91.Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Olorin »

Δεν υπαρχει ελπιδα βελτιωσης του συγκεκριμενοου, απορω γιατι ελπιζετε ακομα. Οταν δεν εχει μυαλο καποιος δεν μπορει να βελτιωθει ουτε στο κατουρημα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21293
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

kos έγραψε:ελεγα προχθες οτι ο μπολονι διδασκει. τριχες. ανεπιδεκτος μαθησεως ο Παοκτσης.
το παλικαρι ειναι πολυ πεσμενο αλλα θελει στηριξη. οχι κραξιμο. ετσι λεει τουλαχιστον ο μπολονι.

ε καλά,δε στείλαμε κι επιτροπή διαμαρτυρίας στον μπόλονι για να τον αναγκάσουμε να τον καρατομήσει από βασικό.ίσως να γενεί και τούτο,στην ώρα του.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από joshua »

Παντως εγω δεν του δινω τουλαχιστον τοσες πολλες ευθυνης οσες αλλοι φιλοι για το ξεκινημα του δευτερου ημιχρονου.Η ρουμπιν μπηκε πολυ δυνατα,ολες οι γραμμες μας υποχωρησαν και οταν η περιοχη σου γεμιζει με παικτες η εξοδος ειναι σχεδον αδυνατη.
Dimg4

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Dimg4 »

για να επιμενει ο Μπολονι κατι ξερει.. βλεπε κωλοτουμπαρες στο θεμα Ετο πριν κανα 2 βδομαδες
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

παντως μπορω να πω οτι ειναι σταθερος σε αποδοση.......
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από mkpaok »

Παντως ο Τζορμπατζογλου το εγραψε και μετα και τα σημερινα τον πιστευω.
Ειναι συγουρα συστημα βγαλμενο απο την προπονηση: Κρεσιτς αστοχη εξοδο (απο σημερα και κολλημενος στο τερμα) και τα μπακ τρεχουν να σωσουν πανω στη γραμμη.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οχι μονο δε βγαινει για να καθαρισει μια φαση αλλα αγχωνει και μταδιδει νευρικοτητα στους αμυντικους......πολυ σημαντικο για να σεντερ μπακ να ξερει οτι εχει ικανο τερματα πισω,,,....


ενα τριτο του συμβολαιου στον κοντρερας ειχα πει τις προαλλες αλλα μαλλον λιγο ειναι..
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από xristos14 »

mkpaok έγραψε:Παντως ο Τζορμπατζογλου το εγραψε και μετα και τα σημερινα τον πιστευω.
Ειναι συγουρα συστημα βγαλμενο απο την προπονηση: Κρεσιτς αστοχη εξοδο (απο σημερα και κολλημενος στο τερμα) και τα μπακ τρεχουν να σωσουν πανω στη γραμμη.
Σύστημα πλημμύρα λέγεται
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

το κακό στο σημερινό ματς ήταν ότι σπανίως μπλόκαρε την μπάλα. Μπλοκάρω την μπάλα σημαίνει τελειώνω την επίθεση του αντιπάλου, αλλάζει η κατοχή, ελέγχω το ρυθμό.
Σήμερα με μια ομάδα που στηρίζεται στο γρήγορο ρυθμό είχαμε απόκρουση, άρα η επίθεση του αντιπάλου δεν τελειώνει, η μπάλα είναι διεκδικίσημη και ο ρυθμός δε σπάει. Άρα σήμερα και 1000 σωστές εξόδους να έκανε και όλα τα σουτ να τα έβγαζε θα γινόταν φάσεις σαν αυτή του δεύτερου γκολ, όπου η απόκρουση με το ένα χέρι στέλνει τη μπάλα πάνω στον αντίπαλο που βρίσκεται προ κενής εστίας.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από moican4 »

Σωστό..
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Karelias »

Δαρείε.
Είσαι 2 μέτρα παλίκαρι αδερφέ.
Σακουλέψου λίγο την κατάσταση και βάλε λίγο το μυαλό σου να δουλέψει
γιατί αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από stathis73 »

Δυστυχώς κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο και η ψυχολογία του πέφτει συνεχώς (αρχίσαμε και πληρώνουμε τα λαθη του), πρέπει να τον στηρίξουν όλοι και κυρίως ψυχολογικά για να αποκτήσει αυτοπεποίθηση............αλλιώς χαλκιάς.
teodore
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2008, 13:10
Τοποθεσία: Sun City

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από teodore »

θα πληρώσουμε και το ειδικό τέλος ακινήτου?
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από stathis73 »

Στην δική μας περίπτωση ( ο χαλκιάς είναι προς την δύση της καριέρας του ) και ο κρεσιτσ είναι σχετικά στην αρχή για αυτό του δίνεις όσο πιο πολύ μπορείς πίστωση χρόνου, μέχρι βέβαια στο σημείο που δεν ζημιώνεις την ομάδα για όφελος του παίκτη και ο Κόουτς πιστεύω οτι έχει φτάσει στα όρια του όσον αφόρα τον κρεσιτσ, αυτή είναι η γνώμη μου ας αφήσουμε τον κόουτς και τον χρόνο να δούμε τι θα γίνει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Παρ 30 Σεπ 2011, 07:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: παραθεση μονο οταν μεσολαβεί έστω ένα ποστ..
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από eleos »

eleos έγραψε:
xristos14 έγραψε:Στο Μεσολόγγι λιγότερο πανικόβλητοι κάναν έξοδο οι επαναστάτες
:lol: :lol: :lol:
moican4 έγραψε:Σιγά ρε Φαλέγκο...θα διαβάσει κανένας και θα νομίζει ότι έφαγε 3...!!

υπερβολικοί σε όλα είστε ορισμένοι...
Φαντάζομαι στην "γωνία" περιμένουν κάποιοι μέχρι το "λάθος" του να αποβεί μοιραίο για την ομάδα.
Εγώ πάντως εδώ και κανα 2 βδομάδες έχω βγεί απο τη γωνία και τα λέω μπροστά του...
Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, απλά η κωλοφαρδία του τον διασώζει προς το παρρόν.

Τόχω γράψει και παλαιότερα: "Όσο έχεις ΠΑΤΟ διάβαινε..."
Άντε, δε φτάνει τόσο?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”