5.Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από thrix »

PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Εγώ το μόνο που είδα χτες, ήταν μια ολόκληρη θύρα 4 να φωνάζει το γνωστό σύνθημα με τον Παυλάρα κι ας είχαμε στο νου μας ότι πιθανόν να έφταιγε για την κόκκινη που πήρε. Τώρα που είδα ότι προκλήθηκε κιόλας, το φωνάζω ακόμα πιο δυνατά. ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ.
Ωραία, να πάρουμε μερικούς ακόμα τέτοιους και να φτάσουμε να παίζουμε με 5 παίχτες στο τέλος. Σημασία δεν έχει το αποτέλεσμα, σημασία έχει να γουστάρουμε. Στο τέλος θα πηγαίνουν μόνο 100 άτομα στο γήπεδο κα θα φωνάζουν τιμές και δόξες. Αν αυτός είναι ο ΠΑΟΚ που ονειρεύεσαι τι να πω.
Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από karabill »

Λοιπον...
...το σκεφτηκα απο εδω, το σκεφτηκα απο εκει και τελικα αποφανθηκα οτι ο Παπλο Γκαρσια ειναι κεφαλαιο για τον ΠΑΟΚ.
Σκεπτομενος καθαρα αγωνιστηκα πιστευω οτι ειναι ο πιο ποιοτηκος μεσος που εχουμε, βαζει τα ποδια του στη φωτια, δεν χανει ευκολα τη μπαλα, μοιραζει σωστα, παιζει με τσαμπουκα και παθος, επιβαλλεται στους αντιπαλους, παιρνει την ομαδα στις πλατες του και την ανεβαζει απο την αμυνα στην επιθεση - γενικα ειναι ενα βουνο!
Ο χαρακτηρας - προφανως προβληματικος, εκανε ενα λαθος στον αγωνα με το βαζελο χθες, δεν ηταν πρωτη φορα, το`χει κανει και θα το ξανακανει αυτο ειναι το μονο σιγουρο!
Το ζητουμενο ειναι τον θελουμε τον Γκαρσια ναι ή ου?
Αν τον θελουμε τοτε τον κραταμε και μαζι με αυτον κραταμε και τα καλα του (που οπως προανεφερα ειναι πολλα) αλλα και τα κακα του!

Χθες ο Γκαρσια για 40 λεπτα ηταν αναμφισβητητα μακραν ο καλυτερος μας παιχτης (μεχρι που εκανε τη μαλακια), εκλεβε μπαλες, ανεβαζε την ομαδα και αναγκασε 30000 ανθρωπους να τον χειροκροτησουν ουκο λιγες φορες! Δεν παρατηρησα ομως μονο αυτο, παρατηρησα και οτι οσο ο Παμπλο ηταν στο παιχνιδι ο Καραγκουνης δεν τολμησε να διαμαρτυρηθει! Κατι παραπλησιο ειχε γινει και στο παιχνιδι πρωταθληματος στο Καραισκακι οταν ο Γκαρσια πηγε κι επιασε τον Τζορτζεβιτς και του ειπε "πολυ μηλας" οταν αυτος διαμαρτυρονταν συχεχως στον Κακο!

Επαναλαμβανωνω ομως οτι κληρονομωντας τον Γκαρσια, δεν κληρονομουμε μονο τα καλα του αλλα και τα κακα του! Κατα τη γνωμη μου θα ειναι λαθος αν η δοιηκηση και το τεχνικο επιτελειο δεν τον κρατησει για τουλαχιστον εναν ακομη χρονο, καθως πιστευω οτι ο ΠΑΟΚ χρειαζεται τον Γκαρσια,

γι`αυτο δηλωνω δημοσιως...

