33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από danirifle »

MANIAKOS έγραψε:ειναι παικτης αριθμων ο κλαους...
ό,τι πρέπει για πώληση δλδ
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DC »

Ε, κάποια στιγμή θα πουληθεί ή θα λήξει το συμβόλαιό του και θα φύγει.
Το ίδιο θα γίνει με ΟΛΟΥΣ τους παίκτες που είδαμε εχθές και θα θα γίνει και με αυτούς που θα τους αναπληρώσουν.
Που είναι το παράδοξο;
Ποιος είναι ο τελευταίος παίκτης μας που ξεκίνησε από τα τσικό και συνέχισε και κρέμασε τα παπούτσια του στην ομάδα;
Πόσο συχνά συμβαίνει αυτό διεθνώς; :)
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από danirifle »

dc το λέμε αυτό γιατί τέτοιοι παίκτες (των στατιστικών) πιάνουν μεγαλύτερη τιμή από τη συνολική πραγματική προσφορά τους

όταν το σκάουτινγκ των ομάδων στηρίζεται περισσότερο στα στατιστικά και τους αριθμούς, μπορείς να κερδίσεις υπεραξία από έναν τέτοιο παίκτη
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DC »

ΟΚ. My bad.
Νόμιζα ότι ήθελες να καταδείξεις ενδεχόμενη πώλησή του. Κάποτε θα συμβεί και αυτό.

Τα στατιστικά είναι μία αρχική ένδειξη, την οποία χρησιμοποιούν όλες οι ομάδες (και εμείς) για να ξετυλίξουν το κουβάρι του παίκτη και να καταλήξουν στην αποτελεσματικότητά του.
Σε κάποιες θέσεις παίζει μεγάλο ρόλο. Στον επιθετικό περισσότερο (τα γκολ) και όσο πάμε πιο πίσω ελλατώνεται.
Σε έναν αμυντικό χαφ πχ ή έναν σέντερ μπακ, οι στατιστικές δεν μπορούν να δείξουν τα τρεξίματα, τις καλύψεις των χώρων, τα μαρκαρίσματα, την τακτική παιδεία κλπ.
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από karlat85 »

danirifle έγραψε:
όταν το σκάουτινγκ των ομάδων στηρίζεται περισσότερο στα στατιστικά και τους αριθμούς, μπορείς να κερδίσεις υπεραξία από έναν τέτοιο παίκτη
Αδερφε το σκαουινγκ των ομαδων δε βασιζετε στα στατιστικα.Το σωστο σκαουτινγκ ουτε καν σε βιντεο.Μονο ενα εμπειρο ματι μπορει να καταλαβει εαν ενας παικτης εχει τα στοιχεια που χρειαζετε η ομαδα αν τον δει ζωντανα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Για μένα ο Αθανασιάδης είναι ένας παίκτης που διαθέτει ένα αξιοζήλευτο προσόν: Τελική με τη μία. Χωρίς κοντρόλ, χωρίς να πάρει θέση, χωρίς να τριπλάρει κλπ. Αυτό είναι που στις περισσότερες περιπτώσεις αιφνιδιάζει τον τερματοφύλακα και έρχεται το γκολ.
Αν εξαιρέσω αυτό κατά τα άλλα η εμφάνισή του στο γήπεδο είναι κάτω του μετρίου. Βέβαια δεν είσαι κάτω του μετρίου όταν βάζεις γκολ, οπότε η συνολική του προσφορά δεν συνάδει με αυτό που φαίνεται στο υπόλοιπο διάστημα.
Το άλλο χαρακτηριστικό του είναι αυτό που επαληθεύτηκε και χθες. Μπορεί σε όλο το παιχνίδι να έχει αυτή την μετριότατη εικόνα, αλλά κάποια στιγμή, κάποιο δευτερόλεπτο, να βρεθεί στην κατάλληλη θέση την κατάλληλη στιγμή και να το γράψει.
Αν όμως δεν συμβεί η γενική του συνεισφορά θα παραμείνει μετριότατη. Πέρυσι πάντως βελτιώθηκε στην κίνηση εκτός περιοχής, στο μαρκάρισμα του αντιπάλου και στην πάσα.
Αναμένουμε την φετινή εξέλιξή του.
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

ronaldo έγραψε:δεν υπηρχε στο γηπεδο και απλα εσπρωξε την μπαλα στα διχτυα στο γκολ
δεν ειναι ετσι τα σεντερ φορ επιπεδου ΠΑΟΚ
+1985
Και καλό θα ήταν να μην τον συγκρίνουν κάποιοι με τον Μούσλι.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

