91.Dario Krešić
Re: 91. Dario Krešić
Δεν υπαρχει ελπιδα βελτιωσης του συγκεκριμενοου, απορω γιατι ελπιζετε ακομα. Οταν δεν εχει μυαλο καποιος δεν μπορει να βελτιωθει ουτε στο κατουρημα.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21289
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 91. Dario Krešić
kos έγραψε:ελεγα προχθες οτι ο μπολονι διδασκει. τριχες. ανεπιδεκτος μαθησεως ο Παοκτσης.
το παλικαρι ειναι πολυ πεσμενο αλλα θελει στηριξη. οχι κραξιμο. ετσι λεει τουλαχιστον ο μπολονι.
ε καλά,δε στείλαμε κι επιτροπή διαμαρτυρίας στον μπόλονι για να τον αναγκάσουμε να τον καρατομήσει από βασικό.ίσως να γενεί και τούτο,στην ώρα του.
Re: 91. Dario Krešić
Παντως εγω δεν του δινω τουλαχιστον τοσες πολλες ευθυνης οσες αλλοι φιλοι για το ξεκινημα του δευτερου ημιχρονου.Η ρουμπιν μπηκε πολυ δυνατα,ολες οι γραμμες μας υποχωρησαν και οταν η περιοχη σου γεμιζει με παικτες η εξοδος ειναι σχεδον αδυνατη.
-
Dimg4
Re: 91. Dario Krešić
για να επιμενει ο Μπολονι κατι ξερει.. βλεπε κωλοτουμπαρες στο θεμα Ετο πριν κανα 2 βδομαδες
Re: 91. Dario Krešić
Παντως ο Τζορμπατζογλου το εγραψε και μετα και τα σημερινα τον πιστευω.
Ειναι συγουρα συστημα βγαλμενο απο την προπονηση: Κρεσιτς αστοχη εξοδο (απο σημερα και κολλημενος στο τερμα) και τα μπακ τρεχουν να σωσουν πανω στη γραμμη.
Ειναι συγουρα συστημα βγαλμενο απο την προπονηση: Κρεσιτς αστοχη εξοδο (απο σημερα και κολλημενος στο τερμα) και τα μπακ τρεχουν να σωσουν πανω στη γραμμη.
Re: 91. Dario Krešić
οχι μονο δε βγαινει για να καθαρισει μια φαση αλλα αγχωνει και μταδιδει νευρικοτητα στους αμυντικους......πολυ σημαντικο για να σεντερ μπακ να ξερει οτι εχει ικανο τερματα πισω,,,....
ενα τριτο του συμβολαιου στον κοντρερας ειχα πει τις προαλλες αλλα μαλλον λιγο ειναι..
ενα τριτο του συμβολαιου στον κοντρερας ειχα πει τις προαλλες αλλα μαλλον λιγο ειναι..
Re: 91. Dario Krešić
Σύστημα πλημμύρα λέγεταιmkpaok έγραψε:Παντως ο Τζορμπατζογλου το εγραψε και μετα και τα σημερινα τον πιστευω.
Ειναι συγουρα συστημα βγαλμενο απο την προπονηση: Κρεσιτς αστοχη εξοδο (απο σημερα και κολλημενος στο τερμα) και τα μπακ τρεχουν να σωσουν πανω στη γραμμη.
Re: 91. Dario Krešić
το κακό στο σημερινό ματς ήταν ότι σπανίως μπλόκαρε την μπάλα. Μπλοκάρω την μπάλα σημαίνει τελειώνω την επίθεση του αντιπάλου, αλλάζει η κατοχή, ελέγχω το ρυθμό.
Σήμερα με μια ομάδα που στηρίζεται στο γρήγορο ρυθμό είχαμε απόκρουση, άρα η επίθεση του αντιπάλου δεν τελειώνει, η μπάλα είναι διεκδικίσημη και ο ρυθμός δε σπάει. Άρα σήμερα και 1000 σωστές εξόδους να έκανε και όλα τα σουτ να τα έβγαζε θα γινόταν φάσεις σαν αυτή του δεύτερου γκολ, όπου η απόκρουση με το ένα χέρι στέλνει τη μπάλα πάνω στον αντίπαλο που βρίσκεται προ κενής εστίας.
Σήμερα με μια ομάδα που στηρίζεται στο γρήγορο ρυθμό είχαμε απόκρουση, άρα η επίθεση του αντιπάλου δεν τελειώνει, η μπάλα είναι διεκδικίσημη και ο ρυθμός δε σπάει. Άρα σήμερα και 1000 σωστές εξόδους να έκανε και όλα τα σουτ να τα έβγαζε θα γινόταν φάσεις σαν αυτή του δεύτερου γκολ, όπου η απόκρουση με το ένα χέρι στέλνει τη μπάλα πάνω στον αντίπαλο που βρίσκεται προ κενής εστίας.
Re: 91. Dario Krešić
Δαρείε.
Είσαι 2 μέτρα παλίκαρι αδερφέ.
Σακουλέψου λίγο την κατάσταση και βάλε λίγο το μυαλό σου να δουλέψει
γιατί αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο.
Είσαι 2 μέτρα παλίκαρι αδερφέ.
Σακουλέψου λίγο την κατάσταση και βάλε λίγο το μυαλό σου να δουλέψει
γιατί αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο.
Re: 91. Dario Krešić
Δυστυχώς κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο και η ψυχολογία του πέφτει συνεχώς (αρχίσαμε και πληρώνουμε τα λαθη του), πρέπει να τον στηρίξουν όλοι και κυρίως ψυχολογικά για να αποκτήσει αυτοπεποίθηση............αλλιώς χαλκιάς.
Re: 91. Dario Krešić
Στην δική μας περίπτωση ( ο χαλκιάς είναι προς την δύση της καριέρας του ) και ο κρεσιτσ είναι σχετικά στην αρχή για αυτό του δίνεις όσο πιο πολύ μπορείς πίστωση χρόνου, μέχρι βέβαια στο σημείο που δεν ζημιώνεις την ομάδα για όφελος του παίκτη και ο Κόουτς πιστεύω οτι έχει φτάσει στα όρια του όσον αφόρα τον κρεσιτσ, αυτή είναι η γνώμη μου ας αφήσουμε τον κόουτς και τον χρόνο να δούμε τι θα γίνει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Παρ 30 Σεπ 2011, 07:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: παραθεση μονο οταν μεσολαβεί έστω ένα ποστ..
Λόγος: παραθεση μονο οταν μεσολαβεί έστω ένα ποστ..
Re: 91. Dario Krešić
Άντε, δε φτάνει τόσο?eleos έγραψε:xristos14 έγραψε:Στο Μεσολόγγι λιγότερο πανικόβλητοι κάναν έξοδο οι επαναστάτες![]()
![]()
![]()
Εγώ πάντως εδώ και κανα 2 βδομάδες έχω βγεί απο τη γωνία και τα λέω μπροστά του...moican4 έγραψε:Σιγά ρε Φαλέγκο...θα διαβάσει κανένας και θα νομίζει ότι έφαγε 3...!!
υπερβολικοί σε όλα είστε ορισμένοι...
Φαντάζομαι στην "γωνία" περιμένουν κάποιοι μέχρι το "λάθος" του να αποβεί μοιραίο για την ομάδα.
Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, απλά η κωλοφαρδία του τον διασώζει προς το παρρόν.
Τόχω γράψει και παλαιότερα: "Όσο έχεις ΠΑΤΟ διάβαινε..."