Ωραία, να πάρουμε μερικούς ακόμα τέτοιους και να φτάσουμε να παίζουμε με 5 παίχτες στο τέλος. Σημασία δεν έχει το αποτέλεσμα, σημασία έχει να γουστάρουμε. Στο τέλος θα πηγαίνουν μόνο 100 άτομα στο γήπεδο κα θα φωνάζουν τιμές και δόξες. Αν αυτός είναι ο ΠΑΟΚ που ονειρεύεσαι τι να πω.PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Εγώ το μόνο που είδα χτες, ήταν μια ολόκληρη θύρα 4 να φωνάζει το γνωστό σύνθημα με τον Παυλάρα κι ας είχαμε στο νου μας ότι πιθανόν να έφταιγε για την κόκκινη που πήρε. Τώρα που είδα ότι προκλήθηκε κιόλας, το φωνάζω ακόμα πιο δυνατά. ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ.
5.Pablo Gabriel García Pérez
Re: Pablo Garcia
Re: Pablo Garcia
Λοιπον...
...το σκεφτηκα απο εδω, το σκεφτηκα απο εκει και τελικα αποφανθηκα οτι ο Παπλο Γκαρσια ειναι κεφαλαιο για τον ΠΑΟΚ.
Σκεπτομενος καθαρα αγωνιστηκα πιστευω οτι ειναι ο πιο ποιοτηκος μεσος που εχουμε, βαζει τα ποδια του στη φωτια, δεν χανει ευκολα τη μπαλα, μοιραζει σωστα, παιζει με τσαμπουκα και παθος, επιβαλλεται στους αντιπαλους, παιρνει την ομαδα στις πλατες του και την ανεβαζει απο την αμυνα στην επιθεση - γενικα ειναι ενα βουνο!
Ο χαρακτηρας - προφανως προβληματικος, εκανε ενα λαθος στον αγωνα με το βαζελο χθες, δεν ηταν πρωτη φορα, το`χει κανει και θα το ξανακανει αυτο ειναι το μονο σιγουρο!
Το ζητουμενο ειναι τον θελουμε τον Γκαρσια ναι ή ου?
Αν τον θελουμε τοτε τον κραταμε και μαζι με αυτον κραταμε και τα καλα του (που οπως προανεφερα ειναι πολλα) αλλα και τα κακα του!
Χθες ο Γκαρσια για 40 λεπτα ηταν αναμφισβητητα μακραν ο καλυτερος μας παιχτης (μεχρι που εκανε τη μαλακια), εκλεβε μπαλες, ανεβαζε την ομαδα και αναγκασε 30000 ανθρωπους να τον χειροκροτησουν ουκο λιγες φορες! Δεν παρατηρησα ομως μονο αυτο, παρατηρησα και οτι οσο ο Παμπλο ηταν στο παιχνιδι ο Καραγκουνης δεν τολμησε να διαμαρτυρηθει! Κατι παραπλησιο ειχε γινει και στο παιχνιδι πρωταθληματος στο Καραισκακι οταν ο Γκαρσια πηγε κι επιασε τον Τζορτζεβιτς και του ειπε "πολυ μηλας" οταν αυτος διαμαρτυρονταν συχεχως στον Κακο!
Επαναλαμβανωνω ομως οτι κληρονομωντας τον Γκαρσια, δεν κληρονομουμε μονο τα καλα του αλλα και τα κακα του! Κατα τη γνωμη μου θα ειναι λαθος αν η δοιηκηση και το τεχνικο επιτελειο δεν τον κρατησει για τουλαχιστον εναν ακομη χρονο, καθως πιστευω οτι ο ΠΑΟΚ χρειαζεται τον Γκαρσια,
γι`αυτο δηλωνω δημοσιως...
Παμπλο μεινε στα ονειρα μου!
...το σκεφτηκα απο εδω, το σκεφτηκα απο εκει και τελικα αποφανθηκα οτι ο Παπλο Γκαρσια ειναι κεφαλαιο για τον ΠΑΟΚ.
Σκεπτομενος καθαρα αγωνιστηκα πιστευω οτι ειναι ο πιο ποιοτηκος μεσος που εχουμε, βαζει τα ποδια του στη φωτια, δεν χανει ευκολα τη μπαλα, μοιραζει σωστα, παιζει με τσαμπουκα και παθος, επιβαλλεται στους αντιπαλους, παιρνει την ομαδα στις πλατες του και την ανεβαζει απο την αμυνα στην επιθεση - γενικα ειναι ενα βουνο!