Παμπλο μεινε στα ονειρα μου!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karabill την Δευ 11 Μάιος 2009, 18:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από thrix »

Α και κάτι ακόμα. Αν είναι κάθε φορά γίνεται ένα σκληρό φάουλ να γίνεται όλο το παιχνίδι πουτάνα και αν αρχίζεις να βαράς δεξιά αριστερά τότε να το γυρίσουμε στο WWW
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Thanos4 »

karabill έγραψε:Λοιπον...
...το σκεφτηκα απο εδω, το σκεφτηκα απο εκει και τελικα αποφανθηκα οτι ο Παπλο Γκαρσια ειναι κεφαλαιο για τον ΠΑΟΚ.
Σκεπτομενος καθαρα αγωνιστηκα πιστευω οτι ειναι ο πιο ποιοτηκος μεσος που εχουμε, βαζει τα ποδια του στη φωτια, δεν χανει ευκολα τη μπαλα, μοιραζει σωστα, παιζει με τσαμπουκα και παθος, επιβαλλεται στους αντιπαλους, παιρνει την ομαδα στις πλατες του και την ανεβαζει απο την αμυνα στην επιθεση - γενικα ειναι ενα βουνο!
Ο χαρακτηρας - προφανως προβληματικος, εκανε ενα λαθος στον αγωνα με το βαζελο χθες, δεν ηταν πρωτη φορα, το`χει κανει και θα το ξανακανει αυτο ειναι το μονο σιγουρο!
Το ζητουμενο ειναι τον θελουμε τον Γκαρσια ναι ή ου?
Αν τον θελουμε τοτε τον κραταμε και μαζι με αυτον κραταμε και τα καλα του (που οπως προανεφερα ειναι πολλα) αλλα και τα κακα του!

Χθες ο Γκαρσια για 40 λεπτα ηταν αναμφισβητητα μακραν ο καλυτερος μας παιχτης (μεχρι που εκανε τη μαλακια), εκλεβε μπαλες, ανεβαζε την ομαδα και αναγκασε 30000 ανθρωπους να τον χειροκροτησουν ουκο λιγες φορες! Δεν παρατηρησα ομως μονο αυτο, παρατηρησα και οτι οσο ο Παμπλο ηταν στο παιχνιδι ο Καραγκουνης δεν τολμησε να διαμαρτυρηθει! Κατι παραπλησιο ειχε γινει και στο παιχνιδι πρωταθληματος στο Καραισκακι οταν ο Γκαρσια πηγε κι επιασε τον Τζορτζεβιτς και του ειπε "πολυ μηλας" οταν αυτος διαμαρτυρονταν συχεχως στον Κακο!
Προσπαθηστε επισης να θυμηθητε καποιο παιχνιδι που να αγωνιζοταν ο Γκαρσια και ο ΠΑΟΚ να εχασε (εκτος το Ολυμπιακος-ΠΑΟΚ)...
...μην σκεφτεστε αδικα... δεν υπαρχει!!!!

Επαναλαμβανωνω ομως οτι κληρονομωντας τον Γκαρσια, δεν κληρονομουμε μονο τα καλα του αλλα και τα κακα του! Κατα τη γνωμη μου θα ειναι λαθος αν η δοιηκηση και το τεχνικο επιτελειο δεν τον κρατησει για τουλαχιστον εναν ακομη χρονο, καθως πιστευω οτι ο ΠΑΟΚ χρειαζεται τον Γκαρσια,

γι`αυτο δηλωνω δημοσιως...

Παμπλο μεινε στα ονειρα μου!
karabill αδερφε με καλυψες ΑΠΟΛΥΤΑ
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από free4 »

Με το ίδιο σκεπτικό ρτε μάγκες, τί σκ@τά θα έπρεπε να κάνει ο Αντσελότι και με την περίπτωση του Γκατούζο????

Ιδια κοπιά παίκτες είναι, παικταράδες, αλλά απίστευτα οξύθυμοι κι απρόβλεπτοι!

Ο άνθρωπος δεν αλλάζει.. Τουλάχιστον ας καταφέρουμε να συμβιβαστούμε με αυτό..

