Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Υι πονοματος ρε παιδια;; Με τη μαγιορκα παιζουμε χαλαρα λιγο...
Για ΓΧ συμφωνω
Για ΓΧ συμφωνω
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Δεν εκανε καποιο λαθος ο κατσικας.
Υ.Γ.Ο speaker ουτε ποιοι παιζουνε δεν ξερει.
Υ.Γ.Ο speaker ουτε ποιοι παιζουνε δεν ξερει.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ο κουμαλο ανεβαινει οσο παει και δεν ειναι και αμπαλος...μακρι..
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Αααα,με εβγαλε την πιστη το ote tv.Ο μ@λ@κ@ς περιγραφει ενα λεπτο σταματει 5 και μετα που αρχιζει με τρομαζει ,αφου εχω αφωσιωθει στο παιχνιδι...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
1η σημαντική παρατήρηση από το παιχνίδι. Ο Κάτσε έχει πολύ καλύτερη τεχνική από τον Παναγιωτούδη με αποτέλεσμα να λειτουργεί πιο σωστά στο passing game.2η παρατήρηση, έχουμε 2 τερματοφύλακες που θα συναγωνιστούν για τη θέση του βασικού. Οι μικροί πάντως δεν είναι για πολλά όπως φαίνεται αλλά το καλό έχουν 1-2 χρόνια μπροστά τους να βελτιωθούν. Μετά θα μείνουν αιώνια ταλέντα. 3η παρατήρηση, θέλουμε πλάγιους χάφ. 4η παρατήρηση, ο Δώνης παίζει με σύστημα, πιέζει ψηλά, δουλεύει κι αυτό είναι καλό.

- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Αρκετα τεχνιτης για το υψος του.MANIAKOS έγραψε:ο κουμαλο ανεβαινει οσο παει και δεν ειναι και αμπαλος...μακρι..
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Αυτός ο Μπανγκουρά που πήραμε απλά δεν υπάρχει. Τον υπογράψαμε???

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
VagosPaok έγραψε:Αααα,με εβγαλε την πιστη το ote tv.Ο μ@λ@κ@ς περιγραφει ενα λεπτο σταματει 5 και μετα που αρχιζει με τρομαζει ,αφου εχω αφωσιωθει στο παιχνιδι...
Στο ποσο την εχεις την ενταση ρε καρντας;
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ρε παιδια ο δικος μας με το 26 που επαιζε στο κεντρο ποιος ειναι?
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
με το 26 ειναι ο κατσε?και με το 20?
τελοςπαντων βαλτε τους σ ενα ραδιοταξι και στον παονε...
τελοςπαντων βαλτε τους σ ενα ραδιοταξι και στον παονε...
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Αρχίσατε πάλι τις @@κίες εδώ μέσα; Ε; Τι βάλτο στο ταξί και παονε; Δεν καταλάβα. Με την Μαγιόρκα παίξαμε όχι με τον Πλατανιά (χωρίς ίχνος υποτιμήσης για τους Κρητικούς). Ωραία παίξαμε σοβαρά και αν ο Κλάους δεν έχανε το άχαστο θα νικάγαμε.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Το μοναδικό ωραίο στο παιχνίδι ήταν η πίεση. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Μην εθελοτυφλούμε. Εμένα όποιος παίκτης μπαίνει να παίξει τον αντιμετωπίζω σαν επαγγελματία παίχτη που φορά το δικέφαλο. Τιτίκες ας πάνε δανεικοί σε άλλη ομάδα. Έχουμε πολλούς τέτοιους που προσπαθούν να μας τους βγάλουν παικταράδες πάντως. Ο Κάτσε σε σχέση εμ τους υπόλοιπους είναι καλύτερος ΑΛΛΑ πρέπει να δυναμώσει.
