14.Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ποτε ηταν η τελευταια φορα που σημαδεψε τερμα>? πραγματικα δε θυμαμαι...Πολυ δουλεια λιγα λογια κουρεμα..
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Μαχητής, έπαιξε ξύλο με τους αμυντικούς της Λειβαδιάς. Θ'αρθει και το γκολ, μην προτρέχουμε.
Άβαταρ μέλους
El Left
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 22:53
Τοποθεσία: Εύοσμος,Θεσσαλονίκη

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από El Left »

teod1980 έγραψε:Ο επόμενως Βλάνταν Ίβιτς...κράξε κράξε που θα πάει τραβήξει...
Υπομονή
Βρε λέςςςςς ;;;;;;;;; :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Αλλο ελαφρυντικο δεν μπορω να σου δωσω.Μεχρι και ξυλο (που λεει ο λογος) κοντεψα να παιξω για την παρτυ σου με αλλα παιδια εδω κατω αλλα το παρακανες.Σχεδον στα μισα παιχνιδια βασικος και με τουλαχιστον 3-4 τετ α τετ απο την αρχη της χρονιας , ενα γκολ επρεπε να το χεις.Ουτε δυο ουτε τρια.ΕΝΑ γκολ το ρημαδι επρεπε να το χεις.

Μαλλον του χρονου εχει φυγει δανεικος.
Άβαταρ μέλους
Athanasiadhs
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Athanasiadhs »

Mη μασάς Σάκη, τα ίδια άκουγε και ο Ίβιτς και πλέον έχει ξυπνήσει ο Ronaldinho μέσα του.. :opaokara:
Δούλεψε και εμείς θα σε στηρίζουμε μέχρι να βγάλεις την ασπρόμαυρη φανέλα.. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από free4 »

diniko80 έγραψε:σημερα απαραδεκτος.......δουλεια σακη....ασε συνεντευξεις και κοτσιδες και στρωσου ....οσο προλαβαινεις
Τέλος χρόνου βασικού!
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από indian chief »

δεν ξερω τι συμβαινει...... :roll: :roll: :roll: το πιστευω και γω το παλικαρι...φαινεται οτι προσπαθει,αλλα το γκολ δεν ερχεται....δε νομιζω οτι θα ηταν καλο για την εξελιξη του να το δωσουμε δανεικο του χρονου....εστω και ως 3η-4η εναλλακτικη λυση θεωρω πως πρεπει να μεινει....θα ρθει και το γκολ πιστευω....απλα τωρα που θα παρθει και αλλος επιθετικος και με ετοιμους μουσλι φιλομενο,θα πρεπει να αρπαξει την ευκαιρια απ τα μαλλια γιατι δε θα παιζει βασικος συνεχεια οπως τωρα.....τον πιστευω ομως και νομιζω πως μπορει......μακαρι να ειναι ψυχολογικο και να παρει τα πανω του........
Άβαταρ μέλους
Alienaras
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2008, 22:42
Τοποθεσία: Again$t Mod€rn Football

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Alienaras »

Ο Παπάζογλου μου θυμίζει το πρώτο εξάμηνο του Βρύζα στον ΠΑΟΚ,τρακαρισμένος και μες την ατυχία!Υπομονή χρειάζεται 1,2 γκολ να του λυθούν τα πόδια!!!
:pano:
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από interad »

που να τον βλέπατε στην προθέρμανση σήμερα...

όσοι ήταν εκεί ξέρουν...

δυστυχώς...
:evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από danirifle »

Alienaras έγραψε:Ο Παπάζογλου μου θυμίζει το πρώτο εξάμηνο του Βρύζα στον ΠΑΟΚ,τρακαρισμένος και μες την ατυχία!Υπομονή χρειάζεται 1,2 γκολ να του λυθούν τα πόδια!!!
:pano:
αδερφέ εγώ δε βλέπω ατυχία στον παπάζογλου.. βλέπω ότι είναι σχετικά (με το υπόλοιπο υλικό της ομάδας) άμπαλος! δε νομίζω ότι θα γίνει θαύμα σε 1-2 χρόνια. για να δούμε
Besuch
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Besuch »

Κι εσυ (ο οποιοσδηποτε εσυ) θα κανεις οτι μπορεις για να συνεχισεις να του δημιουργεις αγχος και να σιγουρεψεις οτι οντως δεν θα παιξεις ποτε μπαλα?
Να θυμισω την καταληξη του "αμπαλου" Βρυζα? Εμεις με την συμπεριφορα μας τον αχρηστευσαμε και τον στειλαμε!
Αμα ακομα δεν βαλαμε μυαλο τα ιδια θα κανουμε και με τον μικρο..

