Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16689
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Equalizer »

Υι πονοματος ρε παιδια;; Με τη μαγιορκα παιζουμε χαλαρα λιγο...

Για ΓΧ συμφωνω
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Ο Κατσικάς πολύ μέτριος σήμερα.Αντίθετα ο Κουμάλο καλός.
:pano:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από sourmenetes »

Δεν εκανε καποιο λαθος ο κατσικας.

Υ.Γ.Ο speaker ουτε ποιοι παιζουνε δεν ξερει.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ο κουμαλο ανεβαινει οσο παει και δεν ειναι και αμπαλος...μακρι..
Άβαταρ μέλους
VagosPaok
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Σάβ 02 Οκτ 2010, 13:37
Τοποθεσία: Γλασκώβη

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από VagosPaok »

Αααα,με εβγαλε την πιστη το ote tv.Ο μ@λ@κ@ς περιγραφει ενα λεπτο σταματει 5 και μετα που αρχιζει με τρομαζει ,αφου εχω αφωσιωθει στο παιχνιδι...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

1η σημαντική παρατήρηση από το παιχνίδι. Ο Κάτσε έχει πολύ καλύτερη τεχνική από τον Παναγιωτούδη με αποτέλεσμα να λειτουργεί πιο σωστά στο passing game.2η παρατήρηση, έχουμε 2 τερματοφύλακες που θα συναγωνιστούν για τη θέση του βασικού. Οι μικροί πάντως δεν είναι για πολλά όπως φαίνεται αλλά το καλό έχουν 1-2 χρόνια μπροστά τους να βελτιωθούν. Μετά θα μείνουν αιώνια ταλέντα. 3η παρατήρηση, θέλουμε πλάγιους χάφ. 4η παρατήρηση, ο Δώνης παίζει με σύστημα, πιέζει ψηλά, δουλεύει κι αυτό είναι καλό.
:pano:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από sourmenetes »

MANIAKOS έγραψε:ο κουμαλο ανεβαινει οσο παει και δεν ειναι και αμπαλος...μακρι..
Αρκετα τεχνιτης για το υψος του.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από danirifle »

τον πόποβιτς τον έβαλε δεξιά :?:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Αυτός ο Μπανγκουρά που πήραμε απλά δεν υπάρχει. Τον υπογράψαμε???
:pano:
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16689
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Equalizer »

VagosPaok έγραψε:Αααα,με εβγαλε την πιστη το ote tv.Ο μ@λ@κ@ς περιγραφει ενα λεπτο σταματει 5 και μετα που αρχιζει με τρομαζει ,αφου εχω αφωσιωθει στο παιχνιδι...

Στο ποσο την εχεις την ενταση ρε καρντας;
markos4
Δημοσιεύσεις: 3992
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από markos4 »

ρε παιδια ο δικος μας με το 26 που επαιζε στο κεντρο ποιος ειναι?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

κατσε (καλα) :mrgreen:
markos4
Δημοσιεύσεις: 3992
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από markos4 »

με το 26 ειναι ο κατσε?και με το 20?
τελοςπαντων βαλτε τους σ ενα ραδιοταξι και στον παονε...
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

Αρχίσατε πάλι τις @@κίες εδώ μέσα; Ε; Τι βάλτο στο ταξί και παονε; Δεν καταλάβα. Με την Μαγιόρκα παίξαμε όχι με τον Πλατανιά (χωρίς ίχνος υποτιμήσης για τους Κρητικούς). Ωραία παίξαμε σοβαρά και αν ο Κλάους δεν έχανε το άχαστο θα νικάγαμε.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Το μοναδικό ωραίο στο παιχνίδι ήταν η πίεση. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Μην εθελοτυφλούμε. Εμένα όποιος παίκτης μπαίνει να παίξει τον αντιμετωπίζω σαν επαγγελματία παίχτη που φορά το δικέφαλο. Τιτίκες ας πάνε δανεικοί σε άλλη ομάδα. Έχουμε πολλούς τέτοιους που προσπαθούν να μας τους βγάλουν παικταράδες πάντως. Ο Κάτσε σε σχέση εμ τους υπόλοιπους είναι καλύτερος ΑΛΛΑ πρέπει να δυναμώσει.
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”