Ο χαρακτηρας - προφανως προβληματικος, εκανε ενα λαθος στον αγωνα με το βαζελο χθες, δεν ηταν πρωτη φορα, το`χει κανει και θα το ξανακανει αυτο ειναι το μονο σιγουρο!
Το ζητουμενο ειναι τον θελουμε τον Γκαρσια ναι ή ου?
Αν τον θελουμε τοτε τον κραταμε και μαζι με αυτον κραταμε και τα καλα του (που οπως προανεφερα ειναι πολλα) αλλα και τα κακα του!
Χθες ο Γκαρσια για 40 λεπτα ηταν αναμφισβητητα μακραν ο καλυτερος μας παιχτης (μεχρι που εκανε τη μαλακια), εκλεβε μπαλες, ανεβαζε την ομαδα και αναγκασε 30000 ανθρωπους να τον χειροκροτησουν ουκο λιγες φορες! Δεν παρατηρησα ομως μονο αυτο, παρατηρησα και οτι οσο ο Παμπλο ηταν στο παιχνιδι ο Καραγκουνης δεν τολμησε να διαμαρτυρηθει! Κατι παραπλησιο ειχε γινει και στο παιχνιδι πρωταθληματος στο Καραισκακι οταν ο Γκαρσια πηγε κι επιασε τον Τζορτζεβιτς και του ειπε "πολυ μηλας" οταν αυτος διαμαρτυρονταν συχεχως στον Κακο!
Επαναλαμβανωνω ομως οτι κληρονομωντας τον Γκαρσια, δεν κληρονομουμε μονο τα καλα του αλλα και τα κακα του! Κατα τη γνωμη μου θα ειναι λαθος αν η δοιηκηση και το τεχνικο επιτελειο δεν τον κρατησει για τουλαχιστον εναν ακομη χρονο, καθως πιστευω οτι ο ΠΑΟΚ χρειαζεται τον Γκαρσια,
γι`αυτο δηλωνω δημοσιως...
Παμπλο μεινε στα ονειρα μου!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karabill την Δευ 11 Μάιος 2009, 18:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Pablo Garcia
Α και κάτι ακόμα. Αν είναι κάθε φορά γίνεται ένα σκληρό φάουλ να γίνεται όλο το παιχνίδι πουτάνα και αν αρχίζεις να βαράς δεξιά αριστερά τότε να το γυρίσουμε στο WWW
Re: Pablo Garcia
karabill αδερφε με καλυψες ΑΠΟΛΥΤΑkarabill έγραψε:Λοιπον...
...το σκεφτηκα απο εδω, το σκεφτηκα απο εκει και τελικα αποφανθηκα οτι ο Παπλο Γκαρσια ειναι κεφαλαιο για τον ΠΑΟΚ.
Σκεπτομενος καθαρα αγωνιστηκα πιστευω οτι ειναι ο πιο ποιοτηκος μεσος που εχουμε, βαζει τα ποδια του στη φωτια, δεν χανει ευκολα τη μπαλα, μοιραζει σωστα, παιζει με τσαμπουκα και παθος, επιβαλλεται στους αντιπαλους, παιρνει την ομαδα στις πλατες του και την ανεβαζει απο την αμυνα στην επιθεση - γενικα ειναι ενα βουνο!
Ο χαρακτηρας - προφανως προβληματικος, εκανε ενα λαθος στον αγωνα με το βαζελο χθες, δεν ηταν πρωτη φορα, το`χει κανει και θα το ξανακανει αυτο ειναι το μονο σιγουρο!
Το ζητουμενο ειναι τον θελουμε τον Γκαρσια ναι ή ου?
Αν τον θελουμε τοτε τον κραταμε και μαζι με αυτον κραταμε και τα καλα του (που οπως προανεφερα ειναι πολλα) αλλα και τα κακα του!
Χθες ο Γκαρσια για 40 λεπτα ηταν αναμφισβητητα μακραν ο καλυτερος μας παιχτης (μεχρι που εκανε τη μαλακια), εκλεβε μπαλες, ανεβαζε την ομαδα και αναγκασε 30000 ανθρωπους να τον χειροκροτησουν ουκο λιγες φορες! Δεν παρατηρησα ομως μονο αυτο, παρατηρησα και οτι οσο ο Παμπλο ηταν στο παιχνιδι ο Καραγκουνης δεν τολμησε να διαμαρτυρηθει! Κατι παραπλησιο ειχε γινει και στο παιχνιδι πρωταθληματος στο Καραισκακι οταν ο Γκαρσια πηγε κι επιασε τον Τζορτζεβιτς και του ειπε "πολυ μηλας" οταν αυτος διαμαρτυρονταν συχεχως στον Κακο!
