Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

MANIAKOS έγραψε:Ο Πελκας οντως δειχνει να υστερει απο τους μικρους παρα τα δημοσιευματα και τις ανγκες της ομαδας στη θεση...δεν δειχνει να ανταποκρινεται...Παναγιωτουδης Κωνσταντινιδης κι ισως Κατσε πιο ετοιμοι....
Αν ο Κάτσε ήταν δυνατός θα μιλούσαμε για παίκτη που μπορεί να διεκδικήσει θέση στην 11άδα.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Santana4 »

O Barnes εχει εκρηκτικοτητα που χρειαζεται ο ΠΑΟΚ. Θα προτεινα να του δωκουμε συμβολαιο
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Πρέπει να χάσει και καμμιά 10 κιλά όμως.
:pano:
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4889
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Τρόμος »

O Barnes πρέπει να αποκτηθεί αλλά θα είναι έτοιμος από Νοέμβρη και μετά!
Και οι 3 μικροί που έχουν θέμα με τα κιλά τους (Κάτσε,Πόποβιτς,Πέλκας) πρέπει να μείνουν και να δουλευτούν από εργοφυσιοθεραπευτές και γυμναστές επιπέδου και να μην πάνε δανεικοί σε επανομή και Καλαμαριά.Εαν δε καταφέρουν να δέσουν ας φύγουν Δεκέμβρη ή Καλοκαίρι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Τρόμος την Τετ 18 Ιούλ 2012, 21:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από cristiano4 »

και εγω αυτο πιστευω ο Μπαρνς ειναι καλος παιχτης και αν δεχτει ενα συμβολαιο αλλα Μπανγκουρά με συμμετοχες και ειδικη συμφωνία για τραυματισμούς δεν ειναι ασχημος παιχτης απλά θα αργησει να δειξει οχι λογω ικανοτητων αλλά λογω φυσικής κατάστασης και προσαρμογής,από την άλλη αν μπορουμε να βρουμε παιχτη ετοιμο και εχουμε τα φραγκα σιγουρα ας τον αφησουμε,οσον αφορά το παιχνιδι ειμαστε σε καλο δρομο και δουλευουμε σωστα απο οτι φαινεται και απο την διαθεση των παιχτων, αυτο μονο τπτ παραπανω απο ενα φιλικο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Τετ 18 Ιούλ 2012, 21:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Sera4 »

το μονο ενθαρρυντικο ειναι οτι μετα την εποχη μπακαγιοκο ο ΠΑΟΚ φαινεται να βρισκει εναν ακομα γελωτοποιο στο προσωπο του μεγαλου σαμπεγκου...θα ζησουμε μεγαλες στιγμες ατσουμπαλιας... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Santana4 »

Photis έγραψε:Πρέπει να χάσει και καμμιά 10 κιλά όμως.
:pano:
Λεπτομεριες..! :opaokara: ξερουμε ποσα λεφτα θα του προσφερουμε περιπου αν τον κρατησουμε;
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Karelias »

rainmaker έγραψε:Σιωπή όλοι, άχρηστοι είναι.

Και το γκολ που φάγαμε δε μας πίεσαν ψηλά οι άχρηστοι αντίπαλοι και ΔΕΝ κάναμε λάθος.

Μόνοι μας το καρφώσαμε για δημιουργία εντυπώσεων.

Ρε φτύστε τα μπούτια σας ορισμένοι που ζητάτε και έλεος.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ να βαφτίσουμε υπερομάδα τους αντιπάλους. Πάλι τα ίδια θα λέμε γαμώ το στανιό μου εδώ μέσα; ΜΙΑ ΖΩΗ των άκρων;

ΝΑ ΜΗ ΜΙΡΛΙΑΖΕΤΕ ΛΕΜΕ

Ο ΠΑΟΚ είναι μέτριος και μέτριος θα παραμείνει χωρίς προσθήκες. Αλλά άμα έχει καλά στοιχεία και ρίχνει και τεσσάρες, δε ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΛΑΜΑ.
Ποιόν είδες να κλαίει ακριβώς;
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16683
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Equalizer »

