Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Κοινωνία ώρα μηδέν
Λογικα θα είναι παρόμοια με αυτή αλλά με γιακά. Εμένα μ' άρεσε αυτή η μαυρίλα. Μιλάμε για μαύρη φανέλα!!! Χωρίς πολλά πολλά. Αν δεν είχε κ αυτή τη παπαριά το εθνόσημο. Βάλτε το αλλού κ είσαι πολύ ΠΑΟΚ.
- fofanaserres
- Δημοσιεύσεις: 816
- Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
- Τοποθεσία: Gate -4-
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Έτσι ακριβώς.brigate4 έγραψε:Λογικα θα είναι παρόμοια με αυτή αλλά με γιακά. Εμένα μ' άρεσε αυτή η μαυρίλα. Μιλάμε για μαύρη φανέλα!!! Χωρίς πολλά πολλά. Αν δεν είχε κ αυτή τη παπαριά το εθνόσημο. Βάλτε το αλλού κ είσαι πολύ ΠΑΟΚ.
Το κόλλημα που έχουν πολλοί με την adidas, εγώ το έχω με την umbro. Και λογικά θα υπάρχει και ωραίο υλικό σε ζακετάκια, μπλουζάκια κτλ.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Έχω την εντύπωση ότι η Παρτιζάν βγάζει κάθε χρόνο την ίδια φανέλα με άλλη διάταξη στις γραμμές. Γενικά τις βρίσκω βαρετές με εξαίρεση του 2009/2010 που είναι πιστεύω από τις καλύτερες φανέλες που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ!fofanaserres έγραψε:
Χωρίς πολλά λόγια...
Φ-Α-Ν-Ε-Λ-Α-Ρ-Α

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
H adidas είναι η πιο βαρετή εταιρία. Τα σχέδιά της δεν αλλάζουν σχεδόν καθόλου. Αν είναι να έχω κάτι βαρετό, προτιμώ μια μονόχρωμη Umbro και τέλος 
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Aυτή της ΠΑΡΤΙΖΑΝ (2009-2010) είναι φανταστική,συμφωνώ ότι το σχέδιο είναι τρομερό.Μάλιστα την είχα αγοράσει 55 Ευρώ μαζί με το ταχυδρομείο (+10) από Σερβία.Είναι πολύ όμορφη φανέλα.Αυτές που βγήκαν μετά από εκείνη δεν ήταν καλές,η φετινή θα μου άρεσε με κάποιες τροποποιήσεις (για της ΠΑΡΤΙΖΑΝ μιλάω πάντα).
Έχω την εντύπωση ότι η φετινή ριγέ θα είναι πολύ καλή,οι άλλες δύο δύσκολα θα μ'αρέσουν,τελείως σκέτα σχέδια.Δεν με εντυπωσιάζουν.Anyway,μακάρι να δούμε κάτι καλό.
Έχω την εντύπωση ότι η φετινή ριγέ θα είναι πολύ καλή,οι άλλες δύο δύσκολα θα μ'αρέσουν,τελείως σκέτα σχέδια.Δεν με εντυπωσιάζουν.Anyway,μακάρι να δούμε κάτι καλό.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
fofanaserres έγραψε:
Χωρίς πολλά λόγια...
Φ-Α-Ν-Ε-Λ-Α-Ρ-Α
Tι να λέμε. Ζωγραφιά.
Γιακάς ,μανίκι, γραμμές..
Εκπληκτική.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αν οι 3 ρίγες στα μανίκια κατέληγαν και δεν σταματούσαν στη μέση, θα ήταν έργο τέχνης η φανέλα!fofanaserres έγραψε:
Χωρίς πολλά λόγια...
Φ-Α-Ν-Ε-Λ-Α-Ρ-Α
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Εντάξει και η adidas βγάζει καλές φανέλες αλλά με τις 3 ρίγες στους ώμους σου φαίνονται παρόμοιες κάθε χρόνο. Αλλά η umbro βγάζει καλύτερεςGI4NNEN4 έγραψε:H adidas είναι η πιο βαρετή εταιρία. Τα σχέδιά της δεν αλλάζουν σχεδόν καθόλου. Αν είναι να έχω κάτι βαρετό, προτιμώ μια μονόχρωμη Umbro και τέλος
Aπ τις δύο της Παρτιζάν που ποστάρατε σαφώς προτιμώ τη καινούρια -που μάλλον θα μοιάζει και η δικιά μας- αν και έχω δυο της Μπεσίκτας που είναι κούκλες
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4162
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Θα ήθελα και εγώ μια τις μπεσικτας αλλά όλες έχουν τουρκικια σημαία !
Στο θέμα μας τώρα .
Πήρα την σκουρη της Σιτη φέτος έχω και μια Colo Colo Umbro
Έχω ένα να πω Umbro is fucking good !
Στο θέμα μας τώρα .
Πήρα την σκουρη της Σιτη φέτος έχω και μια Colo Colo Umbro
Έχω ένα να πω Umbro is fucking good !
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=19953&t=1
Κει μέσα λέει αυτό:
* Να σημειωθεί ότι η αλλαγή στα νούμερα θα γίνει μετά την επιστροφή της ομάδας και αφού η ΠΑΕ παραλάβει τα νέα ρούχα από την Umbro.
Αυτό με κάνει να πιστεύω πως οι φανέλες αυτές είναι μόνο για τα φιλικά.
Κει μέσα λέει αυτό:
* Να σημειωθεί ότι η αλλαγή στα νούμερα θα γίνει μετά την επιστροφή της ομάδας και αφού η ΠΑΕ παραλάβει τα νέα ρούχα από την Umbro.
Αυτό με κάνει να πιστεύω πως οι φανέλες αυτές είναι μόνο για τα φιλικά.
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Πόσο πορώνομαι όταν βλέπω αυτήν την φανέλα... Ανυπομονώ για την στιγμή που θα δούμε να την φοράνε στην Τούμπα μέσα ο Σταφυλίδης, ο Κωνσταντινίδης, ο Παναγιωτούδης, o Πέλκας και τα υπόλοιπα, κυρίως "δικά μας", παιδιά της ομάδας...! Ο φετινός ΠΑΟΚ δίνει όραμα όσο λίγες ομάδες του παρελθόντος... Ίσως μπορούμε να τον παρομοιάσουμε με αυτον στις αρχές τις δεκαετίας του '80! Ας ελπίσουμε ότι ανάλογες και καλυτερες θα είναι οι επιτυχίες και σε 3,4 χρόνια, με τότε...!
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Μετριότατες και η λευκή, αλλά και η μαύρη εμφάνιση... Ας ελπίσουμε η ριγέ να βλέπεται...
Με απογοήτευσε η UMBRO...
Με απογοήτευσε η UMBRO...

