Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από pgetsos »

dini26 έγραψε: ειδικα εαν σκεφτουμε τι εγινε με καλαμαρια κ την γρια αγχωνωμαι πολυ και φοβαμαι μη τυχον εναν εναν μας εξοντωσουν.
δε χαλιεμαι να μινουμε μονοι μας στο Βορρα αλλα δεν ξερω πως θα τα καταφερουμε.
κ μονο που οι του ποκ θα κανουν ενα λιγοτερο ταξιδι εκτος εδρας ειναι μαλακι@.
οσο αφορα τωρα τους υποψηφιους εγω λεω τους 3 που λες και
πανθρακικο
πλατανια
οφη
ισως κ γιαννενα
γιαυτο σε λεω πως θα γινει μαχη!
:pano:
το εχω σκεφτει πολλες φορες αυτο...

πανθρακικος-οφη εχουν αρκετα καλη ομαδα, ο πλατανιας επισης... γιαννενα δε πιστευω να πεσουν

@digitalfan τον αστερα δε θα τον αφηνα εξω απο 5αδα...
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από trel@menos »

«Μπαμ» με Ντελ Πιέρο ο Ολυμπιακός!

Πολύ κοντά σε συμφωνία με τον Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο φέρεται να βρίσκεται ο Ολυμπιακός, αφού σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες ο Ιταλός εξετάζει πλέον θετικά την προοπτική της πειραϊκής ομάδας, λόγω και του Champions league.


Μια ανάσα από την απόκτηση του Ντελ Πιέρο φαίνεται να απέχει ο Ολυμπιακός! Ο πρόεδρος της πειραϊκής ΠΑΕ Βαγγέλης Μαρινάκης έστω και την τελευτυαία στιγμή ης μεταγραφικής περιόδου φέρεται έτοιμος να ταράξει τα νεράτης ποδοσφαιρικής Ευρώπης και να φέρει στον Ολυμπιακό τον μέχρι πρότινος αρχηγό της Γιουβέντους και έναν από τους πιο σημαντικού ποδοσφαιριστέ,ς που έχει αναδείξει το ιταλικό ποδόσφαιρο την τελευταία 20ετία!

Με βάση πληροφορίες που προέρχονται από τον Novasports FM , ο Ολυμπιακός έχει καταθέσει μία πολύ καλή πρότσση, με τη πλευρά του 387χρονου άσου να είναι μια ανάσα από το να την αποδεχθεί!

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο πρώην άσος της Γιουβέντους έχει στα χέρια του άλλες τέσσερις προτάσεις για να συνεχίσει την καριέρα του. Ανάμεσα σε αυτές του ξεχωρίζει είναι και του Ολυμπιακού.

Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που φέρεται να ωθεί τον Ντελ Πιέρο στη απόφαση να πει το ναι είναι η προοπτική του Champions League, όπου θα αγωνίζοντια και φέτοςοι «ερυθρόλευκοι», Ο αδελφός του Ντελ Πιέρο ο οποίος είναι και ο μάνατζέρ του επιβεβαιώνει ότι υπάρχει πρόταση από τον Ολυμπιακό

www.gazzetta.gr

οχι ρε αλεσαντρο. μην κανεις αυτο το λαθος και στιγματισεις ολη την καριερα σου. στην ομαδα που της εριξες 7 θα πας? :redcard:
ιβαν κανε κινηση τωρα. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Photis »

Αυτό δείχνει και που είναι ο γκέι και που οι υπόλοιποι, δυστυχώς.
:pano:
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karl »

trel@menos έγραψε:«Μπαμ» με Ντελ Πιέρο ο Ολυμπιακός!


