18.Γιώργος Φωτάκης
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
τίμο μην τσιμπάς, και γω σκέφτηκα να απαντήσω, αλλά δεν είναι ώρα για μανούρες μεταξύ μας.dj_timo έγραψε:Ρε φιλε ευκαιρια για αντιπαραθεσεις ψαχνεις? Οταν κανει σκατα χρονια ναι αυτα θα πουμε. Οταν παιζει καλα θα τον επικροτησουμε. Ποιο ειναι το παραξενο?? Εδω χθες μαλωνα με εναν γιατι ειπα οτι ο Κλαους ειναι εξαφανισμενος ΣΗΜΕΡΑ οχι γενικα και αυτος αρχισε να λεει "α τωρα δεν ειναι καλος, οταν εβαζε γκολ με βαζελο καλος ηταν"....monopaokre έγραψε:Τι λέτε ρε τώρα??? Για τον άσχετο τον Φωτούλη μιλάμε??? Που 2 χρόνια δεν έχει κάνει τίποτα??? Που δεν κάνει ούτε για τη δόξα Κατερίνης??? Που του έχουν κάνει λαβεκτομή(η κάτι τέτοιο)??? Πού πήγαν όλες αυτές οι φωνές?? Μάλλον κρύφτηκαν μέχρι την επόμενη ήττα που θα φταίει...μαντέψτε ποιος!!
η γνώμη μας για τον φωτάκη δε θα αλλάξει από 1 ή 2 ματς, τον ξέρουμε εδώ και χρόνια και έχουμε κατασταλάξει! όπως είπε ο μανιακός, ένα εργαλείο. ίσως για αλλαγή σε μικρομεσαία ματς για μένα.
παίζει όσο μπορεί! αλλά φτάνει αυτό για έναν ΠΑΟΚ πρωταθλητή? εγώ λέω όχι.
γι αυτό όμως έχουμε πρόεδρα και προπονητή!
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Να με συγχωρείτε αλλά όταν γράφονται σχόλια του τύπου φύγε απο τη ζωή μας και είσαι άσχετος τελείως και και και... Δεν νομίζω ότι βοηθάει πουθενά. Κι έγω παραάδειγμα δεν γουστάρω τον Κούτσια, θα πω τη γνώμη μου(οτι δε μ'αρέσει κλπ.) αλλά δεν μπήκα να γράψω "Κούτσια άντε ψόφα" ή "Φύγε απ'τη ζωή μας". Και ο λόγος που έγραψα όσα έγραψα δεν είναι για αντιπαράθεση όπως λες αλλά γιατί θέλω να τονίσω ότι βλέπουμε με παρωπίδες...Κάνει μια πάσα ο Φωτάκης ή ο Μπαλάφας(κλασσικό παράδειγμα) και είναι άσχετος και καθυστερεί το παιχνίδι...Αν κάνει την ίδια πάσα ο Γκαρσία είναι παιχτούρα και έχει μάθει μαγικά κόλπα απο τα γεννοφάσκια του...
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
καλά αυτά τα "φύγε απ΄τη ζωή μας" κακώς λέγονται φίλε και λέγονται πάνω στην πίκρα. και δεν πρέπει να κρίνουμε ποτέ εν θερμώ.
όσο για το άλλο φαινόμενο για φωτάκη, μπαλάφα κτλ... δυστυχώς έτσι έχουμε μάθει. έχουμε κακή ποδοσφαιρικο-οπαδική νοοτροπία
όσο για το άλλο φαινόμενο για φωτάκη, μπαλάφα κτλ... δυστυχώς έτσι έχουμε μάθει. έχουμε κακή ποδοσφαιρικο-οπαδική νοοτροπία
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Η θέση του αντι-Ivic είναι πολύ σημαντική για την ομαδα. Με δύο καλές δικές σου assist, καθαρίσαμε!
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Την ασσίστ προς τον Κλάους στο φιλικό την έχει ξανακάνει ή κάνω λάθος;
Ας βοηθήσει με κάνα replay κάποιος.
Ας βοηθήσει με κάνα replay κάποιος.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
μηπως λες το γκολ με αεκ στα περσινα πλει οφ που εβγαλε περιπου ιδια σεντρα και το καρφωσε απευθειας ο μουσλι-αλανι?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Δεν είναι assist αυτό. Σέντρα είναι. Assist θεωρείται η πάσα που είναι έτοιμο γκολ, όπως στη φάση που το έχασε ο Γκριμάλντι, στο πρώτο ημίχρονο.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Αν θυμάμαι καλά έβγαλε φέτος παρόμοια σέντρα και το έβαλε και πάλι ο Κλάους.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Ωραιος ειναι ο ΓΙΩργαρος θα δωσει βοηθειες φετος πολυτιμες. Οχι κατι το σουπερ βεβαια αλλα ενα 6-7 στανταρ θα σου παιξει. Ωραια η ασσιστ. Γενικως αυτην την "φαλτσαριστη" σεντρα την κατεχει καλα.
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Άχρηστος είναι,εγώ επιμένω και θα το λέω ώσπου να φύγει...Απλά δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ,πρέπει να είναι δευτεροτρίτη επιλογή.Παγκίτης καθαρός.Ούτε ως αντι-Ivic μπορεί να παίξει,μην λέμε ότι θέλουμε.
Δυστυχώς όμως,έτσι όπως είναι τα πράγματα,μάλλον θα χρησιμοποιηθεί αρκετά.
Δυστυχώς όμως,έτσι όπως είναι τα πράγματα,μάλλον θα χρησιμοποιηθεί αρκετά.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Άχρηστος???Γιαυτό παίζει στην εθνική του Φερνάντο Σάντος,επειδή είναι άχρηστος.xrictoforoc έγραψε:Άχρηστος είναι,εγώ επιμένω και θα το λέω ώσπου να φύγει...Απλά δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ,πρέπει να είναι δευτεροτρίτη επιλογή.Παγκίτης καθαρός.Ούτε ως αντι-Ivic μπορεί να παίξει,μην λέμε ότι θέλουμε.
Δυστυχώς όμως,έτσι όπως είναι τα πράγματα,μάλλον θα χρησιμοποιηθεί αρκετά.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Στον ΠΑΟΚ του φερναντο πάντως δεν έπαιζε. Κ στην Εθνική σε κανά φιλικό κ αν. Μέτριος,πολύ μέτριος. Καθαρή λύση παγκου. Βρίσκεται στον ΠΑΟΚ γιατί είναι Έλληνας είναι σοβαρός κ σωστός τακτικά. Στα υπόλοιπα μόνο καλό σουτ είχε κ αυτό σε μας 2 χρόνια περιμένουμε 