Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Santana4 »

Photis έγραψε:Πρέπει να χάσει και καμμιά 10 κιλά όμως.
:pano:
Λεπτομεριες..! :opaokara: ξερουμε ποσα λεφτα θα του προσφερουμε περιπου αν τον κρατησουμε;
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Karelias »

rainmaker έγραψε:Σιωπή όλοι, άχρηστοι είναι.

Και το γκολ που φάγαμε δε μας πίεσαν ψηλά οι άχρηστοι αντίπαλοι και ΔΕΝ κάναμε λάθος.

Μόνοι μας το καρφώσαμε για δημιουργία εντυπώσεων.

Ρε φτύστε τα μπούτια σας ορισμένοι που ζητάτε και έλεος.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ να βαφτίσουμε υπερομάδα τους αντιπάλους. Πάλι τα ίδια θα λέμε γαμώ το στανιό μου εδώ μέσα; ΜΙΑ ΖΩΗ των άκρων;

ΝΑ ΜΗ ΜΙΡΛΙΑΖΕΤΕ ΛΕΜΕ

Ο ΠΑΟΚ είναι μέτριος και μέτριος θα παραμείνει χωρίς προσθήκες. Αλλά άμα έχει καλά στοιχεία και ρίχνει και τεσσάρες, δε ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΛΑΜΑ.
Ποιόν είδες να κλαίει ακριβώς;
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16682
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Equalizer »

ευχαριστω που επανελαβες τρεις παραγραφους για ν αναρωτηθεις για την τελευταια λεξη. Γενικως δεν ειδα κανεναν. Ουτε να κλαιει και κυριως ουτε να γελαει...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από moican4 »

Η ομάδα στο Α ημίχρονο ήταν εξαιρετική..
Νομίζω κανένας δεν την περίμενε τόσο καλή ,ούτε ο Δώνης που το είπε κιόλας..
Αλληλοκαλύψεις, πρέσινγκ, και κυρίως την "μπάλα με την μία" είναι αυτά που έκανε σήμερα ο ΠΑΟΚ και θα προσπαθήσει να κάνει συνέχεια..
Βέβαια όσο εμένα μου αρέσει προσωπικά η μπάλα με την μία, τόσο επικίνδυνο είναι να την χάσεις και να φύγει στην κόντρα ο άλλος.
Θα εξαρτηθεί από το σύστημα που θα παίξουμε..αν χάσεις την μπάλα στον ρόμβο, κλάψτα..

Ο Λαζάρ σήμερα ήταν άψογος( και σχεδόν ανεπηρέαστος από κούραση) γιατί έπαιξε στην θέση του, κόβει, μοιράζει, κουβαλάει, προσποιείται..
Από την άλλη ο Ρομπέρ που αν έχει διάρκεια θα τον δούμε ενδεκάδα πιστεύω...

Παρόλο που οι παίκτες είναι πιασμένοι από τις προπονήσεις, σήμερα ήταν πολύ καλοί...
Με Σάλπι, Μαλεζά Φωτάκη σαφώς η ομάδα θα ανέβει όσο θα χαλαρώνει από Κυριακή που θα έρθει πίσω..

Συγκρατημένη αισιοδοξία μέχρι το επόμενο και πιο δυνατό με την Μαγιόρκα..

ΥΓ.Όσο για τον Μπάρνς, μέτριος λίαν επιεικώς ...Σιγά τον παίκτη που κάνει την διαφορά δηλ..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΑΠλα για Μπαρνς ειναι 23 και δειχνει προοπτικες μεγαλες κατ εμε..
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Karelias »

rainmaker έγραψε:ευχαριστω που επανελαβες τρεις παραγραφους για ν αναρωτηθεις για την τελευταια λεξη. Γενικως δεν ειδα κανεναν. Ουτε να κλαιει και κυριως ουτε να γελαει...
Συνόψισα την ουσία αυτών που λες.
δε ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΛΑΜΑ
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Είδα μόνο το πρώτο ημίχρονο και εντυπωσιάστηκα κυρίως από την όρεξη των τσακαλιών.

Καταπληκτικοί Λίνο,Κατσικάς αρκετά καλός ο Ρομπέρ,όπως και ο Λαζάρ,έμεινα αρκετά ευχαριστημένος μιας και είδαμε αρκετά καλή μπάλα,με γρήγορες πάσσες και έξυπνους χειρισμούς με την μπάλα,ο Γιάννου ήταν επίσης καλός,ωστόσο σε αρκετές φάσεις μου φάνηκε κάπως....επιπόλεος.

Καλή συνέχεια παλικάρια....ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΨΗΛΑ :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από pgetsos »

Ποτε ειναι το φιλικο με Αιντχοβεν?