Ξεκολατε, ο Παπαζογλου ΔΕΝ αποκτηθηκε για να σε παιξει μπαλα ΦΕΤΟΣ! Ξερεις τι θα πει να εχεις να παιξεις μπαλα σχεδον 2 χρονια? Γιατι τοσο ειχε να παιξει ο Θανασακης!!!!
Ο παιχτης αποκτηθηκε για να παιξει σε 2 χρονια...αν μπορει θα το δειξει...αν οχι, παλι καλα, πολλοι δεν βγαινουν ως παιχτες!
ΩΣ ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΟΥΜΕ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!
Εγω συνεχιζω να πιστευω οτι ο συγκεκριμενος εχει τα προσοντα για μεγαλη καρριερα με το Δικεφαλο στο στηθος. Προσωπικα τον πιστευω περισσοτερο απο αλλους που λεμε ταλεντα. Υποχρεωση μου ομως ειναι να κρατησω την αποψη μου μονο για την παρτη μου και να τους στηριξω ΟΛΟΥΣ. Για το καλο του ΠΑΟΚ.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από kos »

εχει βελτιωθει, αλλα δεν ειναι στο επιπεδο που πρεπει και δυστηχως δεν εχει σκοραρει ακομη στο πρωταθλημα.

δεν μπορω ομως να βλεπω ατομα να δικαιολογουν τον κουτσια με το επιχειρημα οτι επαιζε σε μικρη ομαδα πριν ερθει στον ΠΑΟΚ και να μην δικαιολογουν τον σακη που δεν επαιζε καν σε ομαδα για 1,5 χρονο.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από sidpanos »

danirifle έγραψε:
Alienaras έγραψε:Ο Παπάζογλου μου θυμίζει το πρώτο εξάμηνο του Βρύζα στον ΠΑΟΚ,τρακαρισμένος και μες την ατυχία!Υπομονή χρειάζεται 1,2 γκολ να του λυθούν τα πόδια!!!
:pano:
αδερφέ εγώ δε βλέπω ατυχία στον παπάζογλου.. βλέπω ότι είναι σχετικά (με το υπόλοιπο υλικό της ομάδας) άμπαλος! δε νομίζω ότι θα γίνει θαύμα σε 1-2 χρόνια. για να δούμε
συμφωνω ντανι...
αλλά να περιμένουμε...
για το άλλο...τι θα γίνει ο επόμενος πρόεδρος του ΠΑΟΚ? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από danirifle »

Besuch έγραψε:Κι εσυ (ο οποιοσδηποτε εσυ) θα κανεις οτι μπορεις για να συνεχισεις να του δημιουργεις αγχος και να σιγουρεψεις οτι οντως δεν θα παιξεις ποτε μπαλα?
Να θυμισω την καταληξη του "αμπαλου" Βρυζα? Εμεις με την συμπεριφορα μας τον αχρηστευσαμε και τον στειλαμε!
Αμα ακομα δεν βαλαμε μυαλο τα ιδια θα κανουμε και με τον μικρο..

Ξεκολατε, ο Παπαζογλου ΔΕΝ αποκτηθηκε για να σε παιξει μπαλα ΦΕΤΟΣ! Ξερεις τι θα πει να εχεις να παιξεις μπαλα σχεδον 2 χρονια? Γιατι τοσο ειχε να παιξει ο Θανασακης!!!!
Ο παιχτης αποκτηθηκε για να παιξει σε 2 χρονια...αν μπορει θα το δειξει...αν οχι, παλι καλα, πολλοι δεν βγαινουν ως παιχτες!
ΩΣ ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΟΥΜΕ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!
Εγω συνεχιζω να πιστευω οτι ο συγκεκριμενος εχει τα προσοντα για μεγαλη καρριερα με το Δικεφαλο στο στηθος. Προσωπικα τον πιστευω περισσοτερο απο αλλους που λεμε ταλεντα. Υποχρεωση μου ομως ειναι να κρατησω την αποψη μου μονο για την παρτη μου και να τους στηριξω ΟΛΟΥΣ. Για το καλο του ΠΑΟΚ.
αδερφέ μην κρίνεις από το τί γράφουμε εδώ μέσα για το αν στηρίζουμε ή όχι στο γήπεδο! γιατί η στήριξη ή όχι εκεί γίνεται και όχι στο σάιτ. έλα λοιπόν να με δεις στο γήπεδο να τα πούμε κιόλας από κοντά να δεις αν στηρίζω ή όχι. 90 λεπτά φωνή ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ. και καθόλου κριτική. η κριτική γίνεται στα σάιτ. και πάντα καλόπιστη
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Papazoglou........... No comments
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”