9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
The main thing is that PAOK wins, who scores doesnt matter. If Salpi plays forward, yes he will have more chanses of scoring than if he plays right wing.
Salpi give 100% and everything is going to go well.
Salpi give 100% and everything is going to go well.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
δεν τροφοδοτηθηκε....δεν εκανε και τπτ με τη μπαλα κατω...παλι πισω πηγαμε...
η λεξη διαρκεια αγνωστη γι ατους παικτες της ομαδας.....
η λεξη διαρκεια αγνωστη γι ατους παικτες της ομαδας.....
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Δεν επρεπε να βγει. Αν θελεις δευτερο φορ βαλε Παπαζογλου με Σαλπι διπλα.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΡΕ ΜΗΤΣΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕΣ....
ΑΣΤΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΦΑΤΕ....
ΠΑΛΕΨΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΘΗΚΕΣ....ΝΑ ΧΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΣΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝΕ...
ΔΥΝΑΤΑ ΜΗΤΣΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τα κεφαλαία μόνο λίγο.
Moican4
ΑΣΤΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΦΑΤΕ....
ΠΑΛΕΨΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΘΗΚΕΣ....ΝΑ ΧΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΣΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝΕ...
ΔΥΝΑΤΑ ΜΗΤΣΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τα κεφαλαία μόνο λίγο.
Moican4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
δεν ηταν καλός σήμερα ο σαλπιγγίδηςdj_timo έγραψε:Δεν επρεπε να βγει. Αν θελεις δευτερο φορ βαλε Παπαζογλου με Σαλπι διπλα.
κουρασμένος όπως και όλη η ομαδα
αλλα ο σαλπιγγιδης αν δεν εχει ταχύτητα χανει μεγάλο μερος της αξιας του οπότε νομιζω καλός και βγήκε
εγω θα προτιμούσα να βγουν σαλπι,αριας και να μπουν δυο επιθετικοι γιαννου,παπαζογλου και να μην γινει αλλη αλλαγη
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
διαφωνω ρονι, εχει πνευμονια οσο λιγοι και με την εισοδο του σπαντασιο μπορουσαμε να εκμεταλευτουμε τα ξεπεταγματα του μετα απο κατεβασματα του Παπαζογλου
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Λογική κίνηση όντως, αλλά γιατί παίζαμε με γιόμες από την στιγμή που παίζαμε με 3 τάπες μπροστά?????

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
σαλπιγγιδη ο παπαζογλου οταν μπηκε επαιξε καλυτερα απο σενα..καλα δεν σου λεω για τον
γιαννου που μπροστα σου ειναι μεσι...μηπως θα επρεπε να σε απασχολησει αυτο?
γιαννου που μπροστα σου ειναι μεσι...μηπως θα επρεπε να σε απασχολησει αυτο?
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
και για μένα λάθος που βγήκε, εφόσον μπήκε ο παπάζογλου. θα έπρεπε να βγει ο φωτάκης ή ο αρίας και να το πήγαινε 4-4-2.
γιατί ο σαλπιγγίδης σε 4-4-2 παίζει.
όχι μόνος
υγ. πήρε μπαλιά, αλλά έκανε κοντρόλ με το καλάμι
πάντως και σε αυτόν και στο βιερίνια φαίνεται μεγάλο ξενέρωμα, στον καθένα για διαφορετικούς λόγους
γιατί ο σαλπιγγίδης σε 4-4-2 παίζει.
όχι μόνος
υγ. πήρε μπαλιά, αλλά έκανε κοντρόλ με το καλάμι
πάντως και σε αυτόν και στο βιερίνια φαίνεται μεγάλο ξενέρωμα, στον καθένα για διαφορετικούς λόγους
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ρε Μαρκο4 με όλο το σεβασμό.......ΒΡΕΣ ΜΟΥ μία .........ΜΙΑ μπαλιά σωστη και όχι τυχαία που πηρε απόψε ο Σάλπι.
Γιόμα και γιόμα.....πλευρά ανύπαρκτα......οπότε πως έπαιξε καλύτερα ο Παπάζογλου?Απλά ο ΠΑΠ είναι ψηλότερος και πηρε τις κεφαλιες .....λογικό να φαίνετε καλύτερος.
Γιόμα και γιόμα.....πλευρά ανύπαρκτα......οπότε πως έπαιξε καλύτερα ο Παπάζογλου?Απλά ο ΠΑΠ είναι ψηλότερος και πηρε τις κεφαλιες .....λογικό να φαίνετε καλύτερος.
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
xaxa ενω το λογικο ειναι να παταμε μπαλα προτιμησαμε να πεταξουμε εξω τους 2 κοντους που μπορουσαν να σκοραρουνFalegkos έγραψε:έπρεπε να βγει μιας και θα παιζαμε με γιομες.....
λογικη κίνηση νομιζω.