8. Bruno Cirillo

Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Photis »

Pegasus έγραψε:Βίον ανθόσπαρτο και καλή συνέχεια.
Στην καριέρα σου αλλά όχι στον ΠΑΟΚ!!
:pano:
Άβαταρ μέλους
johnnie78
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 21:03

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από johnnie78 »

Bono έγραψε:Bullo Cirillo.
Σωστο σε βρισκω :lol:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Pegasus »

Photis έγραψε:
Pegasus έγραψε:Βίον ανθόσπαρτο και καλή συνέχεια.
Στην καριέρα σου αλλά όχι στον ΠΑΟΚ!!
:pano:
Πίστευα ότι εννοείται. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έχω πολλές ενστάσεις για το ότι προτίμησαν πολιτικό γάμο από θρησκευτικό, αλλά δεν είναι επί της παρούσης. Τα αγωνιστικά του προβλήματα είναι πολλά.
s-c-a
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 18:05

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από s-c-a »

O Σάντος τον ήθελε ο Ζαγοράκης τον πήρε. :arrow: (για να σας ακούσω τώρα) :?:

Υ.γ βρες ομάδα και φύγε μόνος σου τον Ιανουάριο
s-c-a
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 18:05

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από s-c-a »

......αααα και να μην το ξεχάσω πάρε και το φιλαράκι σου μαζί που είναι πάντα τραυματίας...

ουσττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττ!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τετ 06 Οκτ 2010, 18:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: φρονιμα...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Είναι εμφανές ότι με περισσότερη πειθαρχία μέσα στον σγωνιστικό χώρο (όπως επί Santos), μπορεί να προσφέρει περισσότερα απ' ότι τώρα που παίζει σαν ελεύθερος σκοπευτής.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από MANIAKOS »

για μενα τελειωσε ......ενταξει οι μετριες στην κλαυτερη εμφανισεις αλλα οι ψευτοτσαμπουκαδες τα φτηνα οπαδιλικια και οι θεατρινισμοι δεν αντεχονται...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από gash04 »

Καλός ήσουν με το σκουλήκι πάλι.

Αλλά η ενέργεια σου με την κόκκινη κρίνεται αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.
Συνεπώς άδειασε μας την γωνιά μιας και δεν είσαι αναντικατάστατος.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Sera4 »

δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο στην αποστολη μετα απο την ενργεια με το ληκι....θα επρεπε να ειχε ακολουθησει το δρομο του γκαρσια ή καλυτερα καποιον αλλο δρομο το δρομο της εξοδου...
Άβαταρ μέλους
mike
Δημοσιεύσεις: 935
Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 14:25
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από mike »

... όταν έχει κι ένα Ζουέλα, τον οποίο βλέπουμε πλέον μόνο ως διακοσμητικό στοιχείο
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γιατί δεν υπέπεσε σε πειθαρχικό παράπτωμα προς την ομάδα, αλλά προς τον διαιτητή. Άλλο αν ζημιώθηκε ΚΑΙ η ομάδα. Αλλά με αυτή τη λογική και ο Contreras ζημίωσε την ομάδα με την αποβολή του στη Ξάνθη. Εφόσον η διοίκηση δεν έχει θεσπίσει τιμωρία παικτών λόγω κάρτας δεν μπορεί να τον αφήσει εκτός αποστολής (γι' αυτό το λόγο, τουλάχιστον).
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Alastor »

καλα ρε το ιδιο ειναι μαρκαρισμα σε παικτη και δευτερη κιτρινη καρτα? και το ιδιο ειναι να παιρνεις κοκκινη γιατι τραβας το διαιτητη???τι αλλο θα ακουσουμε εδω περα
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από ioanmits »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Γιατί δεν υπέπεσε σε πειθαρχικό παράπτωμα προς την ομάδα, αλλά προς τον διαιτητή. Άλλο αν ζημιώθηκε ΚΑΙ η ομάδα.
Απόστολε, η απουσία του συγκεκριμένου μόνον την ομάδα δεν ζημιώνει... το αντίθετο μάλιστσ...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εξαφνισε τον ροσι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”