Δεν είχε τι κάνει μέχρι το σημείο εκείνο. Αντί να συνεχίσει να κρατα ψιλά την αυτοσυγκέντρωση του έκανε την έξοδο απλά και μονο από βαριεμαρα.Sera4 έγραψε:εχω καταληξει οτι αυτες τις περιπολιες τις κανει για γουρι πλεον δεν εξηγειται αλλιως...
91.Dario Krešić
Re: 91. Dario Krešić
Re: 91. Dario Krešić
απο την αλλη απλα μπορει να ηθελε να κανει πιο ενδιαφερον το ματσακι... :ugeek:
Re: 91. Dario Krešić
και εκεί που τον έχεις τελείως καμένο... πάει και σε βγάζει κάτι απίστευτα που τα έχεις για να γράφουν...
τι να πω... μου θυμίζει Φερνάντεζ...
τι να πω... μου θυμίζει Φερνάντεζ...
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 91. Dario Krešić
απο τσορμπατζογλου 24
Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του παγκοσμίου ποδοσφαίρου που μία ομάδα έχει δουλεμένη στην προπόνηση συγκεκριμένη αμυντική κατάσταση… Σέντρα ο αντίπαλος, έξοδο ο Κρέσιτς και σπριντ του Κοντρέρας στην γραμμή για να αποφευχθούν τα χειρότερα…
Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του παγκοσμίου ποδοσφαίρου που μία ομάδα έχει δουλεμένη στην προπόνηση συγκεκριμένη αμυντική κατάσταση… Σέντρα ο αντίπαλος, έξοδο ο Κρέσιτς και σπριντ του Κοντρέρας στην γραμμή για να αποφευχθούν τα χειρότερα…
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 91. Dario Krešić
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lord την Δευ 26 Σεπ 2011, 00:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Δεν χρειάζεται παράθεση για να αναφερθούμε στο αμέσως προηγούμενο ποστ.
Λόγος: Δεν χρειάζεται παράθεση για να αναφερθούμε στο αμέσως προηγούμενο ποστ.
Re: 91. Dario Krešić
Για τον Κρέσιτς τα λέγαμε πέρυσι... Όταν ο όλος υπόλοιπος κόσμος έβριζε τον Χαλκιά, είτε έπαιζε είτε όχι... (που το πληρώσαμε χοντρά ΚΑΙ στο κύπελλο-τίτλο που χάσαμε) και εμείς τον υποστηρίζαμε τον Κώστα.
Φέτος όμως παρόλο τις κακές εξόδους και εμφανίσεις του δεν τον θάβω.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ. ΜΕ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΟΜΩΣ. Αν δουλέψει τις αδυναμίες του θα γίνει καλύτερος του Χαλκιά. Μεχρι τότε όμως υπομονή και στήριξη στο Ντάριο.
Στήριξη θέλει, όπως στήριξη πέρυσι ήθελε ο Χαλκιάς αλλά κάποιοι δεν την δώσαν (όχι για τον Χαλκιά αλλά για τον "κακό" Ζαγοράκη με το "νου τους".... και το πληρώσαμε οικτρά...).
Μην θάψουμε ακομη ένα τερμοτοφύλακα πολύ πιο νεαρό και με μέλλον μπροστά του.
ΠΑΟΚΑΡΑ ΡΕΕ..!!
Φέτος όμως παρόλο τις κακές εξόδους και εμφανίσεις του δεν τον θάβω.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ. ΜΕ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΟΜΩΣ. Αν δουλέψει τις αδυναμίες του θα γίνει καλύτερος του Χαλκιά. Μεχρι τότε όμως υπομονή και στήριξη στο Ντάριο.
Στήριξη θέλει, όπως στήριξη πέρυσι ήθελε ο Χαλκιάς αλλά κάποιοι δεν την δώσαν (όχι για τον Χαλκιά αλλά για τον "κακό" Ζαγοράκη με το "νου τους".... και το πληρώσαμε οικτρά...).
Μην θάψουμε ακομη ένα τερμοτοφύλακα πολύ πιο νεαρό και με μέλλον μπροστά του.
ΠΑΟΚΑΡΑ ΡΕΕ..!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thief την Δευ 26 Σεπ 2011, 00:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 91. Dario Krešić
ξεχώρισε η αλήθεια είναι.από τους παρ'ολίγον διακριθέντες της αεκ.αν και σε τέτοια παιχνίδια δεν έχει την αυτοπεποίθηση να κάνει τα αυτονόητα,τι να πώ;η ομάδα χρειάζεται πρώτο τερματοφύλακα.το ότι δεν τρώει τεμάχια εξαιτίας της ατολμίας και της κακής του κρίσης,ως τα τώρα τουλάχιστον,είναι απλά άστοχο να πλασάρεται σαν επιχείρημα υπέρ του ντάριο.δεν πείθει προς το παρόν.μακάρι να διαψεύσει στη συνέχεια με εμφανίσεις σταθερές σε διάρκεια.
Re: 91. Dario Krešić
Σιγά ρε Φαλέγκο...θα διαβάσει κανένας και θα νομίζει ότι έφαγε 3...!!
υπερβολικοί σε όλα είστε ορισμένοι...
Φαντάζομαι στην "γωνία" περιμένουν κάποιοι μέχρι το "λάθος" του να αποβεί μοιραίο για την ομάδα.
υπερβολικοί σε όλα είστε ορισμένοι...
Φαντάζομαι στην "γωνία" περιμένουν κάποιοι μέχρι το "λάθος" του να αποβεί μοιραίο για την ομάδα.
Re: 91. Dario Krešić
xristos14 έγραψε:Στο Μεσολόγγι λιγότερο πανικόβλητοι κάναν έξοδο οι επαναστάτες
Εγώ πάντως εδώ και κανα 2 βδομάδες έχω βγεί απο τη γωνία και τα λέω μπροστά του...moican4 έγραψε:Σιγά ρε Φαλέγκο...θα διαβάσει κανένας και θα νομίζει ότι έφαγε 3...!!
υπερβολικοί σε όλα είστε ορισμένοι...
Φαντάζομαι στην "γωνία" περιμένουν κάποιοι μέχρι το "λάθος" του να αποβεί μοιραίο για την ομάδα.
Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, απλά η κωλοφαρδία του τον διασώζει προς το παρρόν.
Τόχω γράψει και παλαιότερα: "Όσο έχεις ΠΑΤΟ διάβαινε..."
Re: 91. Dario Krešić
Αφού δεν εμπνέει εμπιστοσύνη ο άλλος ό ασχετος στον παγκο γιατί εξακολουθεί να τον βάζει γιατί όλο
μέλια είστε στο τόπικ του Μπόλονι.
Ένας δεν του τα χώνει για το θέμα του τερματοφύλακα...!
Γιατί?
μέλια είστε στο τόπικ του Μπόλονι.
Ένας δεν του τα χώνει για το θέμα του τερματοφύλακα...!
Γιατί?