Επισης ξερει κανεις αν θα παιξουμε κανα ευρωπαικο 11-19 Αυγουστου που τυχαινει να ανεβω σαλονικα? :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Το φιλικό είναι στις 26 Ιουλίου.

Τα πρώτα ευρωπαϊκά ματς είναι στις 2 (χρόνια μου πολλά :opaokara: ) και στις 9 Αυγούστου.Ακόμα δεν ξέρουμε ούτε με ποιον ούτε αν θα είναι το πρώτο ματς ή το δεύτερο στην ΤΟΥΜΠΑ.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από pgetsos »

xrictoforoc έγραψε:Το φιλικό είναι στις 26 Ιουλίου.

Τα πρώτα ευρωπαϊκά ματς είναι στις 2 (χρόνια μου πολλά :opaokara: ) και στις 9 Αυγούστου.Ακόμα δεν ξέρουμε ούτε με ποιον ούτε αν θα είναι το πρώτο ματς ή το δεύτερο στην ΤΟΥΜΠΑ.
φακ μι :evil: @@, δε θα τη δω φετος την τουμπα...
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Aν είναι στις 9 στον ΝΑΟ (το εύχομαι,θα με διευκολύνει) ανέβα δυο ριμάδες μέρες νωρίτερα...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από pgetsos »

xrictoforoc έγραψε:Aν είναι στις 9 στον ΝΑΟ (το εύχομαι,θα με διευκολύνει) ανέβα δυο ριμάδες μέρες νωρίτερα...
αμα γινοταν λες να μην το εκανα? δυστυχως ειναι και ηδη κλεισμενα εισητηρια τρενου στις 10... νταξει, τουλαχιστον θα τον δω πανιωνιο,ατρομητο,λειβαδια :roll:
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11633
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από danirifle »

moican4 έγραψε:Η ομάδα στο Α ημίχρονο ήταν εξαιρετική..
Νομίζω κανένας δεν την περίμενε τόσο καλή ,ούτε ο Δώνης που το είπε κιόλας..
Αλληλοκαλύψεις, πρέσινγκ, και κυρίως την "μπάλα με την μία" είναι αυτά που έκανε σήμερα ο ΠΑΟΚ και θα προσπαθήσει να κάνει συνέχεια..
Βέβαια όσο εμένα μου αρέσει προσωπικά η μπάλα με την μία, τόσο επικίνδυνο είναι να την χάσεις και να φύγει στην κόντρα ο άλλος.
Θα εξαρτηθεί από το σύστημα που θα παίξουμε..αν χάσεις την μπάλα στον ρόμβο, κλάψτα..

Ο Λαζάρ σήμερα ήταν άψογος( και σχεδόν ανεπηρέαστος από κούραση) γιατί έπαιξε στην θέση του, κόβει, μοιράζει, κουβαλάει, προσποιείται..
Από την άλλη ο Ρομπέρ που αν έχει διάρκεια θα τον δούμε ενδεκάδα πιστεύω...

Παρόλο που οι παίκτες είναι πιασμένοι από τις προπονήσεις, σήμερα ήταν πολύ καλοί...
Με Σάλπι, Μαλεζά Φωτάκη σαφώς η ομάδα θα ανέβει όσο θα χαλαρώνει από Κυριακή που θα έρθει πίσω..

Συγκρατημένη αισιοδοξία μέχρι το επόμενο και πιο δυνατό με την Μαγιόρκα..

ΥΓ.Όσο για τον Μπάρνς, μέτριος λίαν επιεικώς ...Σιγά τον παίκτη που κάνει την διαφορά δηλ..
ακριβώς αυτά!

+ ότι ο γιάννου δείχνει σε πολύ καλύτερη κατάσταση από κλάους, ο οποίος με απογοητεύει
curtis
Δημοσιεύσεις: 802
Εγγραφή: Πέμ 09 Δεκ 2010, 23:52

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από curtis »

κατσικας πολυ καλος νομιζω θα εχει πολυ μεγαλη εξελιξη.εχω παθει μεγαλη πλακα με κωνστ/δη το παιδι ειναι το μελλοντικο δεξι μπακ σε 2 χρονια δηλαδη,ασχετα αν τον εβαλε αριστερα,φυσεκι λεμε.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από pgetsos »

curtis έγραψε:κατσικας πολυ καλος νομιζω θα εχει πολυ μεγαλη εξελιξη.εχω παθει μεγαλη πλακα με κωνστ/δη το παιδι ειναι το μελλοντικο δεξι μπακ σε 2 χρονια δηλαδη,ασχετα αν τον εβαλε αριστερα,φυσεκι λεμε.
τοσο καλος? :o :mrgreen: :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”