14.Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

Isaak the Greek έγραψε:Σακη , εισαι μεγαλο τσ0γλ@νι :twisted:

Τοσο καιρο δεν ελεγα τιποτα , πιστευα οτι εχεις τα προσοντα για μεγαλα πραγματα , κοντεψα να μαλωσω με αρκετους για την παρτυ σου.Κι οταν "εσπασα" κι αναρωτηθηκα γιατι να μην εχεις βαλει εστω κι ενα τετ α τετ , ξεκωλοθηκες :lol: :lol: :lol: :lol:

Εσυ να σαι καλα ομως κι εγω απο εδω , μακρυα , θα σε θαυμαζω.Συνεχιστε , κι εσυ κι ο Στελιος και οι υπολοιποι νεαροι Ελληνες που εχουμε.Τετοια ευκαιρια για να δουλεψετε κατω απ' αυτες τις συνθηκες δεν την εχουν αλλοι Ελληνες ποδοσφαιριστες στην Ελλαδα!!!.Πιαστε τον απ' τα κερατα λοιπον και δουλεια , δουλεια , δουλεια!


+1000000000000000000000000000000000
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Σάκη μην επαναπαύεσαι. Έχεις δουλειά την Τρίτη, you know kypelo.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από MANIAKOS »

gash04 έγραψε:Άφεση κουρέματος 1 μήνα σαν τον άλλον τον πιτσιρικά απο μένα κυρίως για το χρονικό σημείο που βρέθηκες στην φάση.



Δ:

Μαζι σου και γω :geek:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από free4 »

Και με την ψ@λή να το έβαζε ακόμα καλύτερα!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Είθε να λείπει μια φορά από το γήπεδο ο Νοβίτο και να δούμε γκολ Παπάζογλου!!
Βέβαια ο πανηγυρισμός του παρέπεμπε περισσότερο σε τρελαμένο της Θ4 παρά σε σκουλήκι :mrgreen:
Σκληρή δουλειά, υπομονή, επιμονή, πολυ μεγάλη προσπάθεια κι όλα θα έρθουν.... Αφιερωμένο λέμεεεεεεεεεε

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/82ZYhe-uTPw&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/82ZYhe-uTPw&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/g4zLIvSlvMA&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/g4zLIvSlvMA&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Τα μυαλά μας πονάνεεεεεε :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από free4 »

AAA και κάτι τελευταίο!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

Σακη σε ευχαριστω και εγω πολυ που με δικαιωνεις...ενα παιδι που ειχε τα περισσοτερα ελαφρυντικα απο ολους τους ποδοσφαιριστες του ΠΑΟΚ ακουσε τα χιλια μυρια πολυ αδικα σε βαθμο 90%...ενα παιδι που απο τις 67 σελιδες του τοπικ οι μισες εψαχναν το επαγγελμα του(πορτιερης,μοντελο,καφετζης) και εκαναν ανεκδοτα με την παρτη του...αυτο για να καταλαβουμε οτι πολλες φορες η κριση μας ειναι πιο γρηγορη και απο την κλανια...

εγω αυτο που γραφω ειναι οτι το παιδι ειναι απο τα λιγα πολυ αξιολογα ταλεντα που εχει βγαλει η χωρα μας με τεραστιςες δυνατοτητες και αν δουλευτει σωστα που θα δουλευτει θα παραμιλαμε ολοι να το ξερετε...στη φαση του γκολ ειδα αλλη μια σεντερφορισια κινηση και δε με νοιαζει αν το εβαλε με το γονατο ή με τις τριχες απο τη χαιτη του...σακη συνεχισε τη δουλεια και ο ΠΑΟΚ θα κερδισει πολλα απο σενα...

υγ 2 προκρισεις στο κυπελλο και 3 βαθμοι ο σακης των 110000 ευρω...νομιζω υπεραρκετα για αυτα που τον προοριζαν φετος αλλα θα εχει και συνεχεια... ;)
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Realcon »

Αδελφέ απλά... Υποκλίνομαι.
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από interad »

ΜΠΡΑΒΟ τσολιά μου...

και ως γνωστόν... είναι βαριά, βαριά, η βούρτσα του τσολιά...



ψιτ εγώ είμαι...

που σε είδα στη Λιβαδειά και έγραφα εδώ μέσα ότι στο ζέσταμα δεν πήγαιναν τα σουτ σου στο τέρμα...

