91.Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από karl »

Sera4 έγραψε:εχω καταληξει οτι αυτες τις περιπολιες τις κανει για γουρι πλεον δεν εξηγειται αλλιως...
Δεν είχε τι κάνει μέχρι το σημείο εκείνο. Αντί να συνεχίσει να κρατα ψιλά την αυτοσυγκέντρωση του έκανε την έξοδο απλά και μονο από βαριεμαρα.
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από zoomgr »

λοιπόν...
ή έχεις μυωπία
ή θες να παίζεις center back....
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Sera4 »

απο την αλλη απλα μπορει να ηθελε να κανει πιο ενδιαφερον το ματσακι... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από moican4 »

Μια χαρά είσαι άρχοντα..
Συνέχισε έτσι..
Χωρίς γκολ τελείωσες το παιχνίδι...
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από zoomgr »

και εκεί που τον έχεις τελείως καμένο... πάει και σε βγάζει κάτι απίστευτα που τα έχεις για να γράφουν...
τι να πω... μου θυμίζει Φερνάντεζ...
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από monopaokre »

Ειναι επικίνδυνος σε βαθμό κακουργήματος ώρες ώρες...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

απο τσορμπατζογλου 24

Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του παγκοσμίου ποδοσφαίρου που μία ομάδα έχει δουλεμένη στην προπόνηση συγκεκριμένη αμυντική κατάσταση… Σέντρα ο αντίπαλος, έξοδο ο Κρέσιτς και σπριντ του Κοντρέρας στην γραμμή για να αποφευχθούν τα χειρότερα…
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από desperando »

:lol: :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lord την Δευ 26 Σεπ 2011, 00:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Δεν χρειάζεται παράθεση για να αναφερθούμε στο αμέσως προηγούμενο ποστ.
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από thief »

Για τον Κρέσιτς τα λέγαμε πέρυσι... Όταν ο όλος υπόλοιπος κόσμος έβριζε τον Χαλκιά, είτε έπαιζε είτε όχι... (που το πληρώσαμε χοντρά ΚΑΙ στο κύπελλο-τίτλο που χάσαμε) και εμείς τον υποστηρίζαμε τον Κώστα.

Φέτος όμως παρόλο τις κακές εξόδους και εμφανίσεις του δεν τον θάβω.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ. ΜΕ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΟΜΩΣ. Αν δουλέψει τις αδυναμίες του θα γίνει καλύτερος του Χαλκιά. Μεχρι τότε όμως υπομονή και στήριξη στο Ντάριο.

Στήριξη θέλει, όπως στήριξη πέρυσι ήθελε ο Χαλκιάς αλλά κάποιοι δεν την δώσαν (όχι για τον Χαλκιά αλλά για τον "κακό" Ζαγοράκη με το "νου τους".... και το πληρώσαμε οικτρά...).

Μην θάψουμε ακομη ένα τερμοτοφύλακα πολύ πιο νεαρό και με μέλλον μπροστά του.


ΠΑΟΚΑΡΑ ΡΕΕ..!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thief την Δευ 26 Σεπ 2011, 00:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

ξεχώρισε η αλήθεια είναι.από τους παρ'ολίγον διακριθέντες της αεκ.αν και σε τέτοια παιχνίδια δεν έχει την αυτοπεποίθηση να κάνει τα αυτονόητα,τι να πώ;η ομάδα χρειάζεται πρώτο τερματοφύλακα.το ότι δεν τρώει τεμάχια εξαιτίας της ατολμίας και της κακής του κρίσης,ως τα τώρα τουλάχιστον,είναι απλά άστοχο να πλασάρεται σαν επιχείρημα υπέρ του ντάριο.δεν πείθει προς το παρόν.μακάρι να διαψεύσει στη συνέχεια με εμφανίσεις σταθερές σε διάρκεια.
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από xristos14 »

Στο Μεσολόγγι λιγότερο πανικόβλητοι κάναν έξοδο οι επαναστάτες
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Falegkos »

δεν μπορώ να σε υπερασπιστώ πια......
με ταπεινώνεις.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από moican4 »

Σιγά ρε Φαλέγκο...θα διαβάσει κανένας και θα νομίζει ότι έφαγε 3...!!

υπερβολικοί σε όλα είστε ορισμένοι...
Φαντάζομαι στην "γωνία" περιμένουν κάποιοι μέχρι το "λάθος" του να αποβεί μοιραίο για την ομάδα.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από eleos »

xristos14 έγραψε:Στο Μεσολόγγι λιγότερο πανικόβλητοι κάναν έξοδο οι επαναστάτες
:lol: :lol: :lol:
moican4 έγραψε:Σιγά ρε Φαλέγκο...θα διαβάσει κανένας και θα νομίζει ότι έφαγε 3...!!

υπερβολικοί σε όλα είστε ορισμένοι...
Φαντάζομαι στην "γωνία" περιμένουν κάποιοι μέχρι το "λάθος" του να αποβεί μοιραίο για την ομάδα.
Εγώ πάντως εδώ και κανα 2 βδομάδες έχω βγεί απο τη γωνία και τα λέω μπροστά του...
Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, απλά η κωλοφαρδία του τον διασώζει προς το παρρόν.

Τόχω γράψει και παλαιότερα: "Όσο έχεις ΠΑΤΟ διάβαινε..."
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από moican4 »

Αφού δεν εμπνέει εμπιστοσύνη ο άλλος ό ασχετος στον παγκο γιατί εξακολουθεί να τον βάζει γιατί όλο
μέλια είστε στο τόπικ του Μπόλονι.
Ένας δεν του τα χώνει για το θέμα του τερματοφύλακα...!
Γιατί?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”