21. Vladimir Ivić

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα μπορεί να παίξει σε καμιά δεκαριά μέρες, λένε αυτοί που ξέρουν...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

[youtube]Kedd2-0IE5U&feature=related[/youtube]
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από monopaokre »

eleos έγραψε:Αποδεδειγμένα κιόλας...
χαχαχα :D :lol: :lol:
ΚΑι βέβαια αποδεδειγμένα. Μιλάω μόνο για φέτος όμως
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από eleos »

Φετος θα εννοείς τη σεζον γιατί τη χρονιά αποκλείεται.

Στα πρώτα μάτς τα ευρωπαικά δε πήγε καλα δηλαδή?
Μέχρι και νικη-γκολ εβαλε.

Μετά έκανε κοιλιά, είναι εμφανές αλλά δε μπορεί να ανταπεξέλθει σαν βασικος???
επειδή μπροστά ποιος πάει καλύτερα εκτός του πορτογάλλου?

Ο ασανσέρ φωτάκης? Η οι ελζαρ κριστιάνο κλπ που ουτε καν αξίζει να αναφέρω...?

Και δεν είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ για ένα παίζτη με 2 χρόνια πολύ καλές εμφανίσεις απο 2 μηνες κοιλιάς, με τραυματισμούς μέσα να κρίνεται τόσο επιπόλαια?
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από monopaokre »

eleos έγραψε:Φετος θα εννοείς τη σεζον γιατί τη χρονιά αποκλείεται.

Στα πρώτα μάτς τα ευρωπαικά δε πήγε καλα δηλαδή?
Μέχρι και νικη-γκολ εβαλε.

Μετά έκανε κοιλιά, είναι εμφανές αλλά δε μπορεί να ανταπεξέλθει σαν βασικος???
επειδή μπροστά ποιος πάει καλύτερα εκτός του πορτογάλλου?

Ο ασανσέρ φωτάκης? Η οι ελζαρ κριστιάνο κλπ που ουτε καν αξίζει να αναφέρω...?

Και δεν είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ για ένα παίζτη με 2 χρόνια πολύ καλές εμφανίσεις απο 2 μηνες κοιλιάς, με τραυματισμούς μέσα να κρίνεται τόσο επιπόλαια?
Μιλάω όντως για τη σεζον για να το διορθώσω. Δε θεωρώ ότι ο Ίβιτς δεν μπορεί να προσφέρει. Αλλά ειναι και 34 χρονών. Είναι μεγάλος παίκτης απλά νομίζω ότι τι συγκεκριμένο διάστημα η ομάδα τα πάει πολύ καλύτερα με Φωτάκη βασικό. (Για τον οποίο παρεμπιπτόντως θα διαφωνήσω. Πιστεύω ότι είναι απ'τους αρκετά σταθερούς μας παίκτες.)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από gash04 »

Που είσαι εσύ?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το νωρίτερον που θα παίξει είναι με Ολυμπιακό Βόλου, το πιο πιθανό με Ολυμπιακό Πειραιώς.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Sera4 »

"Δεν ήθελα να λείψω"

Τη σφοδρή επιθυμία του να μην απουσιάσει από το παιχνίδι του ΠΑΟΚ για το Κύπελλο στο "Γ. Καραϊσκάκης" με τον Ολυμπιακό καταθέτει ο Βλάνταν Ιβιτς

Ομολογεί πως πονάει ακόμη, η ενόχληση, ωστόσο, υπολείπεται της επιθυμίας του να προσφέρει ουσιαστικά για να κατορθώσει ο ΠΑΟΚ να αποδράσει το βράδυ της Τετάρτης (19/1) από το "Γ. Καραϊσκάκης", στην πρώτη αναμέτρηση για την προημιτελική φάση του Κυπέλλου απέναντι στον Ολυμπιακό, με θετικό αποτέλεσμα.

Ο Βλάνταν Ιβιτς, μετά τον αγώνα με τον Ολυμπιακό στο Βόλο, με τον οποίο επανέκαμψε στις υποχρεώσεις του "Δικεφάλου", ύστερα από τον τραυματισμό του, είναι έτοιμος να αγωνιστεί και κόντρα στους "ερυθρόλευκους" του Πειραιά.

"Θέλω" που κατέθεσε με νόημα μιλώντας στην εφημερίδα "Metrosport" (19/1).

"Πονάω ακόμη, αλλά ήθελα να μπω σε αγωνιστικό ρυθμό για να προλάβω το ματς με τον Ολυμπιακό. Είμαι πίσω σε φυσική κατάσταση, αλλά δουλεύω σκληρά παρά τους πόνους μου για να είμαι σε θέση να βοηθήσω την ομάδα. Παίζω με "βολταρέν", αλλά δεν ήθελα με τίποτα να χάσω το ματς του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό", ήταν, μεταξύ άλλων, τα λόγια του.

Πρόσθεσε αναφέροντας: "Θέλουμε να προχωρήσουμε στο Κύπελλο και ξέρουμε καλά πόσο κρίσιμα είναι τα παιχνίδια απέναντι στον Ολυμπιακό. Πρέπει όλοι να δώσουμε τους καλύτερους εαυτούς μας και να κάνουμε αυτό που πρέπει. Ολοι έχουμε μεγάλη δίψα για το Κύπελλο και θα κάνουμε ότι μπορούμε για την πρόκριση."
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Karelias »

Πρόσεχε, Βλάνταν(ε) υπάρχει κόκκινη κάρτα με γραμμένο τ'όνομά σου.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Sera4 »

χρωστας κατι στον εαυτο σου και σε εμας απο το κρεμασμα του πρωτου ματς στο τηγανι...ξερεις εσυ βλανταν εχεις τον τιμωρο μεσα σου... 8-)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Βγάλε μια assist στον Σάλπι και μία στον Βιερι και καθαρίσαμε! Ας μην βάλεις γκολ σήμερα! Δεν μπορούν να σκοράρουν όλοι! Εξ άλλου υπάρχει και το πρωτάθλημα, το Σάββατο!
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Πρέπει να πατσίσει με την λαλακία που έκανε στο ματς του πρωταθλήματος...........αυτό σημαίνει να βγάλει ασσίστ+γκολ.ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο δεν μας κάνει. :evil: :nairepaok: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από eleos »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Βγάλε μια assist στον Σάλπι και μία στον Βιερι και καθαρίσαμε! Ας μην βάλεις γκολ σήμερα! Δεν μπορούν να σκοράρουν όλοι! Εξ άλλου υπάρχει και το πρωτάθλημα, το Σάββατο!
Αφού ξές ότι θα το πάρει το rebound και θα το παστελώσει αυτός, τι ασίστ και βλακείες το λες το παιδι? :lol:
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

Σημερα ξερεις εσυ...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μη με χαλάς το σενάριο ρε έλεος!
ΕΛΕΟΣ!
Μια χαρά το είχα πλέξει και σ' αυτό δεν προβλεπόταν να σκοράρει σήμερα ο Ivic!
Ας είμαστε ρεαλιστές: Το "παιδί" πονάει ακόμη, δεν έχει πλήρη φυσική κατάσταση, θα φύγει κάπου στο 65΄ για να μπει ο Κροάτης Balafan (ή ο Βραζιλιάνος Balafinho), οπότε είναι περισσότερο λογικό να περιοριστεί σε assist παρά σε goal.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”