Isaak the Greek έγραψε:Σακη , εισαι μεγαλο τσ0γλ@νι![]()
Τοσο καιρο δεν ελεγα τιποτα , πιστευα οτι εχεις τα προσοντα για μεγαλα πραγματα , κοντεψα να μαλωσω με αρκετους για την παρτυ σου.Κι οταν "εσπασα" κι αναρωτηθηκα γιατι να μην εχεις βαλει εστω κι ενα τετ α τετ , ξεκωλοθηκες![]()
![]()
![]()
![]()
Εσυ να σαι καλα ομως κι εγω απο εδω , μακρυα , θα σε θαυμαζω.Συνεχιστε , κι εσυ κι ο Στελιος και οι υπολοιποι νεαροι Ελληνες που εχουμε.Τετοια ευκαιρια για να δουλεψετε κατω απ' αυτες τις συνθηκες δεν την εχουν αλλοι Ελληνες ποδοσφαιριστες στην Ελλαδα!!!.Πιαστε τον απ' τα κερατα λοιπον και δουλεια , δουλεια , δουλεια!
+1000000000000000000000000000000000
