9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Για μένα και να μην σκοράρει δεν τρέχει τίποτε, αρκεί να παίξει καλά.
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από paoki_sweden »

The main thing is that PAOK wins, who scores doesnt matter. If Salpi plays forward, yes he will have more chanses of scoring than if he plays right wing.

Salpi give 100% and everything is going to go well.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δεν τροφοδοτηθηκε....δεν εκανε και τπτ με τη μπαλα κατω...παλι πισω πηγαμε...

η λεξη διαρκεια αγνωστη γι ατους παικτες της ομαδας.....
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Δεν επρεπε να βγει. Αν θελεις δευτερο φορ βαλε Παπαζογλου με Σαλπι διπλα.
rickly4
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Παρ 13 Μαρ 2009, 13:06

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από rickly4 »

ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΡΕ ΜΗΤΣΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕΣ....

ΑΣΤΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΦΑΤΕ....

ΠΑΛΕΨΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΘΗΚΕΣ....ΝΑ ΧΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΣΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝΕ...

ΔΥΝΑΤΑ ΜΗΤΣΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Τα κεφαλαία μόνο λίγο.

Moican4
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ronaldo »

dj_timo έγραψε:Δεν επρεπε να βγει. Αν θελεις δευτερο φορ βαλε Παπαζογλου με Σαλπι διπλα.
δεν ηταν καλός σήμερα ο σαλπιγγίδης
κουρασμένος όπως και όλη η ομαδα
αλλα ο σαλπιγγιδης αν δεν εχει ταχύτητα χανει μεγάλο μερος της αξιας του οπότε νομιζω καλός και βγήκε
εγω θα προτιμούσα να βγουν σαλπι,αριας και να μπουν δυο επιθετικοι γιαννου,παπαζογλου και να μην γινει αλλη αλλαγη
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

διαφωνω ρονι, εχει πνευμονια οσο λιγοι και με την εισοδο του σπαντασιο μπορουσαμε να εκμεταλευτουμε τα ξεπεταγματα του μετα απο κατεβασματα του Παπαζογλου
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

έπρεπε να βγει μιας και θα παιζαμε με γιομες.....
λογικη κίνηση νομιζω.
Quefor
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 20:02

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Quefor »

Λογική κίνηση όντως, αλλά γιατί παίζαμε με γιόμες από την στιγμή που παίζαμε με 3 τάπες μπροστά?????
:pano:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

απλο.... ΠΑΟΚ εισαι :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ετσι :lol:
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από markos4 »

σαλπιγγιδη ο παπαζογλου οταν μπηκε επαιξε καλυτερα απο σενα..καλα δεν σου λεω για τον
γιαννου που μπροστα σου ειναι μεσι...μηπως θα επρεπε να σε απασχολησει αυτο?
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από danirifle »

και για μένα λάθος που βγήκε, εφόσον μπήκε ο παπάζογλου. θα έπρεπε να βγει ο φωτάκης ή ο αρίας και να το πήγαινε 4-4-2.
γιατί ο σαλπιγγίδης σε 4-4-2 παίζει.
όχι μόνος

υγ. πήρε μπαλιά, αλλά έκανε κοντρόλ με το καλάμι

πάντως και σε αυτόν και στο βιερίνια φαίνεται μεγάλο ξενέρωμα, στον καθένα για διαφορετικούς λόγους
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ρε Μαρκο4 με όλο το σεβασμό.......ΒΡΕΣ ΜΟΥ μία .........ΜΙΑ μπαλιά σωστη και όχι τυχαία που πηρε απόψε ο Σάλπι.

Γιόμα και γιόμα.....πλευρά ανύπαρκτα......οπότε πως έπαιξε καλύτερα ο Παπάζογλου?Απλά ο ΠΑΠ είναι ψηλότερος και πηρε τις κεφαλιες .....λογικό να φαίνετε καλύτερος. ;)
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Falegkos έγραψε:έπρεπε να βγει μιας και θα παιζαμε με γιομες.....
λογικη κίνηση νομιζω.
xaxa ενω το λογικο ειναι να παταμε μπαλα προτιμησαμε να πεταξουμε εξω τους 2 κοντους που μπορουσαν να σκοραρουν
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”