Προσπαθηστε επισης να θυμηθητε καποιο παιχνιδι που να αγωνιζοταν ο Γκαρσια και ο ΠΑΟΚ να εχασε (εκτος το Ολυμπιακος-ΠΑΟΚ)...
...μην σκεφτεστε αδικα... δεν υπαρχει!!!!
Επαναλαμβανωνω ομως οτι κληρονομωντας τον Γκαρσια, δεν κληρονομουμε μονο τα καλα του αλλα και τα κακα του! Κατα τη γνωμη μου θα ειναι λαθος αν η δοιηκηση και το τεχνικο επιτελειο δεν τον κρατησει για τουλαχιστον εναν ακομη χρονο, καθως πιστευω οτι ο ΠΑΟΚ χρειαζεται τον Γκαρσια,
γι`αυτο δηλωνω δημοσιως...
Παμπλο μεινε στα ονειρα μου!
Re: Pablo Garcia
Με το ίδιο σκεπτικό ρτε μάγκες, τί σκ@τά θα έπρεπε να κάνει ο Αντσελότι και με την περίπτωση του Γκατούζο????
Ιδια κοπιά παίκτες είναι, παικταράδες, αλλά απίστευτα οξύθυμοι κι απρόβλεπτοι!
Ο άνθρωπος δεν αλλάζει.. Τουλάχιστον ας καταφέρουμε να συμβιβαστούμε με αυτό..
Κι ας πάψουν όλοι να παίζουν με τη νοημοσύνη και τα νεύρα μας..
Θα το πληρώσουν πολύ ακριβά!
Ιδια κοπιά παίκτες είναι, παικταράδες, αλλά απίστευτα οξύθυμοι κι απρόβλεπτοι!
Ο άνθρωπος δεν αλλάζει.. Τουλάχιστον ας καταφέρουμε να συμβιβαστούμε με αυτό..
Κι ας πάψουν όλοι να παίζουν με τη νοημοσύνη και τα νεύρα μας..
Θα το πληρώσουν πολύ ακριβά!
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Pablo Garcia
Όχι θα κάθομαι και θα εφευρίσκω 1000+1 τρόπους πως να χαντακώσω την υστεροφημία της ομάδας μου. Την έφαγε στα ύπουλα, την έδωσε στα φανερά. Αυτό πρέπει να διορθώσει, για να μη μας στοιχίζει. Εχθές πάντως, μόνο 100 δεν ήμασταν όσοι το φωνάζαμε.thrix έγραψε:Ωραία, να πάρουμε μερικούς ακόμα τέτοιους και να φτάσουμε να παίζουμε με 5 παίχτες στο τέλος. Σημασία δεν έχει το αποτέλεσμα, σημασία έχει να γουστάρουμε. Στο τέλος θα πηγαίνουν μόνο 100 άτομα στο γήπεδο κα θα φωνάζουν τιμές και δόξες. Αν αυτός είναι ο ΠΑΟΚ που ονειρεύεσαι τι να πω.PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Εγώ το μόνο που είδα χτες, ήταν μια ολόκληρη θύρα 4 να φωνάζει το γνωστό σύνθημα με τον Παυλάρα κι ας είχαμε στο νου μας ότι πιθανόν να έφταιγε για την κόκκινη που πήρε. Τώρα που είδα ότι προκλήθηκε κιόλας, το φωνάζω ακόμα πιο δυνατά. ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ.
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Pablo Garcia
Την πόρωση δε στην μεταδίδει μόνο ο λαός... Είδα και τα προηγούμενα χρόνια, που ήμασταν ομάδα χωρίς ταυτότητα και ηγέτη (πλην Ζαγόρ) πως συμπεριφέρονταν οι παίχτες μας. Να κάνουν τάκλιν στον Ριβάλντο και να του ζητάνε συγγνώμη.theo86 έγραψε:την αφορμη για ΣΣΣΣ κ για κουνημα φανελας τους τα δινει η τρελα του λαου του ΠΑΟΚ κ η πορωση που τους μεταδιδουμε.ουτε ο παμπλο ουτε κανεις αλλος
Re: Pablo Garcia
Ποιός θέλει να χαντακώσει την υστεροφημία της ομάδας?
