21. Vladimir Ivić
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 21. Vladimir Ivić
ΚΑι βέβαια αποδεδειγμένα. Μιλάω μόνο για φέτος όμωςeleos έγραψε:Αποδεδειγμένα κιόλας...
χαχαχα![]()
![]()
Re: 21. Vladimir Ivić
Φετος θα εννοείς τη σεζον γιατί τη χρονιά αποκλείεται.
Στα πρώτα μάτς τα ευρωπαικά δε πήγε καλα δηλαδή?
Μέχρι και νικη-γκολ εβαλε.
Μετά έκανε κοιλιά, είναι εμφανές αλλά δε μπορεί να ανταπεξέλθει σαν βασικος???
επειδή μπροστά ποιος πάει καλύτερα εκτός του πορτογάλλου?
Ο ασανσέρ φωτάκης? Η οι ελζαρ κριστιάνο κλπ που ουτε καν αξίζει να αναφέρω...?
Και δεν είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ για ένα παίζτη με 2 χρόνια πολύ καλές εμφανίσεις απο 2 μηνες κοιλιάς, με τραυματισμούς μέσα να κρίνεται τόσο επιπόλαια?
Στα πρώτα μάτς τα ευρωπαικά δε πήγε καλα δηλαδή?
Μέχρι και νικη-γκολ εβαλε.
Μετά έκανε κοιλιά, είναι εμφανές αλλά δε μπορεί να ανταπεξέλθει σαν βασικος???
επειδή μπροστά ποιος πάει καλύτερα εκτός του πορτογάλλου?
Ο ασανσέρ φωτάκης? Η οι ελζαρ κριστιάνο κλπ που ουτε καν αξίζει να αναφέρω...?
Και δεν είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ για ένα παίζτη με 2 χρόνια πολύ καλές εμφανίσεις απο 2 μηνες κοιλιάς, με τραυματισμούς μέσα να κρίνεται τόσο επιπόλαια?
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 21. Vladimir Ivić
Μιλάω όντως για τη σεζον για να το διορθώσω. Δε θεωρώ ότι ο Ίβιτς δεν μπορεί να προσφέρει. Αλλά ειναι και 34 χρονών. Είναι μεγάλος παίκτης απλά νομίζω ότι τι συγκεκριμένο διάστημα η ομάδα τα πάει πολύ καλύτερα με Φωτάκη βασικό. (Για τον οποίο παρεμπιπτόντως θα διαφωνήσω. Πιστεύω ότι είναι απ'τους αρκετά σταθερούς μας παίκτες.)eleos έγραψε:Φετος θα εννοείς τη σεζον γιατί τη χρονιά αποκλείεται.
Στα πρώτα μάτς τα ευρωπαικά δε πήγε καλα δηλαδή?
Μέχρι και νικη-γκολ εβαλε.
Μετά έκανε κοιλιά, είναι εμφανές αλλά δε μπορεί να ανταπεξέλθει σαν βασικος???
επειδή μπροστά ποιος πάει καλύτερα εκτός του πορτογάλλου?
Ο ασανσέρ φωτάκης? Η οι ελζαρ κριστιάνο κλπ που ουτε καν αξίζει να αναφέρω...?
Και δεν είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ για ένα παίζτη με 2 χρόνια πολύ καλές εμφανίσεις απο 2 μηνες κοιλιάς, με τραυματισμούς μέσα να κρίνεται τόσο επιπόλαια?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 21. Vladimir Ivić
Το νωρίτερον που θα παίξει είναι με Ολυμπιακό Βόλου, το πιο πιθανό με Ολυμπιακό Πειραιώς.
Re: 21. Vladimir Ivić
"Δεν ήθελα να λείψω"
Τη σφοδρή επιθυμία του να μην απουσιάσει από το παιχνίδι του ΠΑΟΚ για το Κύπελλο στο "Γ. Καραϊσκάκης" με τον Ολυμπιακό καταθέτει ο Βλάνταν Ιβιτς
Ομολογεί πως πονάει ακόμη, η ενόχληση, ωστόσο, υπολείπεται της επιθυμίας του να προσφέρει ουσιαστικά για να κατορθώσει ο ΠΑΟΚ να αποδράσει το βράδυ της Τετάρτης (19/1) από το "Γ. Καραϊσκάκης", στην πρώτη αναμέτρηση για την προημιτελική φάση του Κυπέλλου απέναντι στον Ολυμπιακό, με θετικό αποτέλεσμα.
Ο Βλάνταν Ιβιτς, μετά τον αγώνα με τον Ολυμπιακό στο Βόλο, με τον οποίο επανέκαμψε στις υποχρεώσεις του "Δικεφάλου", ύστερα από τον τραυματισμό του, είναι έτοιμος να αγωνιστεί και κόντρα στους "ερυθρόλευκους" του Πειραιά.
"Θέλω" που κατέθεσε με νόημα μιλώντας στην εφημερίδα "Metrosport" (19/1).
"Πονάω ακόμη, αλλά ήθελα να μπω σε αγωνιστικό ρυθμό για να προλάβω το ματς με τον Ολυμπιακό. Είμαι πίσω σε φυσική κατάσταση, αλλά δουλεύω σκληρά παρά τους πόνους μου για να είμαι σε θέση να βοηθήσω την ομάδα. Παίζω με "βολταρέν", αλλά δεν ήθελα με τίποτα να χάσω το ματς του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό", ήταν, μεταξύ άλλων, τα λόγια του.