Κι ας πάψουν όλοι να παίζουν με τη νοημοσύνη και τα νεύρα μας..
Θα το πληρώσουν πολύ ακριβά!
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

thrix έγραψε:
PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Εγώ το μόνο που είδα χτες, ήταν μια ολόκληρη θύρα 4 να φωνάζει το γνωστό σύνθημα με τον Παυλάρα κι ας είχαμε στο νου μας ότι πιθανόν να έφταιγε για την κόκκινη που πήρε. Τώρα που είδα ότι προκλήθηκε κιόλας, το φωνάζω ακόμα πιο δυνατά. ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ.
Ωραία, να πάρουμε μερικούς ακόμα τέτοιους και να φτάσουμε να παίζουμε με 5 παίχτες στο τέλος. Σημασία δεν έχει το αποτέλεσμα, σημασία έχει να γουστάρουμε. Στο τέλος θα πηγαίνουν μόνο 100 άτομα στο γήπεδο κα θα φωνάζουν τιμές και δόξες. Αν αυτός είναι ο ΠΑΟΚ που ονειρεύεσαι τι να πω.
Όχι θα κάθομαι και θα εφευρίσκω 1000+1 τρόπους πως να χαντακώσω την υστεροφημία της ομάδας μου. Την έφαγε στα ύπουλα, την έδωσε στα φανερά. Αυτό πρέπει να διορθώσει, για να μη μας στοιχίζει. Εχθές πάντως, μόνο 100 δεν ήμασταν όσοι το φωνάζαμε.
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

theo86 έγραψε:την αφορμη για ΣΣΣΣ κ για κουνημα φανελας τους τα δινει η τρελα του λαου του ΠΑΟΚ κ η πορωση που τους μεταδιδουμε.ουτε ο παμπλο ουτε κανεις αλλος
Την πόρωση δε στην μεταδίδει μόνο ο λαός... Είδα και τα προηγούμενα χρόνια, που ήμασταν ομάδα χωρίς ταυτότητα και ηγέτη (πλην Ζαγόρ) πως συμπεριφέρονταν οι παίχτες μας. Να κάνουν τάκλιν στον Ριβάλντο και να του ζητάνε συγγνώμη.
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από thrix »

Ποιός θέλει να χαντακώσει την υστεροφημία της ομάδας?
Όλοι εδώ είμαστε γιατί αγαπάμε τον ΠΑΟΚ όσο τίποτε άλλο. Προσωπικά κάθομαι και γράφω όλη μερά στο φόρουμ γιατί είμαι άρρωστος από χτες και έτσι κι αλλιώς δεν ήθελα να πάω στη δουλειά και να ακούσω ένα κάρο μαλακίες από τους βάζελους.

Να είσαι σίγουρος ότι αν συνεχίσει έτσι ο παυλάρας δεν θα του μιλάει ούτε ένας μέσα στην ομάδα. Όχι 100 αλλά 30000 θα τον βρίζουν, να με θυμηθείς (έυχομαι όμως να μη χρειαστεί)
Άβαταρ μέλους
Nigrita4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 20:38
Τοποθεσία: Νυρεμβέργη

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Nigrita4 »

Το μόνο πράμα που δεν έχουμε, είναι τα μέσα που διαθέτουν τα φλώρια κάτω κ κάνουν τις πουστιές τους κ είναι κ καλλημένοι...
Αν δεν έπαιρνε κόκκινη ο Γκαρσία θα ήταν πάλι παιχταράς κ για εσάς που τον κράζετε...
Να ρωτήσω κ κάτι ρε παιδιά...
Νομίζετε μερικοί, πώς αν έπεφτε κάτω ο ΠΑΜΠΛΟ μετα το χτύπημα του Σιμάο, ο Κάκκος θα έδινε 2η κίτρινη;;; Μα ούτε καν σφύριξε την φάση ρε μλκες... ανοίξτε τα μάτια σας... Πούλησε τρέλα σε όλους κ έδειξε οτι εδώ κ όπου βρεθεί, έχει τα κότσια να τα βάλει με όλλους... Γι αυτό θέλουν να τον φάνε.. Το ξαναλέω κάτω τον κοιτάζουν κ χύνουν...
Πολλοί δεν θέλουμε να πιστέψουμε κ να πούμε ότι υπάρχουν παρασκήνια κ μλκίες, για να μην φανούμε γραφικοί κτλ.. ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.. Πώς να το κάνουμε δλδ;;; Θέλουν να τον διώξουν... ΓΙΑΤΙ;;;; Μήπως τον θέλουν εκεί κατω, αυτοί που τον λένε κωλόπαιδο;;;
ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΜΗ Κ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ....
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από stephanos »

karabill έγραψε: Προσπαθηστε επισης να θυμηθητε καποιο παιχνιδι που να αγωνιζοταν ο Γκαρσια και ο ΠΑΟΚ να εχασε (εκτος το Ολυμπιακος-ΠΑΟΚ)...
...μην σκεφτεστε αδικα... δεν υπαρχει!!!!
Όλα καλά αδερφέ, αλλά αυτό τί το ήθελες; Τρεις ήττες κάναμε φέτος και στα τρία ματς έπαιζε. :shock:
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

thrix θα σου κάνω μια ερώτηση και απάντησε μου ειλικρινά. Αν η συγκεκριμένη φάση εχθές γινόταν με τον Σορλέν και τον Σιμάο, αυτή τη στιγμή θα είχες βγει έξω από τα ρούχα σου??? Αν στη θέση του Γκαρσία (στο ματς με Βούλη) ήταν ο Βερόν, δε θα ένιωθες και πάλι οργή???

Η στοχοποίηση παιχτών και ειδικά από τους ίδιους τους τους οπαδούς μόνο κακό κάνει. Βγάζουμε τα μάτια από μόνοι μας. Έχετε πέσει από χθες με μανία και του έχετε σούρει ότι βρισίδι υπάρχει στο λεξιλόγιο. Ήθελα από εχθές να αρχίσω να γράφω αλλά ήμουν τόσο φορτισμένος που ήξερα ότι θα αρχίζανε τσακωμοί και είπα να τα πω σήμερα που θα είμαι πιο χαλαρός. Και τι δεν διάβασα. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟΒΟΛΗ!!! Τι να πω. Απογοητεύομαι...
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από peris »

εγω τον θελω στην ομαδα ειναι παικταρας
απλα μια μικρη αλλαγη στο συμβολαιο πως σε καθε καρτα που την παιρνει για τετοιο λογο να μας πληρωνει τα εσοδα μιας γεματης τουμπας.
δεν νομιζω να μην γινετε
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

stephanos έγραψε:
karabill έγραψε: Προσπαθηστε επισης να θυμηθητε καποιο παιχνιδι που να αγωνιζοταν ο Γκαρσια και ο ΠΑΟΚ να εχασε (εκτος το Ολυμπιακος-ΠΑΟΚ)...
...μην σκεφτεστε αδικα... δεν υπαρχει!!!!
Όλα καλά αδερφέ, αλλά αυτό τί το ήθελες; Τρεις ήττες κάναμε φέτος και στα τρία ματς έπαιζε. :shock:

:) :) Το μυαλό που είχαμε το χάσαμε κι αυτό... Μη μασάς karabill 8)
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Thanos4 »

στην εκπομπη των ultras ειπαν οτι μετα το σπρωξιμο στον σαντος ειναι σχεδον τελειωμενος απο την ομαδα......

υγ:δεν θα αρχισω τα ευτυχως και δυστυχως γιατι ειτε φυγει αυριο ειτε σε 10 χρονια δεν θα εχω προβλημα γιατι ξερω οτι η διοικηση θα φροντισει για την αναπληρωση του κενου
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Photis »

Συμφωνούμε 1000% αδελφέ Θάνο....

:?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”