8. Bruno Cirillo

Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Το τί έχεις να ακούσεις απόψε δε λέγεται... αλλά κι εσύ ρε αγόρι μου... τί να σου πω ρε γαμώτο;
Άβαταρ μέλους
shjip
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 03:40

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από shjip »

ΟΛΟΣ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ . ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ , ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΓΙΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΩ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ .
ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ , ΚΑΙ ΕΔΩ .
ΤΟΜΠΟΥΛΟ ΑΜΠΑΛΕ .
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

sakisxxx έγραψε:ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΙΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΦΑΝΕΛΑ.............
Τα έχω πάρει τόσο που ξαναμπαίνω για να προσυπογράψω.

ΑΣ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΜΑΛΕΖΑΣ Ή Ο ΖΟΥΕΛΑ ΚΙ ΑΣ ΤΡΩΜΕ ΕΞΙ. ΕΛΕΟΣ!
:o
MagikoZari
Δημοσιεύσεις: 0
Εγγραφή: Κυρ 14 Φεβ 2010, 22:37

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από MagikoZari »

κριμα κριμα κριμα

ολα τα ονειρα που καναμε ,τα βαλε στην λεκανη κ πατησε το καζανακι

απορω πως τον εχουμε ακομα
Άβαταρ μέλους
stefwow
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2008, 12:35
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από stefwow »

Ακομα να φυγει ?!?! αιντε στο διαολο ... συγχαρητηρια στην υπολοιπη ομαδα !
Άβαταρ μέλους
vangelis183
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 00:45
Τοποθεσία: Stuttgart

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από vangelis183 »

Ακόμα εδώ είσαι; Δεν εχω βρίσει παίκτη που φορά την ασπρόμαυρη φανέλα αλλά εσύ με βγάζεις απο τα ρούχα μου. Κ%λοπαίδι...
Άβαταρ μέλους
lakifirm
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 11:51

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από lakifirm »

το μπουλο αμπαλε :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
poyman
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από poyman »

τον μπουλο αρμμμμμμμμμμμμ και γρηγορα..... συγχαρητηρια σε ολους τους υπολοιπους παικτες.....
Άβαταρ μέλους
lakifirm
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 11:51

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από lakifirm »

εξω οι ιταλοι απο την τουμπα τον μπουλο ρεεεεεεεεεεεεεε
PAOK LARISSA
Δημοσιεύσεις: 449
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 13:36
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΛΑΡΙΣΑ

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από PAOK LARISSA »

ΑΠΕΛΑΣΗ!!!
paoktzis1
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 13:57

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από paoktzis1 »

Εξω ο Τσιριλο. Να τον χαρισουμε στον Ολυμπιακο.
pariz
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:09
Επικοινωνία:

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από pariz »

Δεν αξίζεις την φανέλα.
3 ατομικά σου λάθη, 3 γκολ.
Κρίμα για τον ΛΑΟ, κρίμα για τους υπόλοιπους που την ματώσανε και πραγματικά την τιμήσανε σήμερα, κρίμα και για τον μαλεζάκο.
Ελπίζω να μην σε ξαναδώ στα ασπρόμαυρα.
Άβαταρ μέλους
lakifirm
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 11:51

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από lakifirm »

ολο βλαχομαγκια και μπαλα τιποτα, ακομα εδω εισαι? το μπουλο ειπαμε δρομο :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
ducatim600
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από ducatim600 »

ακομα τρεμω απο τα νευρα μου με τον μαλακα...δεν μπορω να το χωνεψω οτι εξαιτιας του χασαμε την προκριση!!!!!!!! :redcard: :redcard: :redcard:
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από dolphinto »

αντε ρε σε αλλη παραλια...μας αγανακτησες... :evil:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”