υπαρχουν πολλοι παικτες παγκοσμιως που δε γεμιζουν το ματι αλλα τα νουμερα τους ειναι εξαιρετικα....απλα ο Κλαους δεν δικαιουται να μη σκοραρει...γιατι π απλα στα αλλα υστερει...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DC »

Ρονάλντο, πως ακριβώς είναι ένα σέντερ φορ επιπέδου ΠΑΟΚ;
Αν μπορείς κάνε μια περιγραφή για να καταλάβω κι εγώ. :)

Τσιμπίκε, +1926
Ο Μούσλι σκόραρε με συχνότητα διέλυσης κομήτη και ο Κλάους σε κάθε 2 ματς.
Σε αντίθεση με την συχνότητα των τραυματισμών του (ο Μούσλι).
Το οικονομικό ας το αφήσουμε καλύτερα. Άλλες εποχές τότε και θα αδικηθεί ο Μούσλι.

Μανιακέ, ποια είναι τα άλλα που υστερεί, σε σύγκριση με ποιον υστερεί και εν πάσει περιπτώση, με ποια προσόντα βγαίνεις εσύ και λες τι δικαιούται και τι όχι ένας παίκτης.
Παίζεις σε κάποιο πρωτάθλημα; Είσαι προπονητής; Τι;
Σε ρωτάω ρε φίλε, γιατί έχεις γράψει στα τόπικ όλων των παικτών που έπαιξαν εχθές και τα λόγια σου δείχνουν μία σιγουριά. :)



Πριν 3 χρόνια όλοι μας βρίζαμε τον Σάντος που δεν τον έβαζε και σήμερα είναι λίγος για τον ΠΑΟΚ;
Για εξηγήστε το αυτό.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

παντα εχεις ο καθενας ενα ιδανικο στο κεφαλι του και συγκρινει...δες το οπως μια καρτα του ΦΜ...Ταχυτητα εχει ο Κλαους? μαλλον μετρια...δυναμη μαλλον μετρια,...τεχνικη τριπλα μαλλον μετρια-κακη...τελειωματα σε πρωτο χρονο πιανει το 9 στα 10....εξυπναδα σε μεγαλο βαθμο...πιεση μαρκαρισμα ιδανικη για φορ....αυτα...οσο για τη σιγουρια ...απλα τη γνωμη μου λεω οπως ολοι,,,ολα αυτα υποκειμενικα...εννοειται..οπως λενε ολοι τη γνωμη τους λεω και γω....Αν ειναι κανεις μας δεν πρεπει να λεει τπτ...ή τουλ μονον οι προπονητες.... εχω αδικο κπ??
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Τι πρόβλημα έχετε με τον Κλάους, δεν μπορώ να καταλάβω. Δύο φάσεις να κάνει, την μία την έχει σίγουρο γκολ. Τι άλλο θέλετε δηλαδή από έναν φορ;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Για κλαους ν α πω οτι τον θεωρω κεφαλαιο πλεον και απο περσι ειπα και δεν το παιρνω πισω οτι εχει περασει το επιπεδο της ομαδας...και για σταφ το ιδιο..
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DC »

Μανιακέ, έχεις άδικο στο ότι μίλησες για δικαιώματα. :)
Κι έγω κι εσύ, είμαστε πολύ λίγοι για να μιλάμε τι δικαιούται ή τι υποχρεούται να κάνει σε ένα παιχνίδι ο Κλάους ή ο Γκαρσία. Πως να στο πω. Έρχεται κάπως βαρύ. Αυτό δεν είναι κριτική ή άποψη. Δε ξέρω αν με καταλαβαίνεις. :(
Κι εγώ λέω ότι ο τάδε δεν έπαιξε καλά ή ο δείνα χάλια και η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα από μπάλα.
Τώρα, για το FM .... εντάξει .... άστο ... κακώς σε ρώτησα μάλλον. 8-)
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DC »

kondoras έγραψε:Τι πρόβλημα έχετε με τον Κλάους, δεν μπορώ να καταλάβω. Δύο φάσεις να κάνει, την μία την έχει σίγουρο γκολ. Τι άλλο θέλετε δηλαδή από έναν φορ;
Μα, να βάλει ηλεκτρική και να σφουγγαρίσει.
Τι δεν κατάλλαβες; :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

καλα ο γραπτος λογος DC παρεξηγειται //...σε εισαγωγικα αυτα τα υποχρεουται κλπ...θελω να πω οτι π.χ πακετο φορ στην ελλαδα ειναι για μενα ο τζεμπουρ ο μιραλας...που χουν και σκορ και αλλα χαρισματα τεχνικα που ο κλαους δεν ε χει..με αυτην την εννοια το λεω οτι για να τους κοντραρει σε αξια πρεπει να δινει καλα νουμερ ακαθε χρονο...μπορει να μην γραφω καλα αυτα που θελω να πω... :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”