91.Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Μου αρεσει ο Κρεσιτς αλλα γενικα προτιμω τερματοφυλακες που καθαριζουν την φαση εν τη γενέσει της και οχι αυτους που πρωτα κανουν λαθος εξοδο, γυρνανε πισω και μετα κανουν μια εντυπωσιακη επεμβαση....Αν το διορθωσει αυτο(κατι που λεμε οσα χρονια ειναι στην ομαδα βεβαια)... Οχι τιποτε αλλο αγχωνεται και ολη η αμυνα οταν ξερει σε μια σεντρα οτι ο τερματοφυλακας μαλλον θα κανει ασκησεις μπρος πισω αλμα.
Γενικο συμπερασμα καλοι και ο Κρεσιτς και ο Γλυκος αλλα θελουμε ενα υβριδιο των δυο...


Αληθεια αν εχει κανεις δει το Γιακουμη ας πει δυο πραματακια στο καταλληλο τοπικ βεβαια
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Karelias »

Photis έγραψε:
zizu10 έγραψε:Πολύ καλά ρεφλέξ το απέδειξε και σήμερα!Αλλά ως εκεί!!!Τίποτα άλλο που να θυμίζει τερματοφύλακα που αξίζει να παίζει στον ΠΑΟΚ!
Συμφωνώ γιατί αν τον συγκρίνουμε με τον Γλύκο η ζυγαριά γέρνει στον 2ο.Εξηγούμαι:
1)Ικανότητα στις αποκρούσεις σίγουρα υπερτερεί ο Κρέσιτς.Με διαφορά.
2)Καθοδήγηση της άμυνας υπερτερεί ο Γλύκος.
3)Ικανότητα στα πόδια Γλύκος με διαφορά.
4)Εξόδοι με διαφορά στήθους ο Γλύκος.
:pano:
+1

Γιατί δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να κάνεις εκπληκτική επέμβαση αφού κάνεις για μια ακόμα φορά πάλι μαλακία έξοδο.
Δεν θα γίνεται πάντα αυτό κι το πιθανότερο είναι να τρώμε κοροϊδίες γκολ.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από joshua »

Αυτο το καινουριο φρουτο της καθοδηγησης της αμυνας ωραιο ανεκδοτο.Μην γραψει καμια @#%@ρια ενας δημοσιογραφος,γινεται μοδα....Επισης απο που ακριβως προκυπτει οτι ειναι καλυτερος στις εξοδους ο Γλυκος,που δεν υπαρχει παιχνιδι να μην εκανε μια γκαφα σε εξοδο,σε οσα επαιξε, δεν το καταλαβαινω.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οτι δεν μεταδιδει ηρεμια στην ομαδα...κτ που ειναι πολυ βασικο ειναι δεδομενο..με τα βγαινω δε βγαινω...τις κακες απομακρυνσεις κλπ...Χτες ηταν καλος αν και την καλυτερη επεμβαση την εκανε μετα απο δικο του λαθος//
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Karelias »

Δεν είναι καινούργιο φρούτο, έλεος.
Ο τέρμας έχει την ευθύνη της αμυντικής γραμμής κι αυτός την κατευθύνει. Επι Γλύκου, η άμυνά μας σταμάτησε να δέχεται αστεία γκολ στο βαθμό που τα δεχόταν. Και επί Γλύκου έγινε το σερί των 10 αγώνων χωρίς ήττα.
Προτιμώ 1000 φορές ένα τέρμα που βγαίνει 9 σωστά και μία λάθος από έναν που 5/10 βγαίνει δε βγαίνει κι είναι και 2 μέτρα άνθρωπος.
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Aντε και καλη συνεχεια στο Φριουλη....σε χρειαζωμαστε.....
....και που ξερεις,μπορει να σου ερθει τελικα η πολυποθητη προτασει που περιμενεις για να παιξεις σε ενα ''μεγαλο''
ευρωπαικο συλλογο ;)

Υ.Γ.Τερματας που δεν εχει εξοδους....ειναι σαν το στοπερ που του περνουν τις κεφαλιες και τον κανουν πλακα οι επιθετικοι στο ψηλο παιχνιδι......
rox-4-
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ 2011, 03:12

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από rox-4- »

το οποιο συνεβαινε συχνα με κοντρερας.....
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ο άνθρωπος έκανε χθες μπροστά να βγει και μετά έκανε πίσω και ευτυχως ο Αλλάχ μας λυπήθηκε και απέκρουσε.

Γέλαγε όλο το μαγαζί εχθες.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από eleos »

Karelias έγραψε:Δεν είναι καινούργιο φρούτο, έλεος.
Ο τέρμας έχει την ευθύνη της αμυντικής γραμμής κι αυτός την κατευθύνει. Επι Γλύκου, η άμυνά μας σταμάτησε να δέχεται αστεία γκολ στο βαθμό που τα δεχόταν. Και επί Γλύκου έγινε το σερί των 10 αγώνων χωρίς ήττα.
Προτιμώ 1000 φορές ένα τέρμα που βγαίνει 9 σωστά και μία λάθος από έναν που 5/10 βγαίνει δε βγαίνει κι είναι και 2 μέτρα άνθρωπος.

Συμφωνώ σε όλα.

Αλλά χθές ήταν καλός και ας τον στηρίξουμε μέχρι να γυρίσει ο γλύκος.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Karelias »

Ήταν καλό σε αυτό που είναι καλός.
Ήταν μέτριος/κακός σε αυτό που είναι μέτριος/κακός.
Καμία βελτίωση (για να μην πω ότι χειροτέρεψε) στις εμφανείς του αδυναμίες.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

το χειρότερο είναι ότι αυτά που κάνει καλά είναι απαιτητικά σε σωματικό και νοητικό επίπεδο. Αύριο μεθαύριο που τα ρεφλέξ του και η ελαστικότητά του θα έχουν εξασθενήσει τι θα λέμε;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μπραβο ψηλε...ο καλυτερος σημεραα μαλλον
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από theoPAOK »

Άμα θες να παίξεις κάνεις παπάδες..
Δεν ήσουν τυχαία ο κορυφαίος τερμας στους ομίλους του ΕL πέρυσι.....
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από danirifle »

πάρα πολύ καλό παιχνίδι
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

ευτυχώς στη φάση που βραχυκύκλωσε δεν το πληρώσαμε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”