91.Dario Krešić
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: 91. Dario Krešić
Μου αρεσει ο Κρεσιτς αλλα γενικα προτιμω τερματοφυλακες που καθαριζουν την φαση εν τη γενέσει της και οχι αυτους που πρωτα κανουν λαθος εξοδο, γυρνανε πισω και μετα κανουν μια εντυπωσιακη επεμβαση....Αν το διορθωσει αυτο(κατι που λεμε οσα χρονια ειναι στην ομαδα βεβαια)... Οχι τιποτε αλλο αγχωνεται και ολη η αμυνα οταν ξερει σε μια σεντρα οτι ο τερματοφυλακας μαλλον θα κανει ασκησεις μπρος πισω αλμα.
Γενικο συμπερασμα καλοι και ο Κρεσιτς και ο Γλυκος αλλα θελουμε ενα υβριδιο των δυο...
Αληθεια αν εχει κανεις δει το Γιακουμη ας πει δυο πραματακια στο καταλληλο τοπικ βεβαια
Γενικο συμπερασμα καλοι και ο Κρεσιτς και ο Γλυκος αλλα θελουμε ενα υβριδιο των δυο...
Αληθεια αν εχει κανεις δει το Γιακουμη ας πει δυο πραματακια στο καταλληλο τοπικ βεβαια
Re: 91. Dario Krešić
+1Photis έγραψε:Συμφωνώ γιατί αν τον συγκρίνουμε με τον Γλύκο η ζυγαριά γέρνει στον 2ο.Εξηγούμαι:zizu10 έγραψε:Πολύ καλά ρεφλέξ το απέδειξε και σήμερα!Αλλά ως εκεί!!!Τίποτα άλλο που να θυμίζει τερματοφύλακα που αξίζει να παίζει στον ΠΑΟΚ!
1)Ικανότητα στις αποκρούσεις σίγουρα υπερτερεί ο Κρέσιτς.Με διαφορά.
2)Καθοδήγηση της άμυνας υπερτερεί ο Γλύκος.
3)Ικανότητα στα πόδια Γλύκος με διαφορά.
4)Εξόδοι με διαφορά στήθους ο Γλύκος.
Γιατί δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να κάνεις εκπληκτική επέμβαση αφού κάνεις για μια ακόμα φορά πάλι μαλακία έξοδο.
Δεν θα γίνεται πάντα αυτό κι το πιθανότερο είναι να τρώμε κοροϊδίες γκολ.
Re: 91. Dario Krešić
Αυτο το καινουριο φρουτο της καθοδηγησης της αμυνας ωραιο ανεκδοτο.Μην γραψει καμια @#%@ρια ενας δημοσιογραφος,γινεται μοδα....Επισης απο που ακριβως προκυπτει οτι ειναι καλυτερος στις εξοδους ο Γλυκος,που δεν υπαρχει παιχνιδι να μην εκανε μια γκαφα σε εξοδο,σε οσα επαιξε, δεν το καταλαβαινω.
Re: 91. Dario Krešić
οτι δεν μεταδιδει ηρεμια στην ομαδα...κτ που ειναι πολυ βασικο ειναι δεδομενο..με τα βγαινω δε βγαινω...τις κακες απομακρυνσεις κλπ...Χτες ηταν καλος αν και την καλυτερη επεμβαση την εκανε μετα απο δικο του λαθος//
Re: 91. Dario Krešić
Δεν είναι καινούργιο φρούτο, έλεος.
Ο τέρμας έχει την ευθύνη της αμυντικής γραμμής κι αυτός την κατευθύνει. Επι Γλύκου, η άμυνά μας σταμάτησε να δέχεται αστεία γκολ στο βαθμό που τα δεχόταν. Και επί Γλύκου έγινε το σερί των 10 αγώνων χωρίς ήττα.
Προτιμώ 1000 φορές ένα τέρμα που βγαίνει 9 σωστά και μία λάθος από έναν που 5/10 βγαίνει δε βγαίνει κι είναι και 2 μέτρα άνθρωπος.
