5.Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gika »

Νοβίτο τι περιμένεις! :) :)
Πάντως τέλεια φωτό!
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από scouser4 »

ΠΑΟΚ - ΘΡΗΣΚΕΙΑ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΤΙΜΗ Κ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ PABLO ΤΟΝ GARCIA


:?
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Slade »

ΤΙΜΗ Κ ΔΟΞΑ σ εναν πολυ μεγαλο παιχτη , ο Παμπλο μες τον αγωνιστικο χωρο ειναι σαν το θεριο μες το κλουβι , κανεις δεν τον πλησιαζει , ολοι τον κοιτουν απο μακρια με δεος κ φοβο κ αν καποιος κανει το λαθος κ τον εξαγριωσει τοτε αυτος τον "κατασπαραζει"
:?
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από novito »

paokovia έγραψε:Ρε novito ολόκληρο εξώφυλλο, στραβός είσαι? :p

...
Και γω ο λαλάκας έψαχνα όλο το ρεπορτάζ.... την τρέλα μου μέσα...
να σαι καλά ρε paokovia...
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Johnys »

Αν μπορεί να ελέξει τα νεύρα του είναι τελείως.
Μακάρι να τα καταφέρει του χρόνου γιατί φέτος μας κρέμασε αρκετές φορες.
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paok nafplio »

Δεν το εδιξε κ η τηλεοραση ρε γαμωτο να το παω απο κει..
Άβαταρ μέλους
simosdr
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 11:23
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΠΛΑΤΑΝΙΑ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από simosdr »

http://www.youtube.com/watch?v=LgCyOivl9p0

εχει και την στιγμη που τον αποθεονουμε
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gika »

Γκαλοπ και χαζομάρες... Χθες δώθηκε η απάντηση για Γκαρσια... Μας θέλει τον θέλουμε γιατί να χωρισουμε???
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Θα το γράψω 100 φορές.

Κοντρόλ - στροφή 90 μοιρών - πάσα.
Επαναλάβατε αν χρειαστεί.

Το ποδόσφαιρο είναι απλό. Γειά σου Παμπλίτο παιχταρά. Θα με κάνεις να ξεχάσω και τον Μέγιστο Ζαφειρίου.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paok87 »

simosdr έγραψε:http://www.youtube.com/watch?v=LgCyOivl9p0

εχει και την στιγμη που τον αποθεονουμε
κοιταξτε πως χαζευει ο λαρισαιος... :)
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gika »

Τώρα το είδα!!! Δειτε φάτσα!!! :) :) :) :) :) :) Ελιωσααααααααααααα! :) :) :)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gash04 »

Δόξα τον Αλλάχ τον Βούδα την Θεά Κάλι μα τον Τουτάτη και μα τον Δία ακούστηκαν οι προσευχές μου!
Μπράβο σε όλο το γήπεδο που αναγνώρισε το μεγαλείο αυτού του ανθρώπου και τον στήριξε με όλο του το πάθος!
(Ο Κάκος σφύριζε στο άλλο ματς τυχερός ήταν)

ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ.

Θα ψάλλω την άνω προσευχή λίγο πριν κοιμηθώ.
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Hideguti »

Ο λαος του ΠΑΟΚ (οταν θελει) ειναι ισχυροτερος απο ολους εκεινους τους τυπους που (υποτιθεται οτι) μπορουν να ελεγξουν και να διαμορφωσουν αποψεις.

Οπως ελεγε και ο μεγαλος μπαλαδορος και ρεγγεμαν Bob:
"You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all of the time."

H λαικη συνεδρία της Τουμπας εβγαλε χθες την ετυμηγορια της για τον ΑΡΧΟΝΤΑ της Σελέστε.

ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΜΠΟΚΡΑΤΙΑ
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ


Εικόνα

Εικόνα

Δεν παταει περιοχη.
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από LittleJohn »

Φτανει πια με αυτο το παραμυθι,το ορκιζομαι οτι χθες γυρω στο 30ο λεπτο τον ειδα με τα ιδια μου τα ματια να παταει μισο μετρο μεσα στην περιοχη!
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Yiankos »

Συμφωνώ με τους υπόλοιπους ... δεν θα μας διαμορφώσει τη γνώμη κανένας δημοσιογράφος ή παρατρεχάμενος δήθεν γνώστης του ποδοσφαίρου!
Χωρίς να θέλω να θίξω τα αδέρφια που δεν βρίσκονται στην Τούμπα, αποδείχθηκε ότι όλοι οι "γηπεδικοί" που βρέθηκαν στο ναό αποθέωσαν τον Πάμπλο Γκαρσία ..
Όλοι οι δήθεν σκεπτόμενοι, προοδευτικοί και ξέρω γω (κυρίως δημοσιογράφοι) που είχαν αμφιβολίες για το αν κάνει καλό ή όχι ο Γκαρσία στην ομάδα μπορούν να το βουλώσουν άνετα!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”