Πάντως τέλεια φωτό!
5.Pablo Gabriel García Pérez
Re: Pablo Garcia
ΤΙΜΗ Κ ΔΟΞΑ σ εναν πολυ μεγαλο παιχτη , ο Παμπλο μες τον αγωνιστικο χωρο ειναι σαν το θεριο μες το κλουβι , κανεις δεν τον πλησιαζει , ολοι τον κοιτουν απο μακρια με δεος κ φοβο κ αν καποιος κανει το λαθος κ τον εξαγριωσει τοτε αυτος τον "κατασπαραζει"

Re: Pablo Garcia
Και γω ο λαλάκας έψαχνα όλο το ρεπορτάζ.... την τρέλα μου μέσα...paokovia έγραψε:Ρε novito ολόκληρο εξώφυλλο, στραβός είσαι? :p
...
να σαι καλά ρε paokovia...
Re: Pablo Garcia
Αν μπορεί να ελέξει τα νεύρα του είναι τελείως.
Μακάρι να τα καταφέρει του χρόνου γιατί φέτος μας κρέμασε αρκετές φορες.
Μακάρι να τα καταφέρει του χρόνου γιατί φέτος μας κρέμασε αρκετές φορες.
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Pablo Garcia
Γκαλοπ και χαζομάρες... Χθες δώθηκε η απάντηση για Γκαρσια... Μας θέλει τον θέλουμε γιατί να χωρισουμε???
Re: Pablo Garcia
Θα το γράψω 100 φορές.
Κοντρόλ - στροφή 90 μοιρών - πάσα.
Επαναλάβατε αν χρειαστεί.
Το ποδόσφαιρο είναι απλό. Γειά σου Παμπλίτο παιχταρά. Θα με κάνεις να ξεχάσω και τον Μέγιστο Ζαφειρίου.
Κοντρόλ - στροφή 90 μοιρών - πάσα.
Επαναλάβατε αν χρειαστεί.
Το ποδόσφαιρο είναι απλό. Γειά σου Παμπλίτο παιχταρά. Θα με κάνεις να ξεχάσω και τον Μέγιστο Ζαφειρίου.
Re: Pablo Garcia
Δόξα τον Αλλάχ τον Βούδα την Θεά Κάλι μα τον Τουτάτη και μα τον Δία ακούστηκαν οι προσευχές μου!
Μπράβο σε όλο το γήπεδο που αναγνώρισε το μεγαλείο αυτού του ανθρώπου και τον στήριξε με όλο του το πάθος!
(Ο Κάκος σφύριζε στο άλλο ματς τυχερός ήταν)
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ.
Θα ψάλλω την άνω προσευχή λίγο πριν κοιμηθώ.
Μπράβο σε όλο το γήπεδο που αναγνώρισε το μεγαλείο αυτού του ανθρώπου και τον στήριξε με όλο του το πάθος!
(Ο Κάκος σφύριζε στο άλλο ματς τυχερός ήταν)
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ.
Θα ψάλλω την άνω προσευχή λίγο πριν κοιμηθώ.
Re: Pablo Garcia
Ο λαος του ΠΑΟΚ (οταν θελει) ειναι ισχυροτερος απο ολους εκεινους τους τυπους που (υποτιθεται οτι) μπορουν να ελεγξουν και να διαμορφωσουν αποψεις.
Οπως ελεγε και ο μεγαλος μπαλαδορος και ρεγγεμαν Bob:
"You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all of the time."
H λαικη συνεδρία της Τουμπας εβγαλε χθες την ετυμηγορια της για τον ΑΡΧΟΝΤΑ της Σελέστε.
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΜΠΟΚΡΑΤΙΑ
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ


Δεν παταει περιοχη.
Οπως ελεγε και ο μεγαλος μπαλαδορος και ρεγγεμαν Bob:
"You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all of the time."
H λαικη συνεδρία της Τουμπας εβγαλε χθες την ετυμηγορια της για τον ΑΡΧΟΝΤΑ της Σελέστε.
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΜΠΟΚΡΑΤΙΑ
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ

Δεν παταει περιοχη.
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Pablo Garcia
Φτανει πια με αυτο το παραμυθι,το ορκιζομαι οτι χθες γυρω στο 30ο λεπτο τον ειδα με τα ιδια μου τα ματια να παταει μισο μετρο μεσα στην περιοχη!
Re: Pablo Garcia
Συμφωνώ με τους υπόλοιπους ... δεν θα μας διαμορφώσει τη γνώμη κανένας δημοσιογράφος ή παρατρεχάμενος δήθεν γνώστης του ποδοσφαίρου!
Χωρίς να θέλω να θίξω τα αδέρφια που δεν βρίσκονται στην Τούμπα, αποδείχθηκε ότι όλοι οι "γηπεδικοί" που βρέθηκαν στο ναό αποθέωσαν τον Πάμπλο Γκαρσία ..
Όλοι οι δήθεν σκεπτόμενοι, προοδευτικοί και ξέρω γω (κυρίως δημοσιογράφοι) που είχαν αμφιβολίες για το αν κάνει καλό ή όχι ο Γκαρσία στην ομάδα μπορούν να το βουλώσουν άνετα!
Χωρίς να θέλω να θίξω τα αδέρφια που δεν βρίσκονται στην Τούμπα, αποδείχθηκε ότι όλοι οι "γηπεδικοί" που βρέθηκαν στο ναό αποθέωσαν τον Πάμπλο Γκαρσία ..
Όλοι οι δήθεν σκεπτόμενοι, προοδευτικοί και ξέρω γω (κυρίως δημοσιογράφοι) που είχαν αμφιβολίες για το αν κάνει καλό ή όχι ο Γκαρσία στην ομάδα μπορούν να το βουλώσουν άνετα!