τι;;; με έχεις γραμμένο στα @@ σου εσύ;;;

εσύ κάνεις τη δουλειά σου;;;

ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ από τον δάσκαλο και κλείνεις τα αυτιά σου σε κάτι μπαλαδογνώστες σαν την πάρτη μου;;;

και εκεί που πρέπει και όταν πρέπει, τα σουτ σου πάνε και παραπάνε όχι προς το τέρμα, αλλά στα δίχτυα;;;
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Μπράβο ΠΑΟΚτσάκι μας.

Θανάση συνέχα το έτσι.

ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ!

Είσαι παιχταράς και σε στηρίζουμε. Πολλή δουλειά - Λίγα λόγια.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από novito »

Παπάζογλου: "Ιδιαίτερο το γκολ στην Τούμπα"
Ο σκόρερ του ΠΑΟΚ χθες εναντίον του Ατρομήτου, ο Θανάσης Παπάζογλου, σχολίασε για την νίκη της ομάδας του: "Ήταν μοναδικό συναίσθημα γιατί η ομάδα και εγώ χρειαζόμασταν το γκολ. Σημασία έχει που πήραμε τους τρεις βαθμούς. Αυτό κρατάμε.

Από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι στο παιχνίδι και να προσπαθούμε να πάρουμε τη νίκη. Υπάρχουν αρκετά παιχνίδια ακόμη, όμως αυτή είναι η φιλοσοφία μας.

Πίστευα ότι θα μπω. Αν έμπαινε βέβαια γκολ πριν την αλλαγή προφανώς δεν θα περνούσα στο γήπεδο. Εξελίχθηκαν όμως τα πράγματα έτσι μπήκα εγώ και η ομάδα πέτυχε το στόχο της. Θέλουμε να κερδίζουμε σε κάθε παιχνίδι.

Βλέπουμε τώρα το παιχνίδι κυπέλλου. Μακάρι και στα Γιάννινα να πετύχω κάποιο γκολ. Αφιερώνω το γκολ στην οικογένεια μου και στους ανθρώπους που με στήριξαν".

Για τα συνεχόμενα ματς που έρχονται τόνισε: "Έτσι είναι οι μεγάλες ομάδες. Πρέπει όμως να ανταποκριθούμε".

http://sport24.gr/html/ent/448/ent.341448.asp
Άβαταρ μέλους
nikos55
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:36

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από nikos55 »

Μπραβο για το γκολ που το χρειαζοταν τοσο η ομαδα. Δεν εχει σημασια αν μπηκε απο κοντρα ή οχι, ενα απο τα βασικα προσοντα ενος επιθετικου ειναι να ξερει να βρισκεται στο σωστο σημειο.
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από brigate4 »

Κάποτε είχα γράψει
brigate4 έγραψε: Για να καταλάβεις αν κάποιος παίκτης ''ξέρει'' μπάλα χρειάζονται μόνο 5 λεπτά.Όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται αυτό! Αυτό δε σημαίνει πως ο Παπάζογλου δεν θα κάνει καριέρα! Ο Ινζάγκι κ ο Μίλλερ δεν ξέραν ούτε κοντρόλ να κάνουν αλλά είχαν το ένστικτο.
Ο Παπάζογλου δεν είναι καλός με τη μπάλα στα πόδια.Όση πίστωση κι αν του δώσεις δεν θα μάθει.Με αυτό γεννιέσαι.Αλλά αν είναι σοβαρός κ δουλέψει μπορεί να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και να κάνει καριέρα.Σάμπως ο Χαριστέας καλύτερος είναι?
Αυτό ακριβώς εννοούσα (δηλ.το χθεσινό ή τα γκολ του Κυπέλλου)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

αδερφε γνωμη μου ειναι οτι ο παπαζογλου ξερει να χειριζεται πολυ καλα τη μπαλα και το εδιξε σε 5-6 περιπτωσεις και με το παραπανω...εκει που πιστευω οτι υστερει ειναι το τελειωμα(που ειναι συνδιασμος ψυχολογιας και μακροχρονιας απουσιας αλλα θα δειξει αν το εχει) και στη τοποθετηση του σωματος πραγμα το οποιο φαινεται να το δουλευει... :pano: :pano: τεσπα ολο το μελλον μπροστα του ειναι και θα τον αξιολογησουμε...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από gash04 »

Αυτό πιστεύω και εγώ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Poulain
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”