Στην καριέρα σου αλλά όχι στον ΠΑΟΚ!!Pegasus έγραψε:Βίον ανθόσπαρτο και καλή συνέχεια.
8. Bruno Cirillo
Re: 8. Bruno Cirillo
Re: 8. Bruno Cirillo
Πίστευα ότι εννοείται.Photis έγραψε:Στην καριέρα σου αλλά όχι στον ΠΑΟΚ!!Pegasus έγραψε:Βίον ανθόσπαρτο και καλή συνέχεια.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 8. Bruno Cirillo
Έχω πολλές ενστάσεις για το ότι προτίμησαν πολιτικό γάμο από θρησκευτικό, αλλά δεν είναι επί της παρούσης. Τα αγωνιστικά του προβλήματα είναι πολλά.
Re: 8. Bruno Cirillo
O Σάντος τον ήθελε ο Ζαγοράκης τον πήρε.
(για να σας ακούσω τώρα)
Υ.γ βρες ομάδα και φύγε μόνος σου τον Ιανουάριο
Υ.γ βρες ομάδα και φύγε μόνος σου τον Ιανουάριο
Re: 8. Bruno Cirillo
......αααα και να μην το ξεχάσω πάρε και το φιλαράκι σου μαζί που είναι πάντα τραυματίας...
ουσττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττ!!!!
ουσττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττττ!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τετ 06 Οκτ 2010, 18:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: φρονιμα...
Λόγος: φρονιμα...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 8. Bruno Cirillo
Είναι εμφανές ότι με περισσότερη πειθαρχία μέσα στον σγωνιστικό χώρο (όπως επί Santos), μπορεί να προσφέρει περισσότερα απ' ότι τώρα που παίζει σαν ελεύθερος σκοπευτής.
Re: 8. Bruno Cirillo
για μενα τελειωσε ......ενταξει οι μετριες στην κλαυτερη εμφανισεις αλλα οι ψευτοτσαμπουκαδες τα φτηνα οπαδιλικια και οι θεατρινισμοι δεν αντεχονται...
Re: 8. Bruno Cirillo
Καλός ήσουν με το σκουλήκι πάλι.
Αλλά η ενέργεια σου με την κόκκινη κρίνεται αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.
Συνεπώς άδειασε μας την γωνιά μιας και δεν είσαι αναντικατάστατος.
Αλλά η ενέργεια σου με την κόκκινη κρίνεται αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.
Συνεπώς άδειασε μας την γωνιά μιας και δεν είσαι αναντικατάστατος.
Re: 8. Bruno Cirillo
δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο στην αποστολη μετα απο την ενργεια με το ληκι....θα επρεπε να ειχε ακολουθησει το δρομο του γκαρσια ή καλυτερα καποιον αλλο δρομο το δρομο της εξοδου...
Re: 8. Bruno Cirillo
... όταν έχει κι ένα Ζουέλα, τον οποίο βλέπουμε πλέον μόνο ως διακοσμητικό στοιχείο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 8. Bruno Cirillo
Γιατί δεν υπέπεσε σε πειθαρχικό παράπτωμα προς την ομάδα, αλλά προς τον διαιτητή. Άλλο αν ζημιώθηκε ΚΑΙ η ομάδα. Αλλά με αυτή τη λογική και ο Contreras ζημίωσε την ομάδα με την αποβολή του στη Ξάνθη. Εφόσον η διοίκηση δεν έχει θεσπίσει τιμωρία παικτών λόγω κάρτας δεν μπορεί να τον αφήσει εκτός αποστολής (γι' αυτό το λόγο, τουλάχιστον).
Re: 8. Bruno Cirillo
καλα ρε το ιδιο ειναι μαρκαρισμα σε παικτη και δευτερη κιτρινη καρτα? και το ιδιο ειναι να παιρνεις κοκκινη γιατι τραβας το διαιτητη???τι αλλο θα ακουσουμε εδω περα
Re: 8. Bruno Cirillo
Απόστολε, η απουσία του συγκεκριμένου μόνον την ομάδα δεν ζημιώνει... το αντίθετο μάλιστσ...ΑποστόληςΑ έγραψε:Γιατί δεν υπέπεσε σε πειθαρχικό παράπτωμα προς την ομάδα, αλλά προς τον διαιτητή. Άλλο αν ζημιώθηκε ΚΑΙ η ομάδα.