Ναι, οκ..ΑποστόληςΑ έγραψε:Περίμενε να δεις την τριπλέτα Garcia - Lazar - Spadacio. Αν μας βγει ο Βραζιλιάνος (τουλάχιστον έτσι λένε αυτοι που τον ξέρουν) η ομάδα θα απογειωθεί όπως πριν από 2 έτη με Ivic.
Και ποιος θα μαρκαρει στην ομαδα?
Ο Βιειρινια ή ο Γεωργιάδης?
Ο Ρουμανος το κατεχει το τοπι, αλλα οι πολλές τρίπλες ζαλίζουν εκτός από τους αντιπάλους και την ομάδα!