Όλοι εδώ είμαστε γιατί αγαπάμε τον ΠΑΟΚ όσο τίποτε άλλο. Προσωπικά κάθομαι και γράφω όλη μερά στο φόρουμ γιατί είμαι άρρωστος από χτες και έτσι κι αλλιώς δεν ήθελα να πάω στη δουλειά και να ακούσω ένα κάρο μαλακίες από τους βάζελους.
Να είσαι σίγουρος ότι αν συνεχίσει έτσι ο παυλάρας δεν θα του μιλάει ούτε ένας μέσα στην ομάδα. Όχι 100 αλλά 30000 θα τον βρίζουν, να με θυμηθείς (έυχομαι όμως να μη χρειαστεί)
Όλοι εδώ είμαστε γιατί αγαπάμε τον ΠΑΟΚ όσο τίποτε άλλο. Προσωπικά κάθομαι και γράφω όλη μερά στο φόρουμ γιατί είμαι άρρωστος από χτες και έτσι κι αλλιώς δεν ήθελα να πάω στη δουλειά και να ακούσω ένα κάρο μαλακίες από τους βάζελους.
Να είσαι σίγουρος ότι αν συνεχίσει έτσι ο παυλάρας δεν θα του μιλάει ούτε ένας μέσα στην ομάδα. Όχι 100 αλλά 30000 θα τον βρίζουν, να με θυμηθείς (έυχομαι όμως να μη χρειαστεί)
Re: Pablo Garcia
Το μόνο πράμα που δεν έχουμε, είναι τα μέσα που διαθέτουν τα φλώρια κάτω κ κάνουν τις πουστιές τους κ είναι κ καλλημένοι...
Αν δεν έπαιρνε κόκκινη ο Γκαρσία θα ήταν πάλι παιχταράς κ για εσάς που τον κράζετε...
Να ρωτήσω κ κάτι ρε παιδιά...
Νομίζετε μερικοί, πώς αν έπεφτε κάτω ο ΠΑΜΠΛΟ μετα το χτύπημα του Σιμάο, ο Κάκκος θα έδινε 2η κίτρινη;;; Μα ούτε καν σφύριξε την φάση ρε μλκες... ανοίξτε τα μάτια σας... Πούλησε τρέλα σε όλους κ έδειξε οτι εδώ κ όπου βρεθεί, έχει τα κότσια να τα βάλει με όλλους... Γι αυτό θέλουν να τον φάνε.. Το ξαναλέω κάτω τον κοιτάζουν κ χύνουν...
Πολλοί δεν θέλουμε να πιστέψουμε κ να πούμε ότι υπάρχουν παρασκήνια κ μλκίες, για να μην φανούμε γραφικοί κτλ.. ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.. Πώς να το κάνουμε δλδ;;; Θέλουν να τον διώξουν... ΓΙΑΤΙ;;;; Μήπως τον θέλουν εκεί κατω, αυτοί που τον λένε κωλόπαιδο;;;
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΜΗ Κ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ....
Αν δεν έπαιρνε κόκκινη ο Γκαρσία θα ήταν πάλι παιχταράς κ για εσάς που τον κράζετε...
Να ρωτήσω κ κάτι ρε παιδιά...
Νομίζετε μερικοί, πώς αν έπεφτε κάτω ο ΠΑΜΠΛΟ μετα το χτύπημα του Σιμάο, ο Κάκκος θα έδινε 2η κίτρινη;;; Μα ούτε καν σφύριξε την φάση ρε μλκες... ανοίξτε τα μάτια σας... Πούλησε τρέλα σε όλους κ έδειξε οτι εδώ κ όπου βρεθεί, έχει τα κότσια να τα βάλει με όλλους... Γι αυτό θέλουν να τον φάνε.. Το ξαναλέω κάτω τον κοιτάζουν κ χύνουν...
Πολλοί δεν θέλουμε να πιστέψουμε κ να πούμε ότι υπάρχουν παρασκήνια κ μλκίες, για να μην φανούμε γραφικοί κτλ.. ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.. Πώς να το κάνουμε δλδ;;; Θέλουν να τον διώξουν... ΓΙΑΤΙ;;;; Μήπως τον θέλουν εκεί κατω, αυτοί που τον λένε κωλόπαιδο;;;
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΜΗ Κ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ....
