5.Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16693
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Equalizer »

Δεν θέλω επ ουδενί να γίνω μάντης κακών, αλλά νομίζω οτι πρέπει να ξεκουραστούν και ο Πάμπλο και ο Βιτόλο.
Π.χ. Δεν θα ήταν άσχημα στα γιάννενα να μοιραστούν απο ένα ημίχρονο. Να πάρει χρόνο κι ο Σορλέν σε θέση που του πάει καλύτερα..
Άλλος αποφασίζει βέβαια, αλλά δεν πρέπει να τους σκάσουμε απ το Φλεβάρη..
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από moican4 »

Συμφωνω αλλα αυτη την στιγμη νομιζω κανενας δεν θα επαιρνε την αποφαση να τον αφησει στον παγκο για ξεκουραση..Ολοι θα χρησιμοποιηθουν αυτο ειναι βεβαιο, δεν μπορεις να βγαλεις πρωταθλημα με 12-13 παικτες..Αλλα η συμβολη του Παμπλο αυτη την στιγμη ειναι σημαντικη..
Οσο για χθες ,παλεψε οπως ολη η ομαδα...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15051
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Sera4 »

εμαθα εκανε αποχη σημερα....πηρε το τοξο και κατεβηκε στην αθηνα να ξηγηθει σε κατι λαλακες δημοσιογραφισκους.... :twisted: :twisted: αστεια τυπακια....
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από cronos »

Σιγουρα πρεπει να βρεθει τροπος να παρουν ανασες και ο γκαρσια και ο βιτολο.Αλλα σε ποιο ματς να τους αφησει?
Λειπει τωρα ο ιβιτς και μεθαυριο ο κοντρερας για 2 ματς.
Καλη η ξεκουραση αλλα οι υπολοιποι οι 10 αντε 9 να ειναι ο βασικος κορμος. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

rainmaker έγραψε: αλλά δεν πρέπει να τους σκάσουμε απ το Φλεβάρη..
+++
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Billy4 »

Μόλις επιστρέψει από την τιμωρία ο Κοντρέρας ίσως πρέπει να αράξει λίγο ο Πάμπλο για ένα ματς. Ο Βιτόλο λόγω της τιμωρίας θα ξεκουραστεί έτσι κι αλλιώς.
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από paoki_sweden »

My brother PAVLARAS doesnt need any pitstops.......He is on fire and he will eat everyone!


Pablo Garcia PARA SIEMPRE en PAOK!!!!


Pablo Garcia: The fans of PAOK has big nutts! :opaokara:
giannis113
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από giannis113 »

Αν ισχύει αυτό με την αποχή από την προπόνηση τότε για μένα αυτός ο παίκτης παύει να είναι η αγάπη μου!!!
Αν έγινε αυτό που ακούγεται μια μέρα πριν από ένα από τα πιο κρίσιμα παιχνίδια της χρονίας τότε δεν έχω τπτ να πώ...... ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Retzi »

Παμπλο κατσε καλααααα :lol:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από teod1980 »

giannis113 έγραψε:Αν ισχύει αυτό με την αποχή από την προπόνηση τότε για μένα αυτός ο παίκτης παύει να είναι η αγάπη μου!!!
Αν έγινε αυτό που ακούγεται μια μέρα πριν από ένα από τα πιο κρίσιμα παιχνίδια της χρονίας τότε δεν έχω τπτ να πώ...... ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!!
Πάλι τα ίδια με το καλοκαίρι, πάλι πάμε να αυτο-αποκαθηλώσουμε έναν πρωταγωνιστή της ομάδας μας, εξαιτίας φημών και υπονοούμενων από δημοσιογράφους.
Ο ΠΑΟΚ είναι οικογένεια και στις οικογένειες συζητάνε ρε παιδιά μεταξύ τους. Μη χαλιέστε.
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
giannis113
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από giannis113 »

Ελπίζω να έχεις δίκιο αδερφέ μου και όλα αυτά να είναι απλά κόλπα των δημοσιογράφων!!!!
Αλλά δυστυχώς είναι η πρώτη φορά που για τέτοιες βλακείες για την ομάδα μας έχω μια επιφύλαξη....
Ελπίζω να είναι όλα ψέμματα!!!
Αλλά το θέμα είναι να μάθουμε την αλήθεια και αν και κατά πόσο προπονήθηκε η ομάδα και κυρίως οι 3 παίκτες που αναφέρονται!!!
Ελπίζω να μάθουμε την αλήθεια και να είναι αυτή που θέλουμε όλοι να είναι!!!
Και να μας δω στα Γιάννενα κατά πόσο προπονηθήκαμε ή όχι..............

ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ!!!!!
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Δηλαδή αν κάτι πάει στραβά, θα φταίει η βιντεοθεραπεία-ασκήσεις στο γυμναστήριο και κατ' επέκταση οι συζητήσεις των παιχτών...

Την αλήθεια θα τη βρεις στο τόπικ "Προπαγάνδα και λάθη στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ".
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15051
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Sera4 »

η αληθεια μιλαει απο μονη της....ενας παιχτης που ανανεωνει το συμβολαιο και με μισες αποδοχες δε γινεται να κανει τετοιο θεμα...μια συζητηση εγινε σχετικα με το χρονοδιαγραμμα πληρωμων του κωλου δηλαδη και απο κατι αστεια τυπακια με δημοσιογραφικη ταυτοτητα εκ των αθηνων(εντελως συμπτωματικα) το κανανε θεμα για να διχασουν και να προκαλεσουν ακομα μια φορα...τοσο τους ποναει...
thegrayscaleart
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:12

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από thegrayscaleart »

Οι παιχτες θελησαν να βγαλουν ανακοινωση για την εκταση των σημερινων αλλα την απεφυγαν.

Αποψη μου ειναι πως το καλοκαιρι πρεπει να του δωθει το #7 , μετα το ζαγορ και το σετρζιο το 7 του αξιζει...
Ισως πρεπει να γινει θεσμος..
giannis113
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από giannis113 »

Τον Παίκτη τον γουστάρω και αυτό θα ισχύει!!!
Το 7 εννοείται όμως ότι δε θέλω να το πάρει όπως δεν ήθελα να το πάρει ούτε ο Sergio γιατί είμαι συναισθηματικά δεμένος με το συγκεκριμένο νούμερο και μετά τον πρόεδρο θεωρώ ότι πρέπει να μην δοθεί ξανά!!!
Όσο για το ότι ανανέωσε το συμβόλαιο με λιγότερα χρήματα για εμένα δε σημαίνει ότι αν δεν πληρώνεται δε θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο!!! Θέλει να διασφαλίσει ότι θα πληρώνεται ως το τέλος του νέου του συμβολαίου σωστά!!!
Πάντως άσχετα με όλα αυτά εγώ γουστάρω απίστευτα τα όσα έχει κάνει ως τώρα για την ομάδα και ισχύει ότι κάτι βρωμάει πίσω από αυτήν την ιστορία και τα όσα λένε οι δημοσιογράφοι!!!
Δεν παύω όμως να θέλω μια εξήγηση για το τι ακριβώς συνέβη και κυρίως για το αν έγινε προπόνηση μια μέρα πριν το σημαντικότατο παιχνίδι του Κυπέλου!!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”