ευχαριστω που επανελαβες τρεις παραγραφους για ν αναρωτηθεις για την τελευταια λεξη. Γενικως δεν ειδα κανεναν. Ουτε να κλαιει και κυριως ουτε να γελαει...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από moican4 »

Η ομάδα στο Α ημίχρονο ήταν εξαιρετική..
Νομίζω κανένας δεν την περίμενε τόσο καλή ,ούτε ο Δώνης που το είπε κιόλας..
Αλληλοκαλύψεις, πρέσινγκ, και κυρίως την "μπάλα με την μία" είναι αυτά που έκανε σήμερα ο ΠΑΟΚ και θα προσπαθήσει να κάνει συνέχεια..
Βέβαια όσο εμένα μου αρέσει προσωπικά η μπάλα με την μία, τόσο επικίνδυνο είναι να την χάσεις και να φύγει στην κόντρα ο άλλος.
Θα εξαρτηθεί από το σύστημα που θα παίξουμε..αν χάσεις την μπάλα στον ρόμβο, κλάψτα..

Ο Λαζάρ σήμερα ήταν άψογος( και σχεδόν ανεπηρέαστος από κούραση) γιατί έπαιξε στην θέση του, κόβει, μοιράζει, κουβαλάει, προσποιείται..
Από την άλλη ο Ρομπέρ που αν έχει διάρκεια θα τον δούμε ενδεκάδα πιστεύω...

Παρόλο που οι παίκτες είναι πιασμένοι από τις προπονήσεις, σήμερα ήταν πολύ καλοί...
Με Σάλπι, Μαλεζά Φωτάκη σαφώς η ομάδα θα ανέβει όσο θα χαλαρώνει από Κυριακή που θα έρθει πίσω..

Συγκρατημένη αισιοδοξία μέχρι το επόμενο και πιο δυνατό με την Μαγιόρκα..

ΥΓ.Όσο για τον Μπάρνς, μέτριος λίαν επιεικώς ...Σιγά τον παίκτη που κάνει την διαφορά δηλ..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΑΠλα για Μπαρνς ειναι 23 και δειχνει προοπτικες μεγαλες κατ εμε..
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Karelias »

rainmaker έγραψε:ευχαριστω που επανελαβες τρεις παραγραφους για ν αναρωτηθεις για την τελευταια λεξη. Γενικως δεν ειδα κανεναν. Ουτε να κλαιει και κυριως ουτε να γελαει...
Συνόψισα την ουσία αυτών που λες.
δε ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΛΑΜΑ
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Είδα μόνο το πρώτο ημίχρονο και εντυπωσιάστηκα κυρίως από την όρεξη των τσακαλιών.

Καταπληκτικοί Λίνο,Κατσικάς αρκετά καλός ο Ρομπέρ,όπως και ο Λαζάρ,έμεινα αρκετά ευχαριστημένος μιας και είδαμε αρκετά καλή μπάλα,με γρήγορες πάσσες και έξυπνους χειρισμούς με την μπάλα,ο Γιάννου ήταν επίσης καλός,ωστόσο σε αρκετές φάσεις μου φάνηκε κάπως....επιπόλεος.

Καλή συνέχεια παλικάρια....ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΨΗΛΑ :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από pgetsos »

Ποτε ειναι το φιλικο με Αιντχοβεν?

Επισης ξερει κανεις αν θα παιξουμε κανα ευρωπαικο 11-19 Αυγουστου που τυχαινει να ανεβω σαλονικα? :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Το φιλικό είναι στις 26 Ιουλίου.

Τα πρώτα ευρωπαϊκά ματς είναι στις 2 (χρόνια μου πολλά :opaokara: ) και στις 9 Αυγούστου.Ακόμα δεν ξέρουμε ούτε με ποιον ούτε αν θα είναι το πρώτο ματς ή το δεύτερο στην ΤΟΥΜΠΑ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”