Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από danirifle »

τον πόποβιτς τον έβαλε δεξιά :?:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Αυτός ο Μπανγκουρά που πήραμε απλά δεν υπάρχει. Τον υπογράψαμε???
:pano:
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Equalizer »

VagosPaok έγραψε:Αααα,με εβγαλε την πιστη το ote tv.Ο μ@λ@κ@ς περιγραφει ενα λεπτο σταματει 5 και μετα που αρχιζει με τρομαζει ,αφου εχω αφωσιωθει στο παιχνιδι...

Στο ποσο την εχεις την ενταση ρε καρντας;
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από markos4 »

ρε παιδια ο δικος μας με το 26 που επαιζε στο κεντρο ποιος ειναι?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

κατσε (καλα) :mrgreen:
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από markos4 »

με το 26 ειναι ο κατσε?και με το 20?
τελοςπαντων βαλτε τους σ ενα ραδιοταξι και στον παονε...
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

Αρχίσατε πάλι τις @@κίες εδώ μέσα; Ε; Τι βάλτο στο ταξί και παονε; Δεν καταλάβα. Με την Μαγιόρκα παίξαμε όχι με τον Πλατανιά (χωρίς ίχνος υποτιμήσης για τους Κρητικούς). Ωραία παίξαμε σοβαρά και αν ο Κλάους δεν έχανε το άχαστο θα νικάγαμε.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Το μοναδικό ωραίο στο παιχνίδι ήταν η πίεση. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Μην εθελοτυφλούμε. Εμένα όποιος παίκτης μπαίνει να παίξει τον αντιμετωπίζω σαν επαγγελματία παίχτη που φορά το δικέφαλο. Τιτίκες ας πάνε δανεικοί σε άλλη ομάδα. Έχουμε πολλούς τέτοιους που προσπαθούν να μας τους βγάλουν παικταράδες πάντως. Ο Κάτσε σε σχέση εμ τους υπόλοιπους είναι καλύτερος ΑΛΛΑ πρέπει να δυναμώσει.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

markos4 έγραψε:με το 26 ειναι ο κατσε?και με το 20?
τελοςπαντων βαλτε τους σ ενα ραδιοταξι και στον παονε...
Χαχαχαχαχαχα...2η κατηγορία ναι.Ειδικά ο Πέλκας δεν είναι για ΠΑΟΚ ακόμα.
:pano:
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5866
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Δεν μπορώ να κάνω κριτική για το ματς. Εγω όποτε βλέπω ΠΑΟΚ μου αρέσει :D

Μου άρεσε η πίεση, τα τρεξίματα, τα τάκλιν. Μια χαρά. ΠΑΟΚάρα. :pano:
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

+ 1926
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από markos4 »

παονε και πολυ λεω...
επισης δεν περιμενα τοσο κακο τον γεωργιαδη,αυτος ο παιχτης μου αρεσει,αλλα κατι φταιει...
κατσικας η χαρα του τζιμπουρ και του μιραλας,με κατι τετοιους αμυντικους βαζουν απο 30 γκολ ο καθενας.
ισως επρεπε να μεινει ο ιταλος στην αμυνα για αλλαγη...
κουμαλο κοντρολαρισμενος,δεν θα κανει ευκολα το λαθος...
ο μπαγκουρα γιατι παιζει τοσο λιγο?
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Photis έγραψε:Αυτός ο Μπανγκουρά που πήραμε απλά δεν υπάρχει. Τον υπογράψαμε???
:pano:


.....λιγα λογια για τον Σαμπουγκο :twisted: ;) :mrgreen: :opaokara: :nairepaok:
Υ.Γ.ολα τα ''λεφτα'' η γκομενα που ''φτιαχνωταν'' και χτενιζωταν.....για να βγει φωτο μαζι του....μετα το ματς...
.....τι να τις τραβηξε αραγε το ενδιαφερον; :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5866
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

markos4 έγραψε:κατσικας η χαρα του τζιμπουρ και του μιραλας,με κατι τετοιους αμυντικους βαζουν απο 30 γκολ ο καθενας.
Είσαι, το λιγότερο, άδικος. Μια χαρά παιχτάκι είναι ο Κατσικάς. Τον Τζιμπούρ και τον Μιραλάς ας μην τους σταματήσει. Δεν θα του ζητήσω το λόγο.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Εντάξει ο Κατσικάς έκανε λάθη σήμερα κυρίως σε πάσες και σε κράτημα μπάλας. Ειδικά για στόπερ δεν επιτρέπεται να χάνεις πίσω τη μπάλα.
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”