Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Κοινωνία ώρα μηδέν

Δημοσίευση από brigate4 »

Λογικα θα είναι παρόμοια με αυτή αλλά με γιακά. Εμένα μ' άρεσε αυτή η μαυρίλα. Μιλάμε για μαύρη φανέλα!!! Χωρίς πολλά πολλά. Αν δεν είχε κ αυτή τη παπαριά το εθνόσημο. Βάλτε το αλλού κ είσαι πολύ ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
fofanaserres
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
Τοποθεσία: Gate -4-

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fofanaserres »

Εικόνα

Χωρίς πολλά λόγια...
Φ-Α-Ν-Ε-Λ-Α-Ρ-Α
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

brigate4 έγραψε:Λογικα θα είναι παρόμοια με αυτή αλλά με γιακά. Εμένα μ' άρεσε αυτή η μαυρίλα. Μιλάμε για μαύρη φανέλα!!! Χωρίς πολλά πολλά. Αν δεν είχε κ αυτή τη παπαριά το εθνόσημο. Βάλτε το αλλού κ είσαι πολύ ΠΑΟΚ.
Έτσι ακριβώς.

Το κόλλημα που έχουν πολλοί με την adidas, εγώ το έχω με την umbro. Και λογικά θα υπάρχει και ωραίο υλικό σε ζακετάκια, μπλουζάκια κτλ.
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

fofanaserres έγραψε:Εικόνα

Χωρίς πολλά λόγια...
Φ-Α-Ν-Ε-Λ-Α-Ρ-Α
Έχω την εντύπωση ότι η Παρτιζάν βγάζει κάθε χρόνο την ίδια φανέλα με άλλη διάταξη στις γραμμές. Γενικά τις βρίσκω βαρετές με εξαίρεση του 2009/2010 που είναι πιστεύω από τις καλύτερες φανέλες που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

H adidas είναι η πιο βαρετή εταιρία. Τα σχέδιά της δεν αλλάζουν σχεδόν καθόλου. Αν είναι να έχω κάτι βαρετό, προτιμώ μια μονόχρωμη Umbro και τέλος ;)
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Aυτή της ΠΑΡΤΙΖΑΝ (2009-2010) είναι φανταστική,συμφωνώ ότι το σχέδιο είναι τρομερό.Μάλιστα την είχα αγοράσει 55 Ευρώ μαζί με το ταχυδρομείο (+10) από Σερβία.Είναι πολύ όμορφη φανέλα.Αυτές που βγήκαν μετά από εκείνη δεν ήταν καλές,η φετινή θα μου άρεσε με κάποιες τροποποιήσεις (για της ΠΑΡΤΙΖΑΝ μιλάω πάντα).

Έχω την εντύπωση ότι η φετινή ριγέ θα είναι πολύ καλή,οι άλλες δύο δύσκολα θα μ'αρέσουν,τελείως σκέτα σχέδια.Δεν με εντυπωσιάζουν.Anyway,μακάρι να δούμε κάτι καλό.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

fofanaserres έγραψε:Εικόνα

Χωρίς πολλά λόγια...
Φ-Α-Ν-Ε-Λ-Α-Ρ-Α

Tι να λέμε. Ζωγραφιά.
Γιακάς ,μανίκι, γραμμές..
Εκπληκτική.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

fofanaserres έγραψε:Εικόνα

Χωρίς πολλά λόγια...
Φ-Α-Ν-Ε-Λ-Α-Ρ-Α
Αν οι 3 ρίγες στα μανίκια κατέληγαν και δεν σταματούσαν στη μέση, θα ήταν έργο τέχνης η φανέλα!
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από brigate4 »

GI4NNEN4 έγραψε:H adidas είναι η πιο βαρετή εταιρία. Τα σχέδιά της δεν αλλάζουν σχεδόν καθόλου. Αν είναι να έχω κάτι βαρετό, προτιμώ μια μονόχρωμη Umbro και τέλος ;)
Εντάξει και η adidas βγάζει καλές φανέλες αλλά με τις 3 ρίγες στους ώμους σου φαίνονται παρόμοιες κάθε χρόνο. Αλλά η umbro βγάζει καλύτερες :D . Και τα καινούρια μπουφανάκια,φούτερ που φορούσαμε ήταν ωραία και διαφορετικά σχέδια όχι σαν τη puma που έβγαζε τα ίδια για όλους και ένα σχέδιο...
Aπ τις δύο της Παρτιζάν που ποστάρατε σαφώς προτιμώ τη καινούρια -που μάλλον θα μοιάζει και η δικιά μας- αν και έχω δυο της Μπεσίκτας που είναι κούκλες :)
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4163
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pagotatzis »

Θα ήθελα και εγώ μια τις μπεσικτας αλλά όλες έχουν τουρκικια σημαία !

Στο θέμα μας τώρα .

Πήρα την σκουρη της Σιτη φέτος έχω και μια Colo Colo Umbro
Έχω ένα να πω Umbro is fucking good !
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=19953&t=1

Κει μέσα λέει αυτό:

* Να σημειωθεί ότι η αλλαγή στα νούμερα θα γίνει μετά την επιστροφή της ομάδας και αφού η ΠΑΕ παραλάβει τα νέα ρούχα από την Umbro.

Αυτό με κάνει να πιστεύω πως οι φανέλες αυτές είναι μόνο για τα φιλικά.
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από DigitalFan »

Εικόνα
Πόσο πορώνομαι όταν βλέπω αυτήν την φανέλα... Ανυπομονώ για την στιγμή που θα δούμε να την φοράνε στην Τούμπα μέσα ο Σταφυλίδης, ο Κωνσταντινίδης, ο Παναγιωτούδης, o Πέλκας και τα υπόλοιπα, κυρίως "δικά μας", παιδιά της ομάδας...! Ο φετινός ΠΑΟΚ δίνει όραμα όσο λίγες ομάδες του παρελθόντος... Ίσως μπορούμε να τον παρομοιάσουμε με αυτον στις αρχές τις δεκαετίας του '80! Ας ελπίσουμε ότι ανάλογες και καλυτερες θα είναι οι επιτυχίες και σε 3,4 χρόνια, με τότε...!
:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Εικόνα

Δηλ. έτσι θα είναι ο χορηγός?Αμάν! :?
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Μια χαρά γαμάτη φανέλα θα έχουμε. Έχω εμπιστοσύνη στην umbro ;)
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Μετριότατες και η λευκή, αλλά και η μαύρη εμφάνιση... Ας ελπίσουμε η ριγέ να βλέπεται...
Με απογοήτευσε η UMBRO...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”