Ο τέρμας έχει την ευθύνη της αμυντικής γραμμής κι αυτός την κατευθύνει. Επι Γλύκου, η άμυνά μας σταμάτησε να δέχεται αστεία γκολ στο βαθμό που τα δεχόταν. Και επί Γλύκου έγινε το σερί των 10 αγώνων χωρίς ήττα.
Προτιμώ 1000 φορές ένα τέρμα που βγαίνει 9 σωστά και μία λάθος από έναν που 5/10 βγαίνει δε βγαίνει κι είναι και 2 μέτρα άνθρωπος.
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: 91. Dario Krešić
Aντε και καλη συνεχεια στο Φριουλη....σε χρειαζωμαστε.....
....και που ξερεις,μπορει να σου ερθει τελικα η πολυποθητη προτασει που περιμενεις για να παιξεις σε ενα ''μεγαλο''
ευρωπαικο συλλογο
Υ.Γ.Τερματας που δεν εχει εξοδους....ειναι σαν το στοπερ που του περνουν τις κεφαλιες και τον κανουν πλακα οι επιθετικοι στο ψηλο παιχνιδι......
....και που ξερεις,μπορει να σου ερθει τελικα η πολυποθητη προτασει που περιμενεις για να παιξεις σε ενα ''μεγαλο''
ευρωπαικο συλλογο
Υ.Γ.Τερματας που δεν εχει εξοδους....ειναι σαν το στοπερ που του περνουν τις κεφαλιες και τον κανουν πλακα οι επιθετικοι στο ψηλο παιχνιδι......
Re: 91. Dario Krešić
Ο άνθρωπος έκανε χθες μπροστά να βγει και μετά έκανε πίσω και ευτυχως ο Αλλάχ μας λυπήθηκε και απέκρουσε.
Γέλαγε όλο το μαγαζί εχθες.
Γέλαγε όλο το μαγαζί εχθες.
Re: 91. Dario Krešić
Karelias έγραψε:Δεν είναι καινούργιο φρούτο, έλεος.
Ο τέρμας έχει την ευθύνη της αμυντικής γραμμής κι αυτός την κατευθύνει. Επι Γλύκου, η άμυνά μας σταμάτησε να δέχεται αστεία γκολ στο βαθμό που τα δεχόταν. Και επί Γλύκου έγινε το σερί των 10 αγώνων χωρίς ήττα.
Προτιμώ 1000 φορές ένα τέρμα που βγαίνει 9 σωστά και μία λάθος από έναν που 5/10 βγαίνει δε βγαίνει κι είναι και 2 μέτρα άνθρωπος.
Συμφωνώ σε όλα.
Αλλά χθές ήταν καλός και ας τον στηρίξουμε μέχρι να γυρίσει ο γλύκος.
Re: 91. Dario Krešić
Ήταν καλό σε αυτό που είναι καλός.
Ήταν μέτριος/κακός σε αυτό που είναι μέτριος/κακός.
Καμία βελτίωση (για να μην πω ότι χειροτέρεψε) στις εμφανείς του αδυναμίες.
Ήταν μέτριος/κακός σε αυτό που είναι μέτριος/κακός.
Καμία βελτίωση (για να μην πω ότι χειροτέρεψε) στις εμφανείς του αδυναμίες.
Re: 91. Dario Krešić
το χειρότερο είναι ότι αυτά που κάνει καλά είναι απαιτητικά σε σωματικό και νοητικό επίπεδο. Αύριο μεθαύριο που τα ρεφλέξ του και η ελαστικότητά του θα έχουν εξασθενήσει τι θα λέμε;
Re: 91. Dario Krešić
Άμα θες να παίξεις κάνεις παπάδες..
Δεν ήσουν τυχαία ο κορυφαίος τερμας στους ομίλους του ΕL πέρυσι.....
Δεν ήσουν τυχαία ο κορυφαίος τερμας στους ομίλους του ΕL πέρυσι.....