14.Αθανάσιος Παπάζογλου
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Ποτε ηταν η τελευταια φορα που σημαδεψε τερμα>? πραγματικα δε θυμαμαι...Πολυ δουλεια λιγα λογια κουρεμα..
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Μαχητής, έπαιξε ξύλο με τους αμυντικούς της Λειβαδιάς. Θ'αρθει και το γκολ, μην προτρέχουμε.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Βρε λέςςςςς ;;;;;;;;;teod1980 έγραψε:Ο επόμενως Βλάνταν Ίβιτς...κράξε κράξε που θα πάει τραβήξει...
Υπομονή
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Αλλο ελαφρυντικο δεν μπορω να σου δωσω.Μεχρι και ξυλο (που λεει ο λογος) κοντεψα να παιξω για την παρτυ σου με αλλα παιδια εδω κατω αλλα το παρακανες.Σχεδον στα μισα παιχνιδια βασικος και με τουλαχιστον 3-4 τετ α τετ απο την αρχη της χρονιας , ενα γκολ επρεπε να το χεις.Ουτε δυο ουτε τρια.ΕΝΑ γκολ το ρημαδι επρεπε να το χεις.
Μαλλον του χρονου εχει φυγει δανεικος.
Μαλλον του χρονου εχει φυγει δανεικος.
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Mη μασάς Σάκη, τα ίδια άκουγε και ο Ίβιτς και πλέον έχει ξυπνήσει ο Ronaldinho μέσα του..
Δούλεψε και εμείς θα σε στηρίζουμε μέχρι να βγάλεις την ασπρόμαυρη φανέλα..
Δούλεψε και εμείς θα σε στηρίζουμε μέχρι να βγάλεις την ασπρόμαυρη φανέλα..
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Τέλος χρόνου βασικού!diniko80 έγραψε:σημερα απαραδεκτος.......δουλεια σακη....ασε συνεντευξεις και κοτσιδες και στρωσου ....οσο προλαβαινεις
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Θανάσης Παπάζογλου
δεν ξερω τι συμβαινει......
το πιστευω και γω το παλικαρι...φαινεται οτι προσπαθει,αλλα το γκολ δεν ερχεται....δε νομιζω οτι θα ηταν καλο για την εξελιξη του να το δωσουμε δανεικο του χρονου....εστω και ως 3η-4η εναλλακτικη λυση θεωρω πως πρεπει να μεινει....θα ρθει και το γκολ πιστευω....απλα τωρα που θα παρθει και αλλος επιθετικος και με ετοιμους μουσλι φιλομενο,θα πρεπει να αρπαξει την ευκαιρια απ τα μαλλια γιατι δε θα παιζει βασικος συνεχεια οπως τωρα.....τον πιστευω ομως και νομιζω πως μπορει......μακαρι να ειναι ψυχολογικο και να παρει τα πανω του........
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Ο Παπάζογλου μου θυμίζει το πρώτο εξάμηνο του Βρύζα στον ΠΑΟΚ,τρακαρισμένος και μες την ατυχία!Υπομονή χρειάζεται 1,2 γκολ να του λυθούν τα πόδια!!!

Re: Θανάσης Παπάζογλου
που να τον βλέπατε στην προθέρμανση σήμερα...
όσοι ήταν εκεί ξέρουν...
δυστυχώς...

όσοι ήταν εκεί ξέρουν...
δυστυχώς...
Re: Θανάσης Παπάζογλου
αδερφέ εγώ δε βλέπω ατυχία στον παπάζογλου.. βλέπω ότι είναι σχετικά (με το υπόλοιπο υλικό της ομάδας) άμπαλος! δε νομίζω ότι θα γίνει θαύμα σε 1-2 χρόνια. για να δούμεAlienaras έγραψε:Ο Παπάζογλου μου θυμίζει το πρώτο εξάμηνο του Βρύζα στον ΠΑΟΚ,τρακαρισμένος και μες την ατυχία!Υπομονή χρειάζεται 1,2 γκολ να του λυθούν τα πόδια!!!
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Κι εσυ (ο οποιοσδηποτε εσυ) θα κανεις οτι μπορεις για να συνεχισεις να του δημιουργεις αγχος και να σιγουρεψεις οτι οντως δεν θα παιξεις ποτε μπαλα?
Να θυμισω την καταληξη του "αμπαλου" Βρυζα? Εμεις με την συμπεριφορα μας τον αχρηστευσαμε και τον στειλαμε!
Αμα ακομα δεν βαλαμε μυαλο τα ιδια θα κανουμε και με τον μικρο..
Ξεκολατε, ο Παπαζογλου ΔΕΝ αποκτηθηκε για να σε παιξει μπαλα ΦΕΤΟΣ! Ξερεις τι θα πει να εχεις να παιξεις μπαλα σχεδον 2 χρονια? Γιατι τοσο ειχε να παιξει ο Θανασακης!!!!
Ο παιχτης αποκτηθηκε για να παιξει σε 2 χρονια...αν μπορει θα το δειξει...αν οχι, παλι καλα, πολλοι δεν βγαινουν ως παιχτες!
ΩΣ ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΟΥΜΕ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!
Εγω συνεχιζω να πιστευω οτι ο συγκεκριμενος εχει τα προσοντα για μεγαλη καρριερα με το Δικεφαλο στο στηθος. Προσωπικα τον πιστευω περισσοτερο απο αλλους που λεμε ταλεντα. Υποχρεωση μου ομως ειναι να κρατησω την αποψη μου μονο για την παρτη μου και να τους στηριξω ΟΛΟΥΣ. Για το καλο του ΠΑΟΚ.
