Κοντομάχοι VS Κοντολάτρεις + ξάδερφος..
ΚΟΥΡΑΖΕΤΕ! ΟΛΟΙ!
ΥΓ: timo, περιορίσου τουλάχιστον εδώ και άσε τα υπόλοιπα topic εκτός της υπερασπιστικής σου γραμμής. Δηλαδή, έλεος να μπαίνεις και να γράφεις τέτοια πράγματα στου Contreras, ιεροσυλία. Φτάνει πια!