21. Vladimir Ivić
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 21. Vladimir Ivić
Απλά βλέπω ότι δεν υπάρχει καθαρό μυαλό στον ίβιτς D.A.A.T δεν λέω πως δεν είναι καλός παίκτης...συμφωνώ πως προσπάθησε αλλά από τέτοιους παίκτες σε τέτοια παιχνίδια θες το κάτι άλλο...δυστυχώς..D.A.A.T. έγραψε:Φωτη στο πρωτο ημιχρονο ηταν καλος..κρατουσε μπαλα και την μοιραζε πολυ καλα και αν ο παικτης που ηταν στην πλευρα του εκανε κατι καλυτερο θα ηταν και αυτος καλυτερος..δυστυχως ελ ζαρ και μουσ ηταν μετριοτατοι με αποτελεσμα και αυτος να μην φανει οσο μπορουσε..
Εδειξε να του ψιλοταιριαζει να παιζει 8αρι με καποιον παρεα πραγμα που καμουφλαρει την μεγαλη του αδυναμια,την ταχυτητα του..Ισως να πρεπει να ξεφυγουμε απο την ιδεα του καθαρου 10αριου αφου δεν εχουμε κανενα..αλλα εχουμε καλα 8αρια και πρεπει να το εκμεταλευτουμε.
Στο β εξαφανιστηκε..Αν και παρα λιγο να βαλει το γκολ της ζωης του..Ηταν νεκρος και μου φαινεται πως θα εκτεθει αν παιζει συνεχεια αφου το τεταρτη κυριακη δεν γινεται να το αντεξει..Ιδια πορεια εχει και ο Ζλαταν οπου στο πρωτο ηταν θετικος και στο δευτερο νεκρος
Προσωπικα δεν βλεπω τι δε σου αρεσε στο πρωτο ημιχρονο στον Ιβιτσ..Το προβλημα σημερα ειναι ο λογικα ντεφορμε Μπουσ,ο μετριος Ελ ζαρ...αλλα δε τα βαζω με τα παιδια..με την υπαρξη ποδοσφαιρικου πλανου ολοι θα πανε καλυτερα
Re: 21. Vladimir Ivić
πανω σε αυτο πιστευω οτι τα χρονια περασαν και το κατι αλλο θα το δινει ο ιβιτσ αν παιζει σε συγκεκριμενα παιχνιδια ή αν ερχεται απο τον παγκο..
μακαρι να παρουμε καποιον καλο σε αυτη τη θεση..σε αυτο το ροστερ ομως να ξερουμε τι να περιμενουμε απο τον καθενα.
μακαρι να παρουμε καποιον καλο σε αυτη τη θεση..σε αυτο το ροστερ ομως να ξερουμε τι να περιμενουμε απο τον καθενα.
Re: 21. Vladimir Ivić
ο ιβιτς επαιξε πολυ καλα σε αυτο το ματς
ετρεξε , μαρκαρε , εδινε σωστες πασες κτλ ..
απλα ειναι μετριος παιχτης , στην φαση που βγαινει απο τα δεξια εκει ενας καλος παιχτης το παστελωνει και κανεις το 0-1
ετρεξε , μαρκαρε , εδινε σωστες πασες κτλ ..
απλα ειναι μετριος παιχτης , στην φαση που βγαινει απο τα δεξια εκει ενας καλος παιχτης το παστελωνει και κανεις το 0-1
Re: 21. Vladimir Ivić
τα γκολ που εχει παστελωσει ο βλανταν δειχνουν αν ειναι μετριος η οχι....το θεμα ειναι οτι δεν αντεχει να βγαζει 90λεπτο...στο 1ο απο τους καλυτερους....στο 2ο εμεινε απο καυσιμα.....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 21. Vladimir Ivić
Καλούτσικος, μετά από μια σειρά πολλών μέτριων εμφανίσεων. Προς το τέλος κουράστηκε.
Re: 21. Vladimir Ivić
O μοναδικος που εκανε εγκαιρη καθετη κινηση στην περιοχη τους για να δεχτει την μπαλα και να το παστελωσει.
Σε μια δε φαση στο δευτερο ημιχρονο, που ανετα θα μπορουσε να γινει η ευκαιρια του ματς, ουτε που τον πηραν χαμπαρι για το ποτε ξεκινησε το τρεξιμο και βρεθηκε μονος του στην κορυφη της περιοχης. Περιμενε απλως μια τυπικη μπαλια απο τον Μπουσαιντι, για να κοντρολαρει, να βγει τετ-α-τετ και να γραψει. Ο Τυνησιος ομως εκανε μια ακομα αθλια σεντρα στην αγκαλια του τερματοφυλακα τους.
Σε μια δε φαση στο δευτερο ημιχρονο, που ανετα θα μπορουσε να γινει η ευκαιρια του ματς, ουτε που τον πηραν χαμπαρι για το ποτε ξεκινησε το τρεξιμο και βρεθηκε μονος του στην κορυφη της περιοχης. Περιμενε απλως μια τυπικη μπαλια απο τον Μπουσαιντι, για να κοντρολαρει, να βγει τετ-α-τετ και να γραψει. Ο Τυνησιος ομως εκανε μια ακομα αθλια σεντρα στην αγκαλια του τερματοφυλακα τους.
Re: 21. Vladimir Ivić
ο ίβιτς μας δείχνει ότι αυτό που συμβαίνει με τον ζλάταν είναι ένα μεγάλο παραμύθι το ότι δεν παίρνει μπαλιές και τέτοιες μαλακίες πως είναι δυνατόν ο ίβιτς αν και ποιο argos να σκοράρει περισσότερο και να έχει σε κάθε mats 2 3 ευκαιρίες για goal.αλλα ξέχασα ο ζλάταν δεν παίρνει καμια μπαλιά τις προκοπης όλοι τον ίβιτς ψάχνουν.
το ότι κάνει control και τον φεύγει η μπάλα 5 6 μετρα πάντα δεν λέει κανεις τίποτα το ότι με την μπάλα στα πόδια αν τρέξει και χωρίς αντίπαλο την χάνει η φεύγει μπροστά και η μπάλα τον κυνηγάει δεν λέει κανεις τίποτα το ότι βάζει 4 5 goal κάθε χρονια και με χωρια μέσα στην τούμπα σε γεμάτο γήπεδο δεν λέει κανεις τίποτα κατά τα αλλα δεν παίρνει μπαλιές της προκοπης
το ότι κάνει control και τον φεύγει η μπάλα 5 6 μετρα πάντα δεν λέει κανεις τίποτα το ότι με την μπάλα στα πόδια αν τρέξει και χωρίς αντίπαλο την χάνει η φεύγει μπροστά και η μπάλα τον κυνηγάει δεν λέει κανεις τίποτα το ότι βάζει 4 5 goal κάθε χρονια και με χωρια μέσα στην τούμπα σε γεμάτο γήπεδο δεν λέει κανεις τίποτα κατά τα αλλα δεν παίρνει μπαλιές της προκοπης
Re: 21. Vladimir Ivić
o ivic βγενει μονος γιατι ο ζλαταν τραβαει τους παιχτες πανω του....και οσο για τα χωρια καλα λες....αρης,ολυμπιακος,παναθηναικος,αεκ,φενερ..μεγαλοχωρια.....
Re: 21. Vladimir Ivić
για μένα μόνο και μόνο ότι έχουμε βασικό έναν παίχτη που είναι σήμερα 34 χρονών και στα 26-27-28 σκούπιζε πάγκο στην αεκούλα πρέπει να μας προβληματίζει