Πρόσθεσε αναφέροντας: "Θέλουμε να προχωρήσουμε στο Κύπελλο και ξέρουμε καλά πόσο κρίσιμα είναι τα παιχνίδια απέναντι στον Ολυμπιακό. Πρέπει όλοι να δώσουμε τους καλύτερους εαυτούς μας και να κάνουμε αυτό που πρέπει. Ολοι έχουμε μεγάλη δίψα για το Κύπελλο και θα κάνουμε ότι μπορούμε για την πρόκριση."
Τη σφοδρή επιθυμία του να μην απουσιάσει από το παιχνίδι του ΠΑΟΚ για το Κύπελλο στο "Γ. Καραϊσκάκης" με τον Ολυμπιακό καταθέτει ο Βλάνταν Ιβιτς
Ομολογεί πως πονάει ακόμη, η ενόχληση, ωστόσο, υπολείπεται της επιθυμίας του να προσφέρει ουσιαστικά για να κατορθώσει ο ΠΑΟΚ να αποδράσει το βράδυ της Τετάρτης (19/1) από το "Γ. Καραϊσκάκης", στην πρώτη αναμέτρηση για την προημιτελική φάση του Κυπέλλου απέναντι στον Ολυμπιακό, με θετικό αποτέλεσμα.
Ο Βλάνταν Ιβιτς, μετά τον αγώνα με τον Ολυμπιακό στο Βόλο, με τον οποίο επανέκαμψε στις υποχρεώσεις του "Δικεφάλου", ύστερα από τον τραυματισμό του, είναι έτοιμος να αγωνιστεί και κόντρα στους "ερυθρόλευκους" του Πειραιά.
"Θέλω" που κατέθεσε με νόημα μιλώντας στην εφημερίδα "Metrosport" (19/1).
"Πονάω ακόμη, αλλά ήθελα να μπω σε αγωνιστικό ρυθμό για να προλάβω το ματς με τον Ολυμπιακό. Είμαι πίσω σε φυσική κατάσταση, αλλά δουλεύω σκληρά παρά τους πόνους μου για να είμαι σε θέση να βοηθήσω την ομάδα. Παίζω με "βολταρέν", αλλά δεν ήθελα με τίποτα να χάσω το ματς του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό", ήταν, μεταξύ άλλων, τα λόγια του.
Πρόσθεσε αναφέροντας: "Θέλουμε να προχωρήσουμε στο Κύπελλο και ξέρουμε καλά πόσο κρίσιμα είναι τα παιχνίδια απέναντι στον Ολυμπιακό. Πρέπει όλοι να δώσουμε τους καλύτερους εαυτούς μας και να κάνουμε αυτό που πρέπει. Ολοι έχουμε μεγάλη δίψα για το Κύπελλο και θα κάνουμε ότι μπορούμε για την πρόκριση."
Re: 21. Vladimir Ivić
χρωστας κατι στον εαυτο σου και σε εμας απο το κρεμασμα του πρωτου ματς στο τηγανι...ξερεις εσυ βλανταν εχεις τον τιμωρο μεσα σου... 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 21. Vladimir Ivić
Βγάλε μια assist στον Σάλπι και μία στον Βιερι και καθαρίσαμε! Ας μην βάλεις γκολ σήμερα! Δεν μπορούν να σκοράρουν όλοι! Εξ άλλου υπάρχει και το πρωτάθλημα, το Σάββατο!
Re: 21. Vladimir Ivić
Πρέπει να πατσίσει με την λαλακία που έκανε στο ματς του πρωταθλήματος...........αυτό σημαίνει να βγάλει ασσίστ+γκολ.ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο δεν μας κάνει.

Re: 21. Vladimir Ivić
Αφού ξές ότι θα το πάρει το rebound και θα το παστελώσει αυτός, τι ασίστ και βλακείες το λες το παιδι?ΑποστόληςΑ έγραψε:Βγάλε μια assist στον Σάλπι και μία στον Βιερι και καθαρίσαμε! Ας μην βάλεις γκολ σήμερα! Δεν μπορούν να σκοράρουν όλοι! Εξ άλλου υπάρχει και το πρωτάθλημα, το Σάββατο!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 21. Vladimir Ivić
Μη με χαλάς το σενάριο ρε έλεος!
ΕΛΕΟΣ!
Μια χαρά το είχα πλέξει και σ' αυτό δεν προβλεπόταν να σκοράρει σήμερα ο Ivic!
Ας είμαστε ρεαλιστές: Το "παιδί" πονάει ακόμη, δεν έχει πλήρη φυσική κατάσταση, θα φύγει κάπου στο 65΄ για να μπει ο Κροάτης Balafan (ή ο Βραζιλιάνος Balafinho), οπότε είναι περισσότερο λογικό να περιοριστεί σε assist παρά σε goal.
ΕΛΕΟΣ!
Μια χαρά το είχα πλέξει και σ' αυτό δεν προβλεπόταν να σκοράρει σήμερα ο Ivic!
Ας είμαστε ρεαλιστές: Το "παιδί" πονάει ακόμη, δεν έχει πλήρη φυσική κατάσταση, θα φύγει κάπου στο 65΄ για να μπει ο Κροάτης Balafan (ή ο Βραζιλιάνος Balafinho), οπότε είναι περισσότερο λογικό να περιοριστεί σε assist παρά σε goal.