Με βάση πληροφορίες που προέρχονται από τον Novasports FM , ο Ολυμπιακός έχει καταθέσει μία πολύ καλή πρότσση, με τη πλευρά του 387χρονου άσου να είναι μια ανάσα από το να την αποδεχθεί!

http://www.gazzetta.gr

οχι ρε αλεσαντρο. μην κανεις αυτο το λαθος και στιγματισεις ολη την καριερα σου. στην ομαδα που της εριξες 7 θα πας? :redcard:
ιβαν κανε κινηση τωρα. :nairepaok:

Με βάση αυτό το ρεπορτάζ αυτός έπαιξε τελευταία φορα μπάλα πριν 349 χρονια. :D
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DC »

Photis έγραψε:Αυτό δείχνει και που είναι ο γκέι και που οι υπόλοιποι, δυστυχώς.
:pano:
Αυτό δείχνει που είναι τα ταμεία του γκέι, τα οποία όλοι ξέρουμε πως ακριβώς αυγάτισαν, δυστυχώς.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ας σκεφτουμε οτι απο την πωληση του μιραλας ο γκει δεν εδωσε ουτε τα μισα για μεταγραφες.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από shark4 »

Γι άυτο πασχιζουν με νυχια και με δοντια να παιρνουν το κ@λοπρωταθλημα καθε χρονο.... Διακοπες , ηρεμη προετοιμασια , εισοδος στους ομιλους εξασφαλισμενη μαζι με τα αντιστοιχα φραγκα.... Αναποφευκτα λογω των ομιλων μπορει να γινουν και πολος ελξης για καποιους παικτες ....

Οταν επαιξαν και αυτοι προκριματικους γυρους , γελασε ο καθε πικραμενος ..... Εχεις και την αβαντα των κορακιων στις πρωτες αγωνιστικες που ολοι σχεδον σερνονται και στο τελος της σεζον τα ορκ της κοκκινης ΔΕΚΟ , πανηγυριζουν .....
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από eorptol »

Μονη λύση και ο πρώτος του κολοπρωταθλήματος μας να παίζει προκριματικά στο τσου λου


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Ή να παίζει και ο δεύτερος ομίλους... ;)
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από shark4 »

Για να γινει αυτο πρεπει να μαζευουμε σαν χωρα βαθμους στην Ευρωπη ....Αλλα ο ψευτο-πρωταθλητης μας τοσα χρονια μαζευει μονο ψ@λες ....

Ως εκ τουτου ειναι πιο πιθανο το σεναριο του eorptol... Kαι ισως και πιο δικαιο λογω του ελληνικου κ@λοπρωταθληματος....
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Σωστό αυτό που λες. Αλλά το να σκεφτόμαστε να αναβαθμίσουμε το πρωτάθλημά μας είναι σίγουρα καλύτερο από το να το υποβαθμίσουμε. Αν και είναι όντως πιο πιθανό το δεύτερο σενάριο. Το θέμα είναι ότι αν ο πρωταθλητής δεν περνάει στους ομίλους τότε θα υποβαθμίζεται όλο και περισσότερο...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από eorptol »

Αλλα δυστυχώς για να γίνει αυτο πρέπει να μην μαζεύουμε βαθμούς στην Ευρώπη και καλα οι άλλοι να τρώνε φαπες ΕΜΕΙΣ όμως ; Τα δυο τελευταία χρονια σώσαμε βαθμολογικά την Ελλάδα για να πηγαίνει απευθείας ομίλους ο τρισκαταρατος :(:(


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
Othin
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:04

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Othin »

:evil: Φέτος όμως φαίνεται πως συνειδητοποιήσαμε τί μ%@#α κάναμε τα τελευταία χρόνια και φροντίσαμε με έξυπνες κινήσεις :shock: να εξασφαλίσουμε πως δεν θα επαναληφθεί. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από shark4 »

:lol: :lol: :lol: Σε ρολο τιμωρου ....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Photis »

DC έγραψε:
Photis έγραψε:Αυτό δείχνει και που είναι ο γκέι και που οι υπόλοιποι, δυστυχώς.
:pano:
Αυτό δείχνει που είναι τα ταμεία του γκέι, τα οποία όλοι ξέρουμε πως ακριβώς αυγάτισαν, δυστυχώς.
Και αυτό. Απλά με πορδές αυγά δε βάφονται. Χρειάζεται επαγγελματισμός σε όλα τα επίπεδα για να συναγωνιστούμε λεφτάδες.
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”