Re: Pablo Garcia
Όλα καλά αδερφέ, αλλά αυτό τί το ήθελες; Τρεις ήττες κάναμε φέτος και στα τρία ματς έπαιζε.karabill έγραψε: Προσπαθηστε επισης να θυμηθητε καποιο παιχνιδι που να αγωνιζοταν ο Γκαρσια και ο ΠΑΟΚ να εχασε (εκτος το Ολυμπιακος-ΠΑΟΚ)...
...μην σκεφτεστε αδικα... δεν υπαρχει!!!!
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Pablo Garcia
thrix θα σου κάνω μια ερώτηση και απάντησε μου ειλικρινά. Αν η συγκεκριμένη φάση εχθές γινόταν με τον Σορλέν και τον Σιμάο, αυτή τη στιγμή θα είχες βγει έξω από τα ρούχα σου??? Αν στη θέση του Γκαρσία (στο ματς με Βούλη) ήταν ο Βερόν, δε θα ένιωθες και πάλι οργή???
Η στοχοποίηση παιχτών και ειδικά από τους ίδιους τους τους οπαδούς μόνο κακό κάνει. Βγάζουμε τα μάτια από μόνοι μας. Έχετε πέσει από χθες με μανία και του έχετε σούρει ότι βρισίδι υπάρχει στο λεξιλόγιο. Ήθελα από εχθές να αρχίσω να γράφω αλλά ήμουν τόσο φορτισμένος που ήξερα ότι θα αρχίζανε τσακωμοί και είπα να τα πω σήμερα που θα είμαι πιο χαλαρός. Και τι δεν διάβασα. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟΒΟΛΗ!!! Τι να πω. Απογοητεύομαι...
Η στοχοποίηση παιχτών και ειδικά από τους ίδιους τους τους οπαδούς μόνο κακό κάνει. Βγάζουμε τα μάτια από μόνοι μας. Έχετε πέσει από χθες με μανία και του έχετε σούρει ότι βρισίδι υπάρχει στο λεξιλόγιο. Ήθελα από εχθές να αρχίσω να γράφω αλλά ήμουν τόσο φορτισμένος που ήξερα ότι θα αρχίζανε τσακωμοί και είπα να τα πω σήμερα που θα είμαι πιο χαλαρός. Και τι δεν διάβασα. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟΒΟΛΗ!!! Τι να πω. Απογοητεύομαι...
Re: Pablo Garcia
εγω τον θελω στην ομαδα ειναι παικταρας
απλα μια μικρη αλλαγη στο συμβολαιο πως σε καθε καρτα που την παιρνει για τετοιο λογο να μας πληρωνει τα εσοδα μιας γεματης τουμπας.
δεν νομιζω να μην γινετε
απλα μια μικρη αλλαγη στο συμβολαιο πως σε καθε καρτα που την παιρνει για τετοιο λογο να μας πληρωνει τα εσοδα μιας γεματης τουμπας.
δεν νομιζω να μην γινετε
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Pablo Garcia
stephanos έγραψε:Όλα καλά αδερφέ, αλλά αυτό τί το ήθελες; Τρεις ήττες κάναμε φέτος και στα τρία ματς έπαιζε.karabill έγραψε: Προσπαθηστε επισης να θυμηθητε καποιο παιχνιδι που να αγωνιζοταν ο Γκαρσια και ο ΠΑΟΚ να εχασε (εκτος το Ολυμπιακος-ΠΑΟΚ)...
...μην σκεφτεστε αδικα... δεν υπαρχει!!!!
Re: Pablo Garcia
στην εκπομπη των ultras ειπαν οτι μετα το σπρωξιμο στον σαντος ειναι σχεδον τελειωμενος απο την ομαδα......
υγ:δεν θα αρχισω τα ευτυχως και δυστυχως γιατι ειτε φυγει αυριο ειτε σε 10 χρονια δεν θα εχω προβλημα γιατι ξερω οτι η διοικηση θα φροντισει για την αναπληρωση του κενου
υγ:δεν θα αρχισω τα ευτυχως και δυστυχως γιατι ειτε φυγει αυριο ειτε σε 10 χρονια δεν θα εχω προβλημα γιατι ξερω οτι η διοικηση θα φροντισει για την αναπληρωση του κενου