25.Costin Lazăr

Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από free4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Περίμενε να δεις την τριπλέτα Garcia - Lazar - Spadacio. Αν μας βγει ο Βραζιλιάνος (τουλάχιστον έτσι λένε αυτοι που τον ξέρουν) η ομάδα θα απογειωθεί όπως πριν από 2 έτη με Ivic.
Ναι, οκ..
Και ποιος θα μαρκαρει στην ομαδα?
Ο Βιειρινια ή ο Γεωργιάδης?


Ο Ρουμανος το κατεχει το τοπι, αλλα οι πολλές τρίπλες ζαλίζουν εκτός από τους αντιπάλους και την ομάδα!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εκανε παλι τα παραπανισια του αλλα ωρες ωρες ηταν συγκινητικος...τρεξιμο πιεση....τους εκανε που και που πλακιτσα...ωραιος
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από ronaldo »

παιχταρας..!!
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16721
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από Equalizer »

Παιχταράς...

Παραπανίσια ή οχι μερικά απ αυτά που κάνει, αλλά απ τους λίγους που μπήκε μες την περιοχή τους μόνος του, ξεκινώντας απ το κέντρο τριπλάροντας δυο τρείς στην πορεία..
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από niks »

δεν χανει τη μπαλα με τιποτα ρε ο πο@στης

λιγο το θεμα "πασα" να φροντισει και να βαλουμε και καμμια ρητρα

δεν ειδα πολλους παιχτες να βγαζουν για βραδυνο περιπατο την μιση (και κομπλε) Τοτεναμ ,και μαλιστα ..δις
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από obanebane »

Και αυτος βγηκε τραυματιας ελπιζω να ειναι καλα γιατι δεν προκειτε να βρει ποτε ρυθμο με τα μπες βγες στην 11αδα.
Ηταν πολυ καλος (με ενα δυο λαθακια που ευτηχως δεν κοστισαν) αλλα ποιος δεν ηταν?
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από free4 »

Απιστευτος...
Με αστειρευτες δυναμεις, μυαλωμενο παιχνιδι και τρομερη εξυπναδα!
Τραυματιστηκε σε μια διεκδικηση οπου εκανε τακλιν!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αν αυτο το χαφ δεν κανει για τον ΠΑΟΚ τοτε ποιο κανει????

Σε πιστευα απο την αρχη και σε κανενα σημειο δεν αμφεβαλλα...Ρουμανος με ψυχρο αιμα...

Σε καποια στιγμη μου φαινετα πριν το ημιχρονο τους εκανε μια πλακα με κατι τριπλες....Τρελαθηκανε τα αγγλακια...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από moican4 »

niks έγραψε:δεν χανει τη μπαλα με τιποτα ρε ο πο@στης

λιγο το θεμα "πασα" να φροντισει και να βαλουμε και καμμια ρητρα

δεν ειδα πολλους παιχτες να βγαζουν για βραδυνο περιπατο την μιση (και κομπλε) Τοτεναμ ,και μαλιστα ..δις

Αυτό ακριβώς...
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από Alastor »

πολλες φορες που κρατησε την μπαλα παραπανω χτες,παρατηρησα οτι δεν ειχε στηριγματα διπλα...οποτε απτο να την πουλησει πετωντας την μακρια,προτιμησε να την κρατησει....επισης γουσταρω παικτες που κρατανε μπαλα,γιατι σημαινει οτι εχουν @ρχιδια(βλ γκαρσια,βιερινια)
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από Boksic4 »

απο οταν ηρθε φανηκε οτι ξερει 100 κιλα μπαλα... και το δειξε και χθες με το παραπανω
και σκυλιασε
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από monopaokre »

Εκπληκτικός πραγματικά...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ο μονος χαφ που προσπαθησε -μπορουσε..
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από bob »

καλά ρε είσαι σοβαρός?βάζεις γκολ με πέναλντι και ενώ το ματς το έκανες 2-2 και αντί να τρέξεις να πάρεις την μπάλα από τα δίχτυα μου βγάζεις την μπλούζα λες και έβαλες στο 93 γκολ με τον γκει και πήρες κύπελλο? ΕΛΕΟΣ!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 25. Costin Lazăr

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Οπαδοί είμαστε, όχι προπονητές για να κράξουμε το 0.5% αρνητικό στο 99.5% της καλής πράξης! Εκτός κι αν είμαστε εμπαθείς... Σε λίγο θα βάζει γκολ κάποιος και θα λέμε "Γιατί με το δεξί και όχι με το αριστερό ρε αλήτη; Φύγε απ'τον Π.Α.Ο.Κ.!"
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”