Να θυμισω την καταληξη του "αμπαλου" Βρυζα? Εμεις με την συμπεριφορα μας τον αχρηστευσαμε και τον στειλαμε!
Αμα ακομα δεν βαλαμε μυαλο τα ιδια θα κανουμε και με τον μικρο..
Ξεκολατε, ο Παπαζογλου ΔΕΝ αποκτηθηκε για να σε παιξει μπαλα ΦΕΤΟΣ! Ξερεις τι θα πει να εχεις να παιξεις μπαλα σχεδον 2 χρονια? Γιατι τοσο ειχε να παιξει ο Θανασακης!!!!
Ο παιχτης αποκτηθηκε για να παιξει σε 2 χρονια...αν μπορει θα το δειξει...αν οχι, παλι καλα, πολλοι δεν βγαινουν ως παιχτες!
ΩΣ ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΟΥΜΕ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!
Εγω συνεχιζω να πιστευω οτι ο συγκεκριμενος εχει τα προσοντα για μεγαλη καρριερα με το Δικεφαλο στο στηθος. Προσωπικα τον πιστευω περισσοτερο απο αλλους που λεμε ταλεντα. Υποχρεωση μου ομως ειναι να κρατησω την αποψη μου μονο για την παρτη μου και να τους στηριξω ΟΛΟΥΣ. Για το καλο του ΠΑΟΚ.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
εχει βελτιωθει, αλλα δεν ειναι στο επιπεδο που πρεπει και δυστηχως δεν εχει σκοραρει ακομη στο πρωταθλημα.
δεν μπορω ομως να βλεπω ατομα να δικαιολογουν τον κουτσια με το επιχειρημα οτι επαιζε σε μικρη ομαδα πριν ερθει στον ΠΑΟΚ και να μην δικαιολογουν τον σακη που δεν επαιζε καν σε ομαδα για 1,5 χρονο.
δεν μπορω ομως να βλεπω ατομα να δικαιολογουν τον κουτσια με το επιχειρημα οτι επαιζε σε μικρη ομαδα πριν ερθει στον ΠΑΟΚ και να μην δικαιολογουν τον σακη που δεν επαιζε καν σε ομαδα για 1,5 χρονο.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Θανάσης Παπάζογλου
συμφωνω ντανι...danirifle έγραψε:αδερφέ εγώ δε βλέπω ατυχία στον παπάζογλου.. βλέπω ότι είναι σχετικά (με το υπόλοιπο υλικό της ομάδας) άμπαλος! δε νομίζω ότι θα γίνει θαύμα σε 1-2 χρόνια. για να δούμεAlienaras έγραψε:Ο Παπάζογλου μου θυμίζει το πρώτο εξάμηνο του Βρύζα στον ΠΑΟΚ,τρακαρισμένος και μες την ατυχία!Υπομονή χρειάζεται 1,2 γκολ να του λυθούν τα πόδια!!!
αλλά να περιμένουμε...
για το άλλο...τι θα γίνει ο επόμενος πρόεδρος του ΠΑΟΚ?
Re: Θανάσης Παπάζογλου
αδερφέ μην κρίνεις από το τί γράφουμε εδώ μέσα για το αν στηρίζουμε ή όχι στο γήπεδο! γιατί η στήριξη ή όχι εκεί γίνεται και όχι στο σάιτ. έλα λοιπόν να με δεις στο γήπεδο να τα πούμε κιόλας από κοντά να δεις αν στηρίζω ή όχι. 90 λεπτά φωνή ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ. και καθόλου κριτική. η κριτική γίνεται στα σάιτ. και πάντα καλόπιστηBesuch έγραψε:Κι εσυ (ο οποιοσδηποτε εσυ) θα κανεις οτι μπορεις για να συνεχισεις να του δημιουργεις αγχος και να σιγουρεψεις οτι οντως δεν θα παιξεις ποτε μπαλα?
Να θυμισω την καταληξη του "αμπαλου" Βρυζα? Εμεις με την συμπεριφορα μας τον αχρηστευσαμε και τον στειλαμε!
Αμα ακομα δεν βαλαμε μυαλο τα ιδια θα κανουμε και με τον μικρο..
Ξεκολατε, ο Παπαζογλου ΔΕΝ αποκτηθηκε για να σε παιξει μπαλα ΦΕΤΟΣ! Ξερεις τι θα πει να εχεις να παιξεις μπαλα σχεδον 2 χρονια? Γιατι τοσο ειχε να παιξει ο Θανασακης!!!!
Ο παιχτης αποκτηθηκε για να παιξει σε 2 χρονια...αν μπορει θα το δειξει...αν οχι, παλι καλα, πολλοι δεν βγαινουν ως παιχτες!
ΩΣ ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΟΥΜΕ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!
Εγω συνεχιζω να πιστευω οτι ο συγκεκριμενος εχει τα προσοντα για μεγαλη καρριερα με το Δικεφαλο στο στηθος. Προσωπικα τον πιστευω περισσοτερο απο αλλους που λεμε ταλεντα. Υποχρεωση μου ομως ειναι να κρατησω την αποψη μου μονο για την παρτη μου και να τους στηριξω ΟΛΟΥΣ. Για το καλο του ΠΑΟΚ.
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm