18.Γιώργος Φωτάκης

Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

MVP την Τετάρτη
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από danirifle »

dj_timo έγραψε:
monopaokre έγραψε:Τι λέτε ρε τώρα??? Για τον άσχετο τον Φωτούλη μιλάμε??? Που 2 χρόνια δεν έχει κάνει τίποτα??? Που δεν κάνει ούτε για τη δόξα Κατερίνης??? Που του έχουν κάνει λαβεκτομή(η κάτι τέτοιο)??? Πού πήγαν όλες αυτές οι φωνές?? Μάλλον κρύφτηκαν μέχρι την επόμενη ήττα που θα φταίει...μαντέψτε ποιος!!
Ρε φιλε ευκαιρια για αντιπαραθεσεις ψαχνεις? Οταν κανει σκατα χρονια ναι αυτα θα πουμε. Οταν παιζει καλα θα τον επικροτησουμε. Ποιο ειναι το παραξενο?? Εδω χθες μαλωνα με εναν γιατι ειπα οτι ο Κλαους ειναι εξαφανισμενος ΣΗΜΕΡΑ οχι γενικα και αυτος αρχισε να λεει "α τωρα δεν ειναι καλος, οταν εβαζε γκολ με βαζελο καλος ηταν"....
τίμο μην τσιμπάς, και γω σκέφτηκα να απαντήσω, αλλά δεν είναι ώρα για μανούρες μεταξύ μας.

η γνώμη μας για τον φωτάκη δε θα αλλάξει από 1 ή 2 ματς, τον ξέρουμε εδώ και χρόνια και έχουμε κατασταλάξει! όπως είπε ο μανιακός, ένα εργαλείο. ίσως για αλλαγή σε μικρομεσαία ματς για μένα.

παίζει όσο μπορεί! αλλά φτάνει αυτό για έναν ΠΑΟΚ πρωταθλητή? εγώ λέω όχι.
γι αυτό όμως έχουμε πρόεδρα και προπονητή!
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από monopaokre »

Να με συγχωρείτε αλλά όταν γράφονται σχόλια του τύπου φύγε απο τη ζωή μας και είσαι άσχετος τελείως και και και... Δεν νομίζω ότι βοηθάει πουθενά. Κι έγω παραάδειγμα δεν γουστάρω τον Κούτσια, θα πω τη γνώμη μου(οτι δε μ'αρέσει κλπ.) αλλά δεν μπήκα να γράψω "Κούτσια άντε ψόφα" ή "Φύγε απ'τη ζωή μας". Και ο λόγος που έγραψα όσα έγραψα δεν είναι για αντιπαράθεση όπως λες αλλά γιατί θέλω να τονίσω ότι βλέπουμε με παρωπίδες...Κάνει μια πάσα ο Φωτάκης ή ο Μπαλάφας(κλασσικό παράδειγμα) και είναι άσχετος και καθυστερεί το παιχνίδι...Αν κάνει την ίδια πάσα ο Γκαρσία είναι παιχτούρα και έχει μάθει μαγικά κόλπα απο τα γεννοφάσκια του...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από danirifle »

καλά αυτά τα "φύγε απ΄τη ζωή μας" κακώς λέγονται φίλε και λέγονται πάνω στην πίκρα. και δεν πρέπει να κρίνουμε ποτέ εν θερμώ.

όσο για το άλλο φαινόμενο για φωτάκη, μπαλάφα κτλ... δυστυχώς έτσι έχουμε μάθει. έχουμε κακή ποδοσφαιρικο-οπαδική νοοτροπία
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η θέση του αντι-Ivic είναι πολύ σημαντική για την ομαδα. Με δύο καλές δικές σου assist, καθαρίσαμε!
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από lamosas »

Δεξί Μπακ και πολύ σου είναι.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Την ασσίστ προς τον Κλάους στο φιλικό την έχει ξανακάνει ή κάνω λάθος;

Ας βοηθήσει με κάνα replay κάποιος.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μηπως λες το γκολ με αεκ στα περσινα πλει οφ που εβγαλε περιπου ιδια σεντρα και το καρφωσε απευθειας ο μουσλι-αλανι?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν είναι assist αυτό. Σέντρα είναι. Assist θεωρείται η πάσα που είναι έτοιμο γκολ, όπως στη φάση που το έχασε ο Γκριμάλντι, στο πρώτο ημίχρονο.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Αν θυμάμαι καλά έβγαλε φέτος παρόμοια σέντρα και το έβαλε και πάλι ο Κλάους.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από slidar »

Ωραιος ειναι ο ΓΙΩργαρος θα δωσει βοηθειες φετος πολυτιμες. Οχι κατι το σουπερ βεβαια αλλα ενα 6-7 στανταρ θα σου παιξει. Ωραια η ασσιστ. Γενικως αυτην την "φαλτσαριστη" σεντρα την κατεχει καλα.
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Άχρηστος είναι,εγώ επιμένω και θα το λέω ώσπου να φύγει...Απλά δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ,πρέπει να είναι δευτεροτρίτη επιλογή.Παγκίτης καθαρός.Ούτε ως αντι-Ivic μπορεί να παίξει,μην λέμε ότι θέλουμε.
Δυστυχώς όμως,έτσι όπως είναι τα πράγματα,μάλλον θα χρησιμοποιηθεί αρκετά.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από slidar »

Για δευτερη λυση συμφωνω. Αχρηστος ομως δεν ειναι.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Photis »

xrictoforoc έγραψε:Άχρηστος είναι,εγώ επιμένω και θα το λέω ώσπου να φύγει...Απλά δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ,πρέπει να είναι δευτεροτρίτη επιλογή.Παγκίτης καθαρός.Ούτε ως αντι-Ivic μπορεί να παίξει,μην λέμε ότι θέλουμε.
Δυστυχώς όμως,έτσι όπως είναι τα πράγματα,μάλλον θα χρησιμοποιηθεί αρκετά.
Άχρηστος???Γιαυτό παίζει στην εθνική του Φερνάντο Σάντος,επειδή είναι άχρηστος.
:pano:
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από theo86 »

Στον ΠΑΟΚ του φερναντο πάντως δεν έπαιζε. Κ στην Εθνική σε κανά φιλικό κ αν. Μέτριος,πολύ μέτριος. Καθαρή λύση παγκου. Βρίσκεται στον ΠΑΟΚ γιατί είναι Έλληνας είναι σοβαρός κ σωστός τακτικά. Στα υπόλοιπα μόνο καλό σουτ είχε κ αυτό σε μας 2 χρόνια περιμένουμε :pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”