την απωληση του Χαβου περιμενω να δω εαν θα πει κανενας ...
εδω η βεροια εδιωξε προπονητη κ ο Π.Α.Ο.Κ ακομα δινει ευκαιρια!!!
ευχομαι να μη γινει γιατι εγω προσωπικα του την δινω κ τον ΣΤΗΡΙΖΩ,
για ειδαμε κ αλλες χρονιες που αλλαξαμε 2-3 προπονητες μεχρι τα Χριστουγεννα τι ταμειο καναμε στο τελος!
παντως θεωρω επιπολαια την κινηση της βεροιας γιατι
1η αγων. εχασε απο τον gay οχι απο τα δρυμικλανα, ναι με αδικια εχασε κ δεν αξιζε την ητα αλλα αυτα τα γνωριζουμε δεν θα τα ξανααναλισουμε,
κ 2η αγων. εχασε απο εναν πιο εμπειρο νιονιο σε τετοιου επιπεδου ματς.
Υ.Γ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ.

εδω η βεροια εδιωξε προπονητη κ ο Π.Α.Ο.Κ ακομα δινει ευκαιρια!!!
ευχομαι να μη γινει γιατι εγω προσωπικα του την δινω κ τον ΣΤΗΡΙΖΩ,
για ειδαμε κ αλλες χρονιες που αλλαξαμε 2-3 προπονητες μεχρι τα Χριστουγεννα τι ταμειο καναμε στο τελος!
παντως θεωρω επιπολαια την κινηση της βεροιας γιατι
1η αγων. εχασε απο τον gay οχι απο τα δρυμικλανα, ναι με αδικια εχασε κ δεν αξιζε την ητα αλλα αυτα τα γνωριζουμε δεν θα τα ξανααναλισουμε,
κ 2η αγων. εχασε απο εναν πιο εμπειρο νιονιο σε τετοιου επιπεδου ματς.
Υ.Γ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ.