21. Vladimir Ivić

Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

φυσικα..μιλαω γενικα..πρεπει να υπαρξει..
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από sourmenetes »

Πρεπει ο ιβιτς να ειναι η αλλαγη του βασικου...
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

ακομα καλυτερα..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Photis »

D.A.A.T. έγραψε:Φωτη στο πρωτο ημιχρονο ηταν καλος..κρατουσε μπαλα και την μοιραζε πολυ καλα και αν ο παικτης που ηταν στην πλευρα του εκανε κατι καλυτερο θα ηταν και αυτος καλυτερος..δυστυχως ελ ζαρ και μουσ ηταν μετριοτατοι με αποτελεσμα και αυτος να μην φανει οσο μπορουσε..

Εδειξε να του ψιλοταιριαζει να παιζει 8αρι με καποιον παρεα πραγμα που καμουφλαρει την μεγαλη του αδυναμια,την ταχυτητα του..Ισως να πρεπει να ξεφυγουμε απο την ιδεα του καθαρου 10αριου αφου δεν εχουμε κανενα..αλλα εχουμε καλα 8αρια και πρεπει να το εκμεταλευτουμε.

Στο β εξαφανιστηκε..Αν και παρα λιγο να βαλει το γκολ της ζωης του..Ηταν νεκρος και μου φαινεται πως θα εκτεθει αν παιζει συνεχεια αφου το τεταρτη κυριακη δεν γινεται να το αντεξει..Ιδια πορεια εχει και ο Ζλαταν οπου στο πρωτο ηταν θετικος και στο δευτερο νεκρος

Προσωπικα δεν βλεπω τι δε σου αρεσε στο πρωτο ημιχρονο στον Ιβιτσ..Το προβλημα σημερα ειναι ο λογικα ντεφορμε Μπουσ,ο μετριος Ελ ζαρ...αλλα δε τα βαζω με τα παιδια..με την υπαρξη ποδοσφαιρικου πλανου ολοι θα πανε καλυτερα
Απλά βλέπω ότι δεν υπάρχει καθαρό μυαλό στον ίβιτς D.A.A.T δεν λέω πως δεν είναι καλός παίκτης...συμφωνώ πως προσπάθησε αλλά από τέτοιους παίκτες σε τέτοια παιχνίδια θες το κάτι άλλο...δυστυχώς..
:pano:
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

πανω σε αυτο πιστευω οτι τα χρονια περασαν και το κατι αλλο θα το δινει ο ιβιτσ αν παιζει σε συγκεκριμενα παιχνιδια ή αν ερχεται απο τον παγκο..

μακαρι να παρουμε καποιον καλο σε αυτη τη θεση..σε αυτο το ροστερ ομως να ξερουμε τι να περιμενουμε απο τον καθενα.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Photis »

Έτσι...
:pano:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από gash04 »

Κεφάτος
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Steenage »

ο ιβιτς επαιξε πολυ καλα σε αυτο το ματς

ετρεξε , μαρκαρε , εδινε σωστες πασες κτλ ..

απλα ειναι μετριος παιχτης , στην φαση που βγαινει απο τα δεξια εκει ενας καλος παιχτης το παστελωνει και κανεις το 0-1
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από DamoN »

τα γκολ που εχει παστελωσει ο βλανταν δειχνουν αν ειναι μετριος η οχι....το θεμα ειναι οτι δεν αντεχει να βγαζει 90λεπτο...στο 1ο απο τους καλυτερους....στο 2ο εμεινε απο καυσιμα.....
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από DimisK »

gash04 έγραψε:Κεφάτος
Βερόπουλος... 8-)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλούτσικος, μετά από μια σειρά πολλών μέτριων εμφανίσεων. Προς το τέλος κουράστηκε.
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από Hideguti »

O μοναδικος που εκανε εγκαιρη καθετη κινηση στην περιοχη τους για να δεχτει την μπαλα και να το παστελωσει.

Σε μια δε φαση στο δευτερο ημιχρονο, που ανετα θα μπορουσε να γινει η ευκαιρια του ματς, ουτε που τον πηραν χαμπαρι για το ποτε ξεκινησε το τρεξιμο και βρεθηκε μονος του στην κορυφη της περιοχης. Περιμενε απλως μια τυπικη μπαλια απο τον Μπουσαιντι, για να κοντρολαρει, να βγει τετ-α-τετ και να γραψει. Ο Τυνησιος ομως εκανε μια ακομα αθλια σεντρα στην αγκαλια του τερματοφυλακα τους.
johan4
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Κυρ 18 Ιούλ 2010, 19:06

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από johan4 »

ο ίβιτς μας δείχνει ότι αυτό που συμβαίνει με τον ζλάταν είναι ένα μεγάλο παραμύθι το ότι δεν παίρνει μπαλιές και τέτοιες μαλακίες πως είναι δυνατόν ο ίβιτς αν και ποιο argos να σκοράρει περισσότερο και να έχει σε κάθε mats 2 3 ευκαιρίες για goal.αλλα ξέχασα ο ζλάταν δεν παίρνει καμια μπαλιά τις προκοπης όλοι τον ίβιτς ψάχνουν.
το ότι κάνει control και τον φεύγει η μπάλα 5 6 μετρα πάντα δεν λέει κανεις τίποτα το ότι με την μπάλα στα πόδια αν τρέξει και χωρίς αντίπαλο την χάνει η φεύγει μπροστά και η μπάλα τον κυνηγάει δεν λέει κανεις τίποτα το ότι βάζει 4 5 goal κάθε χρονια και με χωρια μέσα στην τούμπα σε γεμάτο γήπεδο δεν λέει κανεις τίποτα κατά τα αλλα δεν παίρνει μπαλιές της προκοπης
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από DamoN »

o ivic βγενει μονος γιατι ο ζλαταν τραβαει τους παιχτες πανω του....και οσο για τα χωρια καλα λες....αρης,ολυμπιακος,παναθηναικος,αεκ,φενερ..μεγαλοχωρια.....
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 21. Vladimir Ivić

Δημοσίευση από ronaldo »

για μένα μόνο και μόνο ότι έχουμε βασικό έναν παίχτη που είναι σήμερα 34 χρονών και στα 26-27-28 σκούπιζε πάγκο στην αεκούλα πρέπει να